|
| Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
selby
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:34, 17 Sie 2013 Temat postu: Był ktoś z was oglądać tą Rskę ? |
|
|
witam.. byl ktos z was ogladac dzisiaj tą rske ?http://allegro.pl/aprilia-rs-125-2009-r-red-fluo-i3467874247.html
co o niej myslicie ? rocznik niby 09 a na tabliczce 08 w ogole naklejek nie ma bo podobno zdarły się od karchera.. Tak w ogole to prawda mzoe byc ? naklejki nei sa zabezpieczone zadnym lakierem bezbarwnym ?
Poza tym jak uwazacie lepiej kupic z przebiegiem 11k i jezdzic czy swiezo po remoncie.. ale to starsze roczniki na chwile obecna ? do tego to jest wersja Rd czyli bez zaworu regulomanego... jak uwazacie duza roznica jest w takiej rsce z zaworem i bez niego ? ile kosztuje taki zawor i czy ciezko jest go zalozyc?
w ogole jest sens się za nią brać irytują mnie te wkazniki na zegarach " EFI" i ten klucz.. co on oznacza ? czy nie powinien on wyskoczyc po 15 tys przbeiegu [ wtedy kiedy zaleca producent remont ] ?? doradzcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 21:39, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
w tej wersji efi się świeci bo ma rozwiercony moduł a nie ma założonego regulowanego zaworu wydechowego ja tak śmigałem z tym efi i było git teraz mam zawór wydechowy regulowany montaż banalny pół godzinki roboty a ten klucz nie wiem co może oznaczać, ale możliwe że informuje o zużyciu jakiegoś elementu czy coś w tym stylu trzeba by było sprawdzić w serwisówce mi się jeszcze nie pojawił taki kluczyk albo możliwe że raz się pojawił jak miałem mało oleju w silniku
edit: coś chyba pomieszałem z tym kluczem raz mi się zapalił ale prosto go wyłączyć gdzieś to było opisane jak go wyłączyć o ile się nie mylę to przed włączeniem zapłonu trzymać przycisk mode po włączenia zapłonu znów trzymać aż nie zniknie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SnoopDogg dnia Sob 21:40, 17 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
selby
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:09, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
rozumiem czyli montaz zaworu jest banalnie prosty wystarczy go tylko zalozyc czy cos trzeba wiercic itp macie jakis konkretny topic ze zdjeciami jak to wszystko wyglada krok po kroku.. druga sprawa ciezko dostac ten zawor ? i znacznie poprawia się osiagi na niskich obrotach? czyli z takiej odblokowanej wersji RD poprzez rozwierrcanie modułów itp uzyskam to samo co w RM ? ;p poszukam jeszcze co ten kluczyk oznacza.. generalnie kojarzycei skads tą rske, byla kiedys na forum czy cos ? ;p emil powiedz mi bralbys ta z linka ?
Ps. mialbym do kogos prosbe kto ma rske nowsza bude np z 2008 rocznika red fluo albo nero black. Chodzi o to zeby wrzucic zdjecie w super jakosci pługu rski konkretnie chodzi mi o naklejki "aprilia" i o naklejki na czaszy.. chodzi mi czy jest zabezpieczona czyms czy moze od tak po prostu odpasc pod wysokim cisnieniem ?
pozdrawiam ;p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez selby dnia Sob 22:14, 17 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 23:17, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
chłopok ty w to wierzysz ? że od karchera, odeszły nakleji, panie redaktorze, toż to ona musiała być po szlifie czy coś podobnego, prędzej plastik wgniecie niż naklejka odejdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
|
Powrót do góry |
|
|
RedDevil
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:23, 18 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Do rzeczy
Kolega z tego forum oglądał tę RS-kę i jest z nią zdecydowanie coś nie tak. Skarżył się na ogromny luz na główce ramy, co się wiąże z kosztowną naprawą. Poza tym ma pomieszane wersje kolorystyczne. Czarne, matowe narożniki czachy wychodziły razem z kierunkowskazami tzw. łezkami (patrzcie u mnie w linku). Natomiast z diodowymi kierunkowskazami powinny być czerwone błyszczące narożniki. Tutaj są czarne, matowe narożniki i diodowe kierunkowskazy
Co do oklein na pługu, to nie ma możliwości, żeby przy szlifie mogły one ulec uszkodzeniom. Ja wierzę w tego Karchera, bo dużo ludzi ma pozdzierane napisy na pługach. Nie są one zabezpieczone żadnym lakierem. Natomiast ja również mam Red Fluo i u mnie nic nie schodzi, bo dbam i nie jeżdżę w deszcz.
Kolega również zauważył, iż wewnętrzne plastiki oraz wydech są zalane olejem, więc może być jakiś poważniejszy wyciek. Możliwe, że ma za bogatą mieszankę i pluje olejem. Ale to tylko moja hipoteza
I ostatnia rzecz: wyskakujące biegi oraz niemożność wbicia neutralnego biegu (podobno męczył się ponad 5 - 10 minut).
Ja bym w to nie szedł. Może być po jakimś grubszym dzwonie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RedDevil dnia Nie 10:31, 18 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
RedDevil
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:30, 18 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
A, i jeszcze jedno. Mitem jest stwierdzenie, że gdy wiercimy moduł AC29 i założymy zawór regulowany, to automatycznie znika kontrolka EFI oraz czerwony wykrzyknik. To jest po prostu błąd komputera, który bazuje na nieudoskonalonym systemie wtrysku. Na szczęście w żaden sposób, ów błąd, nie wpływa na osiągi motocykla.
Założenie zaworu regulowanego dla jednych jest banalne, dla drugich nie Jak ktoś jest laikiem, to będzie się z tym męczył 2 godziny, a doświadczony zrobi to w 10 minut
Oraz odpowiedź na Twoje pytanie dotyczące RM vs RD. Po odblokowaniu modułu i założeniu zaworu regulowanego w wersji RD, owa wersja będzie ustępować o krok od wersji RM za sprawą dyfuzora, który jest inaczej skonstruowany w obu wersjach. Na plus RM oczywiście
Autorze wątku, jeśli jeszcze czegoś chciałbyś się dowiedzieć, to wal śmiało na PW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|