Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
erni
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:22, 08 Kwi 2011 Temat postu: RS 97' GS ;) |
|
|
Witam.Przedstwiam moje drugie moto,wcześniej miałem TZR 80 więc już troche z podobnymi sprzętami doczynienia miałem.Apke kupiłem z zajechanym silnikiem to co zostało zrobione:
-nowy tłok
-nowe łożyska,uszczelniacze
-nabity nowy korbowód
-nowy jezyczek zaworu wydechowego
-używane magneto(stare mialo pekniete magnesy)
Apka w ponad miesiąc zrobiłem 1200km.Wizualnie jak na ten rok:1997 jest w super stanie,plastiki ściagałem nie klejone itd Rame bym chciał spolerować Jest to wersja GS z większym gaźnikiem(podobno mocniejsza).Poniżej kilka fot maszyny
[link widoczny dla zalogowanych] i inne fotki
Apka sprowadzona z Niemiec,jeździł nią tam gość od którego ją kupiłem w PL koło mu się zblokowało i korba rozwalona,tłok również.Mam nadzieje że odwdzięczy się bezawaryjnością,gość był w porządku wszystko powiedział co w moto jest padnięte
Jedyne co mnie martwi to słaby V-max 120km/h są przesadzone zębatki bo 13/38 Będę miał kase to zaraz napęd zmieniam,wydech nie wygląda na rozcinany cewkomoduł mam jakiś niebieski.Jak ktoś cos może pomóc w tej sprawie to z góry dzięki
Co mowicie,wyrzucać dozownik? Ominąć go w "ukladzie zamkniętym"? Żeby nie zatrzeć..
Oceniać,pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez erni dnia Pią 19:23, 08 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kulis
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:47, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No w końcu się pochwaliłeś
Kolejna osoba z okolic Jarocina
Oby długo służyła a u mnie jeszcze Cię z nią nie widziałem ... Przez co łapiesz minusy z dnia na dzień u mnie
Pozdrawiam
Ocenie w realu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartasss
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:04, 04 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
jak mu sie koło zablokowało tzn. ze oleju nie dolał do paliwa lub za mało nalał ^^ wiem z doswiadczenia xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Pią 22:17, 04 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
bartasss napisał: |
jak mu sie koło zablokowało tzn. ze oleju nie dolał do paliwa lub za mało nalał ^^ wiem z doswiadczenia xD |
No nie koniecznie... Mógł spuchnąć tłok, wypaść zabezpieczenie, upierdzielić się świeca i zablokować tłok, pójść łożysko... Nie zawsze zatarcie jest winą małej ilości oleju. Jakiej firmy części wsadziłeś? Ładna a co do v-maxu do ilu się wkręca na 6 biegu? Jaka kompresja po remoncie? Zawór działa dobrze?
PS. napęd i tak chyba już na wykończeniu... Rejestruj szybko, na A1 będzie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Brainwashed dnia Pią 22:23, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogaar636
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:39, 30 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Dla mnie super.
Podobaja mi sie rski w starych kastach.
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|