|
| Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Squller
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SBE
|
Wysłany: Nie 18:02, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli wszystko planujesz zakupić to spore wydatki Cie czekają Jestem ciekaw jak to będzie razem wyglądało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Nie 18:54, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
RS i ja to dłuższy związek, więc myśle, że warto inwestować dla samego siebie i swojej pociechy obecnie grzebie się z kablami przy aku, a że mam szkołe itp. to długo się w czasie to rozchodzi, ale powoli do końca i nawet jak się nie wyrobie to myśle, że będę dumny jak skończe bo będę miał najfajniejszą (wg mnie) rs w pl Na razie gromadze gotówke co też trudno pogodzić ze szkołą :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
515Bartek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 2293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Nie 19:06, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
dokladnie mi sie nie chce liczyc ale mysle ze kolo 2 k Ci potrzebne ale do nowego sezonu daleko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamex
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Nie 19:56, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Hehheh nooo Sam Arow ile kosztuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Nie 19:06, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Kolejny up
Czasu mało, ale dla mojej perełki zawsze go znajde, a na forum wstawić coś trzeba, zważywszy na ilość zmian stanu tego sprzętu
Na początek pare fotek po rozebraniu:
Stojak przód(słabo widać):
Stojak tył:
Tutaj widać jak mam zbite lusterko:
Dodatkowo po prosze o rade jak oklejać pare klamotów carbonem, bo o ile błotnik i osłone łańcucha okleje w całości, to mam problem jak okleić osłone zębatki zdawczej, i pytanie oklejać tylko to co zaznaczyłem na czerwono czy całość?
A tu rzeczy które planuje okleić:
Dodatkowo, powiem newsa, klamki regulowane już zamówione jak i nakładka na zegary i tu też mam problem, ale raczej czerwona/czarna(zamówiłem obie)
Na fotkach(co niektórych) widać albo i nie że mam "kondona" na pojemniku z płynem hamulcowym
Pere osób pytało kiedyś mnie o kombinezon, to powiem tak, jak na razie nie kupuje z tego względu że myśle jeszcze urosnąć i stracić pare gramów, więc mam czas i nie czuje parcia na takie rzeczy
Kilka dodatkowych fot jest na img
Tyle pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SzymonRS125 dnia Nie 19:10, 13 Paź 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 19:22, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Nonono całą pokrywę zębatki obklej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rs125_FAN
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 13:36, 14 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
jeśli cb interesuje wydech arrowa to ja mogę ci odsprzedać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Wto 18:45, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Uznałem, że czas najwyższy coś wspomnieć w tym temacie bo coś to cicho
Na wstępnie chce wspomnieć o mojej polerce na ramie, było nie najgorzej, ale postanowiłem się za to wziąć na pełnej piździe...
foty tego czego używałem:
Skutki po pierwszym polerowaniu...
Przy okazji, przy zmianie na arrowa, postanowiłem się wysilić na mały bajer czyli dwie końcówki wydechu jak tutaj(fotka gostka z forum, u mnie dopiero w planach):
Okleiłem co nieco folią carbonową, słabo widać xD, ale okleiłem poza błotnikiem, pokrywy zębatek, klamki:
Gratów typu, nakładka itp. o których wspominałem, że już zamówiłem, to tak, z klamek byłem zmuszony zrezygnować, a nakładki na licznik, jeszcze nie doszły(zero kontaktu) ale przynajmniej mam kase...
Jak na razie tyle... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Legend
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Wto 20:22, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
ja myśle żeby w swojej zrobić w sticker bombie błotnik tylni te małe plastikowe nakladki kolo setów i nakladka łancucha ;d tylko nwm czy za duzo nie będzie ;D a co do polerki to kup filtr nie gąbke gabka jest ladnie ale nie lustro ;d bo alumnium zatwarde ja probowalem dwoch rodzaji gombek i jedynie filc polerski pomogl ;D i jest lustro a polerowalem pasta k2 aluchorm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
515Bartek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 2293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Wto 20:28, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Szymon rs ma za male wydechy zeby one byly dobrze zauwazalne i robimy wrazenie nawet podwojne
co do Twoich przerobek i inwestycji rob rob ocenie w nastepnym sezonie powodzenia i wytrwalosci zycze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Wto 20:32, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Bartku, a myślisz, że czemu go wypolerowałem? Żeby właśnie optycznie powiększyć, dlatego też nie chce żadnych arrowów oklejonych w jakąś śmiszną folie tylko coś co mi się będzie podobało. Co do polerowania, to fotki w słabo oświetlonym miejscu ale jestem zadowolony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Śro 19:06, 25 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Witam,
Dawno tu nic nie było bo jak wiadomo jestem zajęty wizualną przebudową swojej rski w dziale Worklog http://www.apriliars125.fora.pl/worklog,17/przebudowa-mojej-rski,12979.html
W tym momencie, chciałbym się troszkę skupić na innym sprzęcie który stoi u mnie w garażu, mianowicie nad Monti(Honda NS1).
Krótko o niej: kupiona za malutką kase w Radomiu, rocznik 95, moc ~18km, niech będzie tak jak mówi producent w końcu to 75ccm, prędkość maksymalna 110km/h, widziałem na internetach egzemplarze które rzekomo jeżdżą po 140, w co nie wierze z tego względu, ze mają te sprzęty dość "słabą" ramę, czego dowodem jest mój egzemplarz, dodawałem fotki na SB i można było je sobie ogarnąć. Co więcej moge powiedzieć? Jestem zadowolony, że ją mam, jest wygodna, w miare "ekonomiczna" jak na 2t w tej pojemności bo co ciekawe pali mniej niż rs 50 mojego kolegi. Moge z pewnością powiedzieć, że każdy kto kiedyś chociaż trochę jeździł, a lubi te "kwadratowe" motocykle to się mu spodoba. Technicznie nie mam zastrzeżeń, jedyn mankamentem jest tylny hebel, ale mi w sumie do niczego nie potrzebny, za to przedni robi elegencką robote, pomijam fakt, że zdzieram chyba 3 tarcze hamulcową i 4 komplet klocków ale są dość tanie także luz.
Teraz co nieco jak to z projektami na nią było, na początku miał być zachować w oryginale, no ale jak to z Szymusiem bywa, zamienił swoje plany i wzięło go na stunt, no i stąd zdzierane tarcze, bo stopie robie perfekcyjne z prędkości spokojnie 60-70km/h, tylnego koła zacząłem dopiero nie dawno ogarniać, ale spodobało mi się palenie gumy czyli burnout, ale że to dla słabych to postanowiłem porwać się z motyką na słońce i zrobić motocykl który byłby chociaż namiastką moto do driftu, tak wiem, samochody lepsze, ale moze mi się jeszcze odmienić
Od razu chciałbym sobie zastrzec żeby nikt nie pisał komentarzy typu "zniszczyłeś moto" etc. moto jest powypadkowy, mi przypadł zaszczyt szlifowania go
Teraz fotka jak wyglądał na początku:
Fotki z dokumentacji przebiegu u mnie^^:
Tak wyglądała po wszystkim co jej zrobiłem, ale nie do czasu obecnego:
Macie rame:
No i teraz cuda co przy niej robiłem:
Tak wygląda w dniu dzisiejszym(sorry za preclowe fotki )
No i się pochwale bo wcześniej tego nie robiłem stojakiem na opony:
Na razie to tyle na dniach możecie się spodziewać pokazania Etki albo i nie, no nie wiem, w każdym razie czekam na opinie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SzymonRS125 dnia Śro 19:12, 25 Gru 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Śro 19:31, 25 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
75 ccm moto do driftu? Dobrze zrozumiałem? Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Śro 19:53, 25 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Dobrze zrozumiałeś xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SaNiCk
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Gru 2012
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krakoów
|
Wysłany: Czw 1:34, 26 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Myślałeś żeby wsadzić silnik na przykład od nsr-ki ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SaNiCk dnia Czw 1:37, 26 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|