Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michu1987
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: Czw 16:31, 16 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Hmm sprawdz czy po rozlożeniu nózki bocznej swieci ci sie kontrolka w zegarach pierwsza od leewej strony na pomaranczowo bo to możwe być od nózki ale nie gwarantuje bo mam starszy model.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
panmistrz
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: Czw 17:08, 16 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Vmax powinien być 160-175 na seryjnych zębatkach w zaleznosci od twojej wagi, wiatru itp. Jeżeli wiesz że jest sprawny dozownik i mu ufasz do lej do niego. Ja na przykład jestem przezorny i zawsze robiłem mieszankę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dalmat
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dumfries
|
Wysłany: Czw 22:12, 16 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Nóżka działa prawidłowo. Znalazłem schemat a wnim że to może być do przycisku który używa się na torze. W zegarze jest funkcja LAP do liczenia czasów okrążeń, przyciskiem się klika przy kolejnych okrążeniach. Jak ten przycisk wygląda i gdzie się powinien znajdować to nie wiem.
Przed remontem dozownik działał prawidłowo. Apka się nie zatarła więc póki co to chyba zostanę przy dozowniku.
Jutro wielki dzień. Wszystko już gotowe do startu, jutro zakładam panele boczne i biorę się za pierwszy rozróch. Macie jakieś rady? Na co zwrócić uwagę przy pierwszym starcie itd?
Świece też założyłem nową. Jak wyregulować gaźnik skoro muszę najpierw dotrzeć tłok? Nie mogę wkręcać na wysokie obroty więc jak go ustawić? Proszę o rady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
panmistrz
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: Pią 6:34, 17 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Tryb LAP włączasz poprzez wciskanie M na komputerku, jak Ci się pokaże L z zerami to to jest to.
Zaczynasz odmierzać czas poprzez kliknięcie na lewej stronie kierownicy, pod przełącznikami, jest tam taki mały przycisk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
michu1987
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: Pią 15:55, 17 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Wkrec na maxa srubke od mieszanki, wykrec 1,5 obrotu i minimalnie skoryguj, obroty powinnny isc w góre na obrotku, potem ustaw pokretlem od wolnych na ok 1.5 - 1.8 tys.
[link widoczny dla zalogowanych]
to ten przelacznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dalmat
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dumfries
|
Wysłany: Sob 1:06, 18 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
To ja takiego przycisku nie mam niestety.
1 A co daje przestawianie iglicy? Kiedy powinienem przestawić spinkę na iglicy do góry a kiedy na dół? Swoją drogą to aż dziwne że w dziale servis nie ma przyklejonego tematu,jak krok po kroku ustawić gaźnik ze szczegółowym opisem wszystkich elementów.
Dziś odpaliłem apke po remoncie. Zapaliła bez problemu. Przejechałem pierwsze 30 km nie przekraczając 5tys i kolejne 50 km na 6 tysiącach dobijając do 7tys od czasu do casu.
2 Elektromagnes sprawdziłem i działa ok tylko nie jestem pewny czy dobrze włożyłem języczek w cylinder. Jak on powinien iść? Ja dałem płaską stroną na dół.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dalmat dnia Pon 16:22, 20 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
michu1987
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: Pon 20:09, 20 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
iglica na srodku,
jezyczek powinien byc tak
mniejsze wyciecie do dołu a ta wieksza plaska powierzchnia od gory wiec zmień
to jest na forum opisane napewno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Pon 20:36, 20 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
2 Elektromagnes sprawdziłem i działa ok tylko nie jestem pewny czy dobrze włożyłem języczek w cylinder. Jak on powinien iść? Ja dałem płaską stroną na dół. |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dalmat
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dumfries
|
Wysłany: Pon 18:51, 27 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Apka od remontu przejechała już ponad 500 km więc chyba wystarczy jej docierania. Języczek obrócony i działa jak należy.
Dziś byłem w jednym warsztacie i sprawdziłem ciśnienie na tłoku. Pokazało tylko 6 barów. Chyba ten manometr był zepsuty bo przy takim ciśnieniu to raczej by nie śmigała, a lata tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na seryjnym gaźniku 28mm i dyszy 120 na dyszy 140 nie mogłem wyregulować.
Na początku filmiku jak widać wkręciłem silnik na max obroty poprzez gwałtowne odkręcenie manetki do pozycji maksymalnej. W dwóch miejscach, co widać na obrotomierzu (4,5 i 8 tys) traci płynność na ułamek sekundy przy wkręcaniu się do maksa który wynosi 12,5tys.
1. Czy to jest normalne? I do ilu powinna kręcić na biegu neutralnym?
Następnie na filmiku widać pryspieszenie do ponad stówki. Prędkości max nie sprawdzałem póki co. Bardziej zależy mi na przyspieszeniu.
2. Jak chodzi to moto wedłóg Was? Proszę o rady jeżeli uważacie że jest coś nie tak i coś można poprawić.
Mam zaiar jeszcze zakupić dyszę 130 i sprawdzić co będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
michu1987
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: Pon 21:30, 27 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
manometr pewnie do dupy kreci sie ok, moze mała korekta gazola, sprawdz manometrem nie wkrecanym a tym przyciskanym do cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bamski
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 16:20, 09 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Masz w planach zmienić malowanie? wpadaj kiedyś do Plymouth pojeździć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dalmat
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dumfries
|
Wysłany: Sob 17:52, 09 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Myślę jeszcze nad malowaniem. Zastanawiam się czy malować czy sprzedać i zmienić na inną. Fajnie by było pośmigać razem ale troszkę za daleko do Ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|