Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Był ktoś z was oglądać tą Rskę ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Aprilie z aukcji/internetu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
selby
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:34, 17 Sie 2013    Temat postu: Był ktoś z was oglądać tą Rskę ?

witam.. byl ktos z was ogladac dzisiaj tą rske ?http://allegro.pl/aprilia-rs-125-2009-r-red-fluo-i3467874247.html

co o niej myslicie ? rocznik niby 09 a na tabliczce 08 w ogole naklejek nie ma bo podobno zdarły się od karchera.. Tak w ogole to prawda mzoe byc ? naklejki nei sa zabezpieczone zadnym lakierem bezbarwnym ?
Poza tym jak uwazacie lepiej kupic z przebiegiem 11k i jezdzic czy swiezo po remoncie.. ale to starsze roczniki na chwile obecna ? do tego to jest wersja Rd czyli bez zaworu regulomanego... jak uwazacie duza roznica jest w takiej rsce z zaworem i bez niego ? ile kosztuje taki zawor i czy ciezko jest go zalozyc?

w ogole jest sens się za nią brać irytują mnie te wkazniki na zegarach " EFI" i ten klucz.. co on oznacza ? czy nie powinien on wyskoczyc po 15 tys przbeiegu [ wtedy kiedy zaleca producent remont ] ?? doradzcie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Sob 21:39, 17 Sie 2013    Temat postu:

w tej wersji efi się świeci bo ma rozwiercony moduł a nie ma założonego regulowanego zaworu wydechowego Smile ja tak śmigałem z tym efi i było git teraz mam zawór wydechowy regulowany montaż banalny pół godzinki roboty Smile a ten klucz nie wiem co może oznaczać, ale możliwe że informuje o zużyciu jakiegoś elementu czy coś w tym stylu trzeba by było sprawdzić w serwisówce Smile mi się jeszcze nie pojawił taki kluczyk albo możliwe że raz się pojawił jak miałem mało oleju w silniku Razz

edit: coś chyba pomieszałem z tym kluczem raz mi się zapalił ale prosto go wyłączyć Very Happy gdzieś to było opisane jak go wyłączyć o ile się nie mylę to przed włączeniem zapłonu trzymać przycisk mode po włączenia zapłonu znów trzymać aż nie zniknie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SnoopDogg dnia Sob 21:40, 17 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
selby
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:09, 17 Sie 2013    Temat postu:

rozumiem Razz czyli montaz zaworu jest banalnie prosty wystarczy go tylko zalozyc czy cos trzeba wiercic itp macie jakis konkretny topic ze zdjeciami jak to wszystko wyglada krok po kroku.. druga sprawa ciezko dostac ten zawor ? i znacznie poprawia się osiagi na niskich obrotach? czyli z takiej odblokowanej wersji RD poprzez rozwierrcanie modułów itp uzyskam to samo co w RM ? ;p poszukam jeszcze co ten kluczyk oznacza.. generalnie kojarzycei skads tą rske, byla kiedys na forum czy cos ? ;p emil powiedz mi bralbys ta z linka ?

Ps. mialbym do kogos prosbe kto ma rske nowsza bude np z 2008 rocznika red fluo albo nero black. Chodzi o to zeby wrzucic zdjecie w super jakosci pługu rski konkretnie chodzi mi o naklejki "aprilia" i o naklejki na czaszy.. chodzi mi czy jest zabezpieczona czyms czy moze od tak po prostu odpasc pod wysokim cisnieniem ?
pozdrawiam ;p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez selby dnia Sob 22:14, 17 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 23:17, 17 Sie 2013    Temat postu:

chłopok ty w to wierzysz ? że od karchera, odeszły nakleji, panie redaktorze, toż to ona musiała być po szlifie czy coś podobnego, prędzej plastik wgniecie niż naklejka odejdzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Nie 7:50, 18 Sie 2013    Temat postu:

zawór kupisz na [link widoczny dla zalogowanych] albo taniej na allegro.
co do montarzu:
http://www.apriliars125.fora.pl/serwis,8/regulacja-elektromagnesu-zawor-wydechowy-rs125,12029-15.html
http://www.apriliars125.fora.pl/serwis,8/kupno-zaworu-wydechowego-co-potrzebne,11999.html
http://www.apriliars125.fora.pl/serwis,8/odblokowanie-aprilii-rs-125-opis-zdjecia,4719.html
z ostatniego linku pkt.8
pozdrowionka Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RedDevil
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:23, 18 Sie 2013    Temat postu:

Do rzeczy Wink

Kolega z tego forum oglądał tę RS-kę i jest z nią zdecydowanie coś nie tak. Skarżył się na ogromny luz na główce ramy, co się wiąże z kosztowną naprawą. Poza tym ma pomieszane wersje kolorystyczne. Czarne, matowe narożniki czachy wychodziły razem z kierunkowskazami tzw. łezkami (patrzcie u mnie w linku). Natomiast z diodowymi kierunkowskazami powinny być czerwone błyszczące narożniki. Tutaj są czarne, matowe narożniki i diodowe kierunkowskazy Mr. Green

Co do oklein na pługu, to nie ma możliwości, żeby przy szlifie mogły one ulec uszkodzeniom. Ja wierzę w tego Karchera, bo dużo ludzi ma pozdzierane napisy na pługach. Nie są one zabezpieczone żadnym lakierem. Natomiast ja również mam Red Fluo i u mnie nic nie schodzi, bo dbam i nie jeżdżę w deszcz.

Kolega również zauważył, iż wewnętrzne plastiki oraz wydech są zalane olejem, więc może być jakiś poważniejszy wyciek. Możliwe, że ma za bogatą mieszankę i pluje olejem. Ale to tylko moja hipoteza Wink

I ostatnia rzecz: wyskakujące biegi oraz niemożność wbicia neutralnego biegu (podobno męczył się ponad 5 - 10 minut).

Ja bym w to nie szedł. Może być po jakimś grubszym dzwonie... Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez RedDevil dnia Nie 10:31, 18 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RedDevil
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:30, 18 Sie 2013    Temat postu:

A, i jeszcze jedno. Mitem jest stwierdzenie, że gdy wiercimy moduł AC29 i założymy zawór regulowany, to automatycznie znika kontrolka EFI oraz czerwony wykrzyknik. To jest po prostu błąd komputera, który bazuje na nieudoskonalonym systemie wtrysku. Na szczęście w żaden sposób, ów błąd, nie wpływa na osiągi motocykla.

Założenie zaworu regulowanego dla jednych jest banalne, dla drugich nie Wink Jak ktoś jest laikiem, to będzie się z tym męczył 2 godziny, a doświadczony zrobi to w 10 minut Very Happy

Oraz odpowiedź na Twoje pytanie dotyczące RM vs RD. Po odblokowaniu modułu i założeniu zaworu regulowanego w wersji RD, owa wersja będzie ustępować o krok od wersji RM za sprawą dyfuzora, który jest inaczej skonstruowany w obu wersjach. Na plus RM oczywiście Wink

Autorze wątku, jeśli jeszcze czegoś chciałbyś się dowiedzieć, to wal śmiało na PW Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Aprilie z aukcji/internetu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin