Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Pią 11:03, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
No słuchaj, przecież to jest normalne że 2t ucieknie 4t i nie ma co się rozpisywać ale gadanie że rki albo cbr 100 km/h w trase i wymiękają jest nie prawdą, albo te ich erki zajechane, albo z nich dupa nie rajdowcy albo boją się o silnik jak przekroczy 7 tys;d bo moją cebrą w traski latałem po 70 km/h bez gaszenia i praktycznie 110-115 nie schodziło a leciałem z ziomkiem rką obok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 19:40, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Ok już nie spamujmy, każdy ma swoje argumenty i swoje przekonania więc nie ma co sensu dalej się kłócić ;p.
W rs narazie nic się nie zmienia, na dniach znowu lecę w traskę a w weekend może pojadę na zawody jazdy zręcznościowej na moto więc może jakieś fajne foty wpadną.
EDIT:
Takie tam z Pucharu Katanki:
^^
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marino dnia Nie 19:42, 12 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dzikus
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Góra Ropczycka
|
Wysłany: Nie 20:03, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
miałes tam jakies miejsce ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 20:13, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Oficjalnie po dwóch przejazdach 7, nieoficjalnie 12 (bo wpisany mam czas 1:14 a podawali 1:13) z czego na mokrym byłem drugi . A na pół suchym w drugim przejeździe przestrzeliłem zakręt i musiałem go powtórzyć i wykręciłem tylko 1:18, a mógłbym liznąć podium xd. I tak nie jest źle jak na pierwsze w życiu zawody i fakt że rs mam 2 tygodnie xd.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marino dnia Nie 20:15, 12 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dzikus
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Góra Ropczycka
|
Wysłany: Nie 20:23, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
no to ładnie ładnie.. oby tak dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Nie 20:42, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Brawo, bardzo łanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kubcyś
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 21:03, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Szacun, na mokrym trzeba mieć technikę żeby nie wyrąbać łazana :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 22:44, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Techniki mnie nauczyła Monika Jaworska, po paru przejazdach dała kilka rad no i zacząłem ogarniać, pierwszy raz w życiu zamknąłem opone i zrobiłem to w deszczu na bardzo mokrej kostce .
Będą jeszcze filmiki z kamerki gopro, najpierw była na czaszy a potem na boczku .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marino dnia Nie 22:51, 12 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilolo
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 23:24, 13 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Starą zrobiłem jako tako do jazdy, ale sprzedałem na dwa dni przed zakupem tej rs, bo koszt zrobienia gs'ki byłby w okolicach 6k. Fakt, ta rs'ka mniej mi się podoba, generalnie nawet bym powiedział że mi się nie podoba, ale cóż zrobić, 7k na nową budę nie mam xd.
EDIT:
Rs'ka się rozwija, a ja wraz z nią (profesjonalnie przyciemniana szybka nie? )
Nabiłem już z 13k (strzeliła linka licznika i przez miesiąc jeździłem bez, w tej chwili pokazuje 12600), w sumie żadnych awarii nie ma, zbiera się baaardzo ładnie.
Kolanowanie na rs oznaczało spore ryzyko gleby i właśnie na jednych zawodach niestety przydażyła się jedna xd. Trochę ucierpiał cały lewy bok, ale teraz przynajmniej widać że maszyna się nie marnuje :>
Jeżeli chodzi o plany na przyszłość to muszę wymienić oponę przód bo uślizgów już było co nie miara (właśnie przez uślizg przodu upadłem), co się dziwić jak bieżnik jest na granicy, a guma z 2001 roku... Planuję też założyć crashe aby plastiki już więcej przeze mnie nie cierpiały xd.
P.S. Byłem na hamowni, oto filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=GZFiDIzGbns&feature=my_liked_videos&list=LLKERSlHZBWoa5_Ydqxoio2g
Wyszło 27km, czyli na prawdę nieźle (nowa buda full odblokowana miała 26, natomiast wersja RD z zablokowanym modułem i stałym zaworem miała 22).
A i spalanie w cale nie zmyślone .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marino dnia Sob 23:25, 13 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kubcyś
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 23:53, 13 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Noo i to mi się podoba Szacun. Co do opon, to zainwestuj w nowe ze świeżym DOTem i najlepiej z jakieś miękkiej mieszanki gumy, wtedy będziesz mógł śmiało przekładać RSke z ucha na ucho.
Gdzie znalazłeś miejsce do trenowania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 21:45, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o opone, to jest to oczywiste że będzie nowa ;p. Waham się między sprawdzonymi, najlepszymi do normalnej jazdy i lekkiego szaleństwa pilot powerami, a nieco gorszymi na codzień, ale idealnej na częstsze wypady na tor pirelli dragon supercorsa. Biorąc pod uwagę fakt że planuję jazdy na poważniejszych torach, kusi mnie pirelka ;p.
Miejsce do trenowania znalazłem na starym pasie startowym w krakowie (podobno najstarszy w europie xd). Dokładnie jest to takie betonowe koło, które służyło do nawracania samolotów.
_________________
EDIT:
Dawno mnie tu nie było . Przez ten czas w RS nastąpiły małe zmiany:
- wypolerowałem ramę oraz wahacz (filc na wiertarkę i pasty 600, 800, 1200):
Bok przed (góra już zrobiona):
I po (idealnego lustra nie ma, ale nie jest źle na żywo ):
Łącznie na polerke zeszło mi jakieś 6h. Z czego połowa przy wahaczu bo trzeba było sety zdejmować, wydech itp...
- wyciągnąłem zawór, wyczyściłem i podciągnąłem linkę bo trochę późno łapał rezo.
Przed czyczeniem:
I po maczaniu 20 min w odrdzewiaczu + papierek:
- założyłem crashpady co by w tym roku już żaden boczek bardziej nie ucierpiał
Korzystając z pięknej pogody wypucowałem konkretnie całą rs i wybrałem się na małą sesyjkę:
Hmm jakieś pomysły co tu przy niej jeszcze zrobić? Planuję to i tamto obkleić carbonem, wypolerować klamki, ciężarki do piaskowania i proszku... A ze spraw mechanicznych pewnie będzie wybebeszany wydech .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|