Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:45, 19 Sie 2012 Temat postu: Zamienie igłe silnik MP na GS |
|
|
Witam, silnik pochodzi z 2002. Silnik ma bardzo dobrą kompresję ok. 10 Barów, wszystkie biegi wchodzą gładko, bez problemowo.
Wielkim plusem w tym silniku jest to że jest on od nowości zablokowany do 120km/h Ktoś kto kupi silniik będzie zadowolony i będzie jeździł bardzo długo. Silnik jaki mnie interesuje też ma być 100% sprawny bez żadnych wad ukrytych. Pozdrawiam, Wojciech
tel; 797549111 gg;6344259
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
515Bartek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 2293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Nie 15:47, 19 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
szkoda zachodu zeby sie w to bawic....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:54, 19 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
515Bartek napisał: |
szkoda zachodu zeby sie w to bawic.... |
Dlaczego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
515Bartek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 2293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Nie 16:02, 19 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
a warte to zachodu ?
masz mp to po prostu ja odblokuj... wersje gs rozni sie tym ze ma 38 konie... gaznik 34 mm i seryjnie karbonowy wydech.... tyle....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 515Bartek dnia Nie 16:03, 19 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:08, 19 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
a ile pojedzie odblokowany GS a ile MP. Ja mam blokade na module i stały zawór
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
515Bartek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 2293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Nie 16:16, 19 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
no wlasnie mp jest tylko nieco slabsza z racji stalego zaworu....
odblokowana zdrowa mp powinna pojsc okolo 160 km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:52, 19 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
515Bartek napisał: |
no wlasnie mp jest tylko nieco slabsza z racji stalego zaworu....
odblokowana zdrowa mp powinna pojsc okolo 160 km/h |
dlatego chciał bym z GS ale mój silnik jest naprawde w dobrym stanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cadavre
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drogomyśl
|
Wysłany: Nie 17:14, 19 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Odblokuj, załóż regulowany zawór, gaźnik 34mm i masz to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:24, 19 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Cadavre napisał: |
Odblokuj, załóż regulowany zawór, gaźnik 34mm i masz to samo. |
a wiecie jak sie odblokowywuje moduł tylko ze ja mam inna wersje niz tak ze trzeba wyciąć na środku otwór i ta blaszke trzeba bylo przeciac. mam z tej samej firmy tylko inne te numerki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cadavre
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drogomyśl
|
Wysłany: Nie 17:58, 19 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Od tego masz inny dział, poza tym może jest na forum, poszukaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:16, 19 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Cadavre napisał: |
Od tego masz inny dział, poza tym może jest na forum, poszukaj. |
nie zalazłem. ja mam inny typ a poza tym to linki w niektórych powygasały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Nie 20:30, 19 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Pieprzysz jak potłuczony. Poszukaj bo było. Zaskoczę Cię, ale wcale nie masz sprzętu z kosmosu napędzanego Plutonem. Masz taki sprzęt jak większość. Poza tym przekładka z GS do Ciebie to wcale nie Plug&Play jak Ci się wydaje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bloodwyn dnia Pon 17:28, 20 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:46, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Bloodwyn nie wież to nie mów jak poszukasz instrukcję jak odblokować moduł nipondenso 070000-5429 to daj mi znać, postawię Ci duże piwo. Szukam cały dzień po wszystkich forach i nie moge tego znlesć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Wto 14:19, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
To se kup moduł a nie cały silnik... Te silniki różnią się jedynie trybami w silniku które nie mają wpływu na moc, a w GS siedzi ten sam silnik co w zwykłych modelach RS z tamtego okresu, tyle że GS miała większy gaźnik, który dawał cały chu* mocy, a spalanie wzrastało o 2 litry....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:24, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
aha rozumiem. Dobra DZIĘKI ZA ODPOWIEDZI. miłego dnia życze wszystkim. jednak zostane przy MP. `Powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|