Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michu1987
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: Śro 22:32, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
tylko sprezynki i ta uszczelka ktora ci pokazalem, w uklad chyba cos okolo 0,5 litra? litr to max, ja zalalem motulem transoil 10w40
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
dalmat
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dumfries
|
Wysłany: Śro 22:58, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki.
Co do płynów to już też znalazłem:
Chłodzenie 900ml
Olej do skrzyni 600ml
Tylko dalej nie wiem jaki olej wybrać do skrzyni, ale pewnie wezmę tego motula co piszesz. Jak on się u Ciebie sprawuje i co ile go zmieniasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Śro 23:11, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dokładna nazwa to MOTUL Transoil Expert 10W40 i jest to sprawdzony produkt.
Ważne by było zalane równe 600ml, nie mniej nie więcej.
Zmiany zazwyczaj dokonuje się co sezon, jak dużo jeździsz to możesz się pokusić o wymianę dwukrotną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
michu1987
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: Czw 22:33, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
niewiem czy nie wlałem wiecej niz 600 ml ;/b moze cos sie stac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 23:58, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Nic się nie stanie .... Czasami lepiej wlać 50ml więcej niż mniej,bo gdy olej się rozgrzeje to dojdzie w szczelinki i bd go trochę mniej.Gdy będzie go za dużo to sam się usunie poprzez przelew,ale to byś musiał z 150ml więcej zalać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dalmat
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dumfries
|
Wysłany: Śro 14:29, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
W poniedziałek kurier zabrał paczkę z cylindrem do honowania i dobranie tłoka. Pierścienie wymieniłem za dopłatą na tytanowe. Powinien wrócić w ciągu 10-12 dni.
Olej, nowe uszczelki i elektromagnes już przyszły
Muszę jeszcze zamówić nowe klocki na tył. Przy ściąganiu koła jedna okładzina wypadła (odkleiła się od metalu). Jakie polecacie?
Gaźnik już wyczyszczony czeka na nową dyszę. Zastanawiam się aby kupić 150 teraz jest 120. Większą się boję bo podobno ciężko ustawić. Co myślicie?
Pytanie?
W jaki sposób regulować gaźnik dolerto 28mm? Czy może ktoś to mi opisać krok po kroku? Czy zawleczkę na iglicy na początek dać na samą górę czy dół? Śróbki na początek wkręcam na max i powoli wykręcam czy na odwrót? No i do ilu mogę wkręcać motorek przy ustawianiu jak mam wstawiony nowy tłok? Szukałem info na forum i nie tylko i nic nie znalazłem.
I kolejne:
Jak zdjąć alternator? Siedzi tak mocno że nie mogę go ściągnąć, a chciałem zmienić simeringi na wale.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dalmat dnia Pią 18:57, 03 Kwi 2015, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dalmat
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dumfries
|
Wysłany: Pią 14:50, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Mały UP.
Sorki za post pod postem ale uznałem że po takim czasie bez sensu jest edytować.
A więc tak, nareszcie dostałem dziś paczkę w której przyszedł cylinder z tłokiem które są spasowane po honowaniu. Oryginalne pierścienie za dopłatą zmieniłem na tytanowe. Oprócz tego mam już:
olej i płyn chodzący, simeringi na wał, filtr paliwa, carbonowe klocki brembo, uszczelki, gumka na biegi, wyczyściłem też zawór wydechowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy jest różnica w tym jak założę tłok? Jeżeli tak to w którą stronę ma być skierowana strzałka która jest na wierzchu?
[link widoczny dla zalogowanych]
Zardzewiałe elementy postanowiłem umalować. Szczotka druciana nie dawała rady więc zabrałem je do znajomego i wypiaskowałem po czym umalowałem. I tak wygląda ta zmiana:
Z tego [link widoczny dla zalogowanych]
do tego [link widoczny dla zalogowanych]
w komplecie uszczelek (na zdjęciu wewnątrz czerwonej usczelki) jest jakaś zielona uszczelka ze sprężynką, wiecie gdzie ona idzie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mlody
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 564
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Pią 15:17, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Strzałka na wydechu ma być skierowana w stronę okna wydechowego.
Zielona ,,uszczelka" to simmering od zaworu wydechowego znajduje się on w obudowie.
Strasznie zardzewiałe były te elementy po malowaniu znacznie lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dalmat
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dumfries
|
Wysłany: Pią 16:44, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Rozumiem że chodzi Ci o strzałkę na tłoku Dzięki teraz już jest wszystko jasne.
Uszczelki pod cylinder mam 3 - cienka, gruba i najgrubsza, czy powinienem założyć jedną czy trzy? W jakiej kolejności?
Nabijałem simering i tak to wyszło:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak widzicie troszkę go tak jakby porwało u góry. Nie wiem czy tak może zostać czy lepiej go zmienić na nowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:57, 10 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Uszczelke pod cylinder dajesz jedną, najcieńszą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dalmat
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dumfries
|
Wysłany: Sob 7:52, 11 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
A co z tym simeringiem i pozostałymi dwoma uszczelkami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MateuszRS
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierpc
|
Wysłany: Sob 14:41, 11 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Jak masz gdzie go kupić bez problemu to kupuj nowy bo ten może nie spełniać swojej roli.
Taka rada - do nabicia nowego uszczelniacza używaj starego i w ten sposób nie popsujesz nowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dalmat
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dumfries
|
Wysłany: Pon 16:11, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Zębatki mam 16z/39z
Jak już dotre silnik to jakiego V-MAX i przyspieszenia powinienem się spodziewać? Dodam że przed remontem osiągała 140km/h przy dłuższym bujaniu. A zawór nie działał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
515Bartek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 2293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pon 16:22, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
ze 250 i uwazaj zeby Cie nie zwialo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 515Bartek dnia Pon 16:22, 13 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dalmat
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dumfries
|
Wysłany: Pon 20:48, 13 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Ja się pytam poważnie, a ty sobie jaja robisz zamiast pomóc koledze z XV-Lecia.
Pytam bo jeżeli będę miał podobne osiągi jak inni na takich zębatkach to znaczy że remont przeprowadziłem dobrze (robię go sam pierwszy raz). A jak będzie mniej to znaczy że może jednak coś poszło nie tak.
edit: Na innym forum znalazłem że wersja MP taka jak moja powinna osiągać około 36KM i V-MAX do 175km/h (chyba troszkę przesadzili) ale jak już dotrę to napewno dam wam znać jak jest w mojej
A jak go dotrzeć? lepiej dać olej do podajnika czy do baku?
Od czego jest ta kostka? Znajduje się ona przy akumulatorze, dochodzi do niej dwa kabelki (niebieski i biało-zielony) a z kostki w moim przypadku wychodzi (niebieski i czarny) które na końcu są aizolowane.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wie ktoś co to jest?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dalmat dnia Wto 20:55, 14 Kwi 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|