Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sugal
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olesnica
|
Wysłany: Pią 22:44, 31 Sty 2014 Temat postu: kupno Aprili rs 125 |
|
|
Siemanko jestem nowy na forum mam na imie kuba i mam zamiar kupic aprilke rs 125 z 98 roku [link widoczny dla zalogowanych] i moje pytanko do was co o niej sadzicie i co moze byc przyczyna niedzialajacego obrotomierza czytalem ze to moze byc jakis walek napedowy czy cos takiego wiem ze kosztuje 50 zl prosze o szybka odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
szOOk
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Pią 22:48, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] - poprawiony link,tragicznie nie wygląda,ale powiedz ile za nią ceni,bo to najważniejsze,bo nikt nie wie czy się opłaca czy nie,jak nie zna ceny. Ode mnie to tak do wymiany :
napęd - 300zł
oc/przegląd - 200zł (jak masz zniżki)
owiewke znajdzie się za 100zł,ale tragedii z nią nie ma więc może zostać.
Spytaj się czy miała robiony remont i powiedz ile za nią ceni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sugal
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olesnica
|
Wysłany: Pią 23:01, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ide na zamiane na honde ns1 owiewke zrobie sam bo tato jest lakiernikiem oc nie bede placil bo bedzie przerabiana na 50 ccm3 i dopiero wtedy oplace bedzie taniej Ps.dzieki za poprawe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szOOk
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Pią 23:10, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
No to jeśli za NS1,źle nie wygląda ta RSka Spytaj się tylko czy bedziesz mógł zmierzyć kompresje,jak kompresja okej to bierz,spytaj się jeszcze o ten remont,powodzonka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sugal
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olesnica
|
Wysłany: Pią 23:17, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Dzieki a ile powinna wynosic kompresja a i jeszcze jedno czytalem cos na temat jakiegos walka w skrzyni czy trybikow ze sie lamia o co z ty chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szOOk
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Pią 23:40, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
9-10 bar to odpowiednia kompresja,jeżeli ma poniżej 9,to nie długo szykuję się remont lub wymiana tłoku,te trybiki to mity
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:43, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Tryby jak każde części, kiedyś się kończą. Nie są jakimś specjalnie awaryjnym elementem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szalinki
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 1:35, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
RS nawet spoko troche do podrobienia a mam pytanko jak ty chcesz zarejestrowac 125 na 50 ? jak juz zostala zarejstrowana w kraju na 125 to raczej ciezko lepiej ja kby była sporwadzona i nie zarejestrowana w kraju na 125 btw jak znasz sposób jak z polskiej zarejstrowanej 125 na 50 to daj znać bo by sie przydało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Sob 2:13, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Da radę. Dosyć długa i kosztowna droga.
1.Wstawiasz silnik od 50. Nieważne jakiej byle się trzymał.
2.Rzeczoznawca podpisuje że 50 że wszystko ok,
3.Masz papiery "jedziesz" na przegląd podbijają ci, jest 50
4.Idziesz z tymi kwitkami zarejstrować to na 50
5.Po tym wszystkim wstawiasz 125.
Jak masz znajomych rzeczoznawców i stacje kontroli pojazdu to obejdzie się bez przekładki silnika. Ogółem droga przedstawiona w dosyć uproszczeniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sugal
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olesnica
|
Wysłany: Sob 8:53, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Nie trzeba calego silnika wystarczy cylek z tlokiem taki aby tylko odpalila jedziesz na stacje sprawdzaja ci ze to 50 wystawiaja kwitek idziesz do wydzialu komunikacji i juz masz 50 wstawiasz znowu cylek 125i gotowe apropo tych trybikow czytalem ze sa bardzo drogie nawet 700 zl to prawda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Sob 8:58, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Marchewa666,mam zrobione te wszystkie papiery na zero,a w UK powiedzieli,że nie zarejestrują,bo niby motocykl wtedy traci homologację. Nie wiem co ma jedno do drugiego,ale ok.
szOOk współczuje jak płacisz 200 zł za OC z full zniżkami. Ja mam za 45 zł
Jakby ktoś chciał to mogę wszystkim zrobić po tyle,bo siostra ma Centrum Ubezpieczeń.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Edd dnia Sob 10:30, 01 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szOOk
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Sob 9:16, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Trochę przesadziłem,ale OC na rok 90zł + przegląd 63zł to wychodzi 153,dałem wynik w zaokrągleniu Przeczytaj że napisałem OC/PRZEGLĄD..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:43, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Sugal napisał: |
Nie trzeba calego silnika wystarczy cylek z tlokiem taki aby tylko odpalila jedziesz na stacje sprawdzaja ci ze to 50 wystawiaja kwitek idziesz do wydzialu komunikacji i juz masz 50 wstawiasz znowu cylek 125i gotowe apropo tych trybikow czytalem ze sa bardzo drogie nawet 700 zl to prawda |
Przecież chyba nie podszedłby sam cylinder z 50cc do apki ? a już tym bardziej nie odpali przeciez
No są drogie, [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wandet dnia Sob 9:44, 01 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sugal
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olesnica
|
Wysłany: Sob 10:12, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Mi sie wydaje ze by podszedl wystarczy tlok zmienic na mniejszy albo kupic rame 50 i juz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Sob 10:31, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
szOOk.
Każdy płaci inaczej. Mnie to wychodzi na rok w granicach 120 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|