Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lustrous
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: Czw 15:59, 27 Sty 2011 Temat postu: Aprilia Rs 125 |
|
|
A wiec ogladalem ta aprilie,
[link widoczny dla zalogowanych]
Po 1 nie chciala zapalic- tlumaczyl ze dluo nie byla odpalana
Po 2 Gasnie na malych obrotach. tlumaczyl ze slabe aku
po 3 nie wchodzi do 14tys obrotow max 11- mowil ze jak sie rozgrzeje wbije na wiecej rozgrzala sie do jakis 60 stopni,
No i nie wiem czy da rade zarejestrowac na 50ccm a szczegolnie o to mi chodzi;/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lustrous dnia Czw 16:03, 27 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzybnik
|
Wysłany: Czw 16:05, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
po co nowy temat zakładałeś, trzeba było w tamtym dalej pisać -,-
1 możliwe że długo stała nie odpalana ale wątpie, każdy sprzedający jak wie że ktoś ma przyjechać to przepali moto dzień prędzej
2 jak gaśnie na wolnych to regulacja wolnych sie kłania a nie aku, aku nie ma z tym związku
3 60 stopni to wystarczająco, coś wkręcał, może być że gaźnik trzeba wyczyścić i wyregulować, wtedy powinno być ok, o ile wszystkie blokady są zdjęte
sprawdziłeś kompersje?
już Ci tłumaczyli że musisz mieć znajomości żeby na 50ccm zarejestrować, tak po prostu sie nie da
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
imre2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:06, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
wszystkie 3 wady podchodza mi pod regulacje gaznika/mieszanki/iglicy/dyszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lustrous
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: Czw 16:42, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
jaka jest odpowiednia kompresja w cylindrze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
michu88
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Czw 16:45, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Powyżej 8,5 bar.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kamyq13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnów, DLE
|
Wysłany: Czw 16:57, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
1) sam kupiłem w ciemno, kupujący po 3 miesiącach nieodpalania, 3 godziny przed moim przyjazdem poszedł ją ruszyć i nie dała rady.
2) jak gaśnie to albo regulacja gaźnika albo słabe ciśnienie, może zabity filtr
3) regulacja gaźnika, słabe ciśnienie, lipna iskra, zabity filtr - jedna z 4 możliwości albo może i nawet wszystkie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lustrous
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: Czw 17:07, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jak sprawdzic kompresje, co gdzie jak wsadzic ^^ Motor zagrzany/ nie zagrzany ile stopni, itp. ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Danon
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Czw 17:18, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Dokladnie niewiem, ale odkrecasz swiece i w to miejsce przykladasz manometr, i nie jestem pewien ale chyba ma byc cieply.....(nie jestem pewien)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Czw 17:32, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Moja nowa do 11 się kręci na postoju czy to na biegach. I resztę mankamentów to kwestia albo regulacji i czyszczenia albo słabej kompresji choć ma się ona nijak do tego czy moto chodzi na niskich czy nie. A jak na biegach się kręci, ogólnie zrywna maszyna czy taka przymulona?
Danon tak, dokładnie tak na ciepłym silniku będzie nieco wyższe ciśnienie bo metal pod wpływem wysokich temperatur się rozkurcza (puchnie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kamyq13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnów, DLE
|
Wysłany: Czw 18:20, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
krystek_19 co ty mówisz ? jak słaba kompresja może się mieć nijak do pracy na wolnych obrotach ? Przerabiałem to 5 razy więc tego mi nie wmówisz. Jak kompresja jest niska to nie wyregulujesz dobrze wolnych obrotów bo na wolnych na zamkniętej przepustnicy cylinder nie wytworzy takiego podciśnienia żeby zassać dobrą dawkę powietrza do podtrzymania spalania w cylindrze, przez co będzie gasł.
Kompresje mierzysz tak : Podnosisz bak, wykręcasz świecę, wkręcasz bądź wciskasz manometr (w zależności od modelu manometra), 60 stopni żeby miała, wtedy możesz mierzyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Czw 18:40, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
kamyq13 widzę że nieźle się naczytałeś, masz rację ale gdyby kompresja była taka słaba moto nie kręciło by się zapewne tak jak kręci i nie reagowało by tak na manetkę. To albo przebieg cofany bo po 10 000 tysiącach KM i żeby kompresji nie trzymała to nie wiem co trzeba robić i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
michu88
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Czw 18:49, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
kamyq13 napisał: |
Kompresje mierzysz tak : Podnosisz bak, wykręcasz świecę, wkręcasz bądź wciskasz manometr (w zależności od modelu manometra), 60 stopni żeby miała, wtedy możesz mierzyć. |
No i wciskasz starter, na manometrze pokarze ci się wynik w barach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Czw 18:53, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Aaaaaa i co do tego odpalania to i moja jak postoi trochę dłużej to słabo pali. Myślę że albo paliwo z gaźnika wyparowywyje albo zbyt mała dawka jest ustawiona. Po zimie jak bede chcial zapalić to tylko pych i 50 metrów prostej hehehehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kamyq13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnów, DLE
|
Wysłany: Czw 21:50, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
ja od soboty nie paliłem i dziś tylko włączyłem ssanie i nawet pół sekundy nie trzymałem startera.
@krystek19, nic się nie naczytałem tylko mam już trochę praktyki. Moto kręciło by się tak jak już by się rozgrzał. Ale nic nie było powiedziane z jaką szybkością się wkręca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lustrous
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: Czw 22:30, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
a to na wlaczonym silniku mierzyc?
No i jak sprawdzic czy licznik nie jest zbity, co sadzicie o tym przebiegu>
?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|