Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yasak
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:30, 25 Lis 2012 Temat postu: Rs 125 Spains 2007r |
|
|
Witam, zamierzam jechać po tą rs, co o niej sądzicie? doparzyliście się jakichkolwiek skaz? lub wiecie coś na jej temat?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
fullpower
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:47, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
22107km przebiegu i nic o remoncie dlatego ta cena bo remont się zbliża
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RedDevil
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:36, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Myślę, że warto, jeśli rzeczywiście jest w takim stanie, jaki obrazują zdjęcia
Podstawową rzeczą, którą musisz wykonać przy kupnie, to sprawdzić kompresję Jeśli nawet odpalisz moto i będzie ładnie chodziło, to wcale nie znaczy, że jest w dobrym stanie. Po prostu przed zmierzeniem kompresji niech pochodzi 10 minut w ciepłym miejscu, następnie zgaś, otwórz bak, wykręć świecę i wkręć manometr. Wtedy kręć rozrusznikiem i w tym samym momencie dajesz na maxa gaz. Kręcisz, aż wskazówka już nie będzie wzrastać. Jeśli kompresja będzie większa niż 9 bar, to jest dobrze i warto go kupić za taką cenę, ale jeśli poniżej to licz się z remontem
Można zrobić remont na dwa sposoby:
- oryginalny cylinder + oryginalny tłok + uszczelki + korba = ~1700zł
- wbijasz tuleję w Motor-Tech (350zł) + tłoczek Wossner = 700zł
Ja osobiście wybrałbym to pierwsze, bo nie wiadomo ile pojeździ na wbitej tulei...
A oryginał, to oryginał, dobrze dotrzesz i myślę, że przejedziesz spokojnie drugie tyle, co ma na liczniku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RedDevil dnia Nie 14:42, 25 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maciej910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 14:54, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
A ja mialem 9.5 bara kompresji i sie zatarla ! i co ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Nie 15:02, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
maciej910 napisał: |
A ja mialem 9.5 bara kompresji i sie zatarla ! i co ;> |
Dokladnie
Kompresje nie mowi o tym ze silnik jest w 100% w dobrym stanie. Wbijcie sobie to w koncu do głowy bo juz mnie krew zalewa jak piszecie :'' kompresja 10bar to silnik w idealnym stanie'' i wprowadzacie ludzi w bład . Poczytajcie sobie o smarowaniu silnika w 2 sówie. Kompresja moze byc 12 bar i ci sie zatrze po 2 km bo nie bedzie miala dobrego smarowania.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Holew dnia Nie 15:03, 25 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RedDevil
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:41, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
No pewnie, że tak, ale zawsze większe prawdopodobieństwo zatarcia jest przy mniejszej kompresji, niż większej Logiczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Nie 15:45, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Huja prawda Co ma kompresja do smarowania tłoka ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RedDevil
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:52, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Nie ma smarowania, mniejsza kompresja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Nie 16:36, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Kompresje trzymają pierzcie tłok moze byc KO a pierścienie jaszcze beda bic 9 bar i apka bedzie osiagac 160 km/h. Radze pierwsze sie czegoś dowiedzieć na temat 2T a potem sie udzielać na forum. Ale to przeciez nie jest temat o kompresji wiec koniec OT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RedDevil
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:44, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Sorry, ale w sprawach 2T jestem doświadczony, bo kończę już trzeci silnik RS. Dwa pierwsze przejechały już ponad 15k i nic im się nie dzieje, także bez takich proszę
Tak jak powiedziałeś, temat nie jest o problemach technicznych, tylko o konkretnej sztuce.
yasak, zrób to co Ci napisałem i zawsze będziesz miał jakieś tam powody, aby kupić, bądź nie kupić
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RedDevil dnia Nie 16:45, 25 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
yasak
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:32, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
RedDevil, że kompresja ponizej 9 bar nie świadczy o remoncie. 3 lata jezdziłem na Tzr 80 polini, kompresja była nawet na innych cylkach ok 7-8barów, a osiągi przy 7 barach polini były ze erka 125 niedawala rady, za nie mialem nigdy wiecej niz 8 bar, nawet manometr inny uzywalem. Z doświadczenia wiem o remontach, korby nie trzba w 99% na 1 remont bo luzow nie bedzie, dzieli za fatyge. Wezne ją itak bez wzgledu na remont 1400zl to nie duzo a wizualnie jest zajebista. Oile nie byla bita i nie sciaga. Lewa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PokazCyce
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drawsko Pomorskie
|
Wysłany: Nie 21:37, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Co do aukcji to moge powiedziec ze koles to jakis handlarz nie pierwszy raz wiedze jego aukcje przeważnie 125, do tego motory na jego zdjeciach sa kilkuletnie a zawsze wygladaja jak nowe... Cena tez jest atrakcyjna akurat tego egzemplarza. Wiec lepiej wszystko dobrze sprawdź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RedDevil
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:16, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
No dlatego mówię, że to nie jedyny czynnik, ale zawsze daje jakieś sugestie. Wiadomo, że kupujący będzie lepiej nastawiony, jeśli kompresja będzie wyższa
Wizualnie zajebista, aczkolwiek sprawdź właśnie, czy np. przy 60 km/h nie ściąga i czy amortyzator już nie pada.
Łatwo sprawdzić, czy leżała. Na przykład sprawdź tylne podnóżki pasażera, czy są obdarte. Też sprawdź czy stopka hamulca ma jakieś zadrapania. Te części idą w 99% przy ślizgu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Danielo0004
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Młogoszyn/ Kutno
|
Wysłany: Wto 8:05, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
To może ja zaproponuje:
http://www.apriliars125.fora.pl/motogielda,5/sprzedam-aprilia-rs-125-2007-stan-perfekcyjny,9157.html Mogę Ci zagwarantować tu przy wszystkich (ponieważ wiem co ta Aprilia ma zrobione, i co ma w środku), że z tą RS nic Ci się nie stanie... i będzie służyła Tobie i następnym właścicielom jeszcze bardzo długo... Cena jaka mnie interesuje to 9000zł, możemy coś jeszcze z tego urwać...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Danielo0004 dnia Wto 8:14, 27 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|