Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MłodyGPR
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 21:15, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Dobry olej, osobiście polecam go
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
515Bartek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 2293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pią 21:21, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
jt to lipa.... chociaz moze i w apce dluzej posmiga....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Pią 21:33, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Zobaczymy....mieszankę robić samemu czy dozownik ma podawać ? hamowanie silnikiem jak wiadomo raczej nie wskazane w 2T? ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Sob 0:35, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Hah toś narobił teraz.
Jak zmienisz jedną zębatkę, a druga zostawisz bez zmian to ta niezmieniona będzie zjechana baaardzo szybko i generalnie cały układ napędowy nie będzie się ze sobą " zgrywał".
Jak ci działa dozownik to zostaw dozownik, hamowania silnikiem w 2T nie powinno się robić ( ja osobiście unikam jak tylko mogę).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Sob 7:58, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
W takim razie na tył kupić również nową ?
np: [link widoczny dla zalogowanych] ?
Czy dozownik działa nie wiem, chyba działa skoro po 200 kilometrach silnik się nie zatarł
Dolałem na max, i sprawdzę za jakiś czas ile ubyło.
Jak hamujesz skoro nie silnikiem? sprzęgło do oporu i hamulec ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Sob 8:47, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Edit: tylną już mam JT39 z tego co widzę, mój błąd jak pisałem że 40
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
panmistrz
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: Sob 9:50, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Tak, sprzęgło i hamulec Chyba że jak ci szkoda klockow to jeszcze jest nożny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Sob 11:00, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Oh my god, przecież to się tragicznie musi hamować :]
Przyzwyczajony jestem do redukcji jak to w autach. sprzegło i hamulec to zabójstwo dla układu hamulcowego, tzn jakies 3x szybciej się wszystko zużywa bo nie ma silnika który który w tym momencie wspomaga proces zwalniania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MłodyGPR
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 19:55, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Tylko łatwiej zmienić klocki niż przy hamowaniu silnikiem w 2T "zabijać" silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vixen
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Sob 20:30, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
A to nie jest tak że gaźnik sam sobie ciągnie olej z dozownika podczas hamowania silnikiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Squller
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SBE
|
Wysłany: Sob 20:40, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Było to już gdzieś przerabiane, kłótnia na sto stron O ile dobrze pamietam to daje olej na zakręconej manetce, ale tylko tyle ile na obrotach jałowych, czyli np. zamykając przepustnice przy 8 tyś obrotów, gaźnik podaje tyle oleju ile wystarcza dla 1,5tyś, wiec za mało.
Osobiście (może źle robiłem) ale jak miałem rske to nie robiłem tak jak wy, że sprzegło hamulec i jade zwyczajnie hamowałem ze zbijaniem biegów. 3 lata przelatałem praktycznie bez problemów, fakt faktem że może w tym czasie nie zrobiłem wiele km. Oczywiście nie jestem mechanikiem, ani żadnym specjalistą od 2t, nawet nigdy nie rozkręciłem silnika... Dlatego pisze tylko jak u mnie było, i że w moim przypadku to nie zaszkodziło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Janek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 1718
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Sob 21:28, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Squller napisał: |
Osobiście (może źle robiłem) ale jak miałem rske to nie robiłem tak jak wy, że sprzegło hamulec i jade zwyczajnie hamowałem ze zbijaniem biegów. 3 lata przelatałem praktycznie bez problemów, fakt faktem że może w tym czasie nie zrobiłem wiele km. Oczywiście nie jestem mechanikiem, ani żadnym specjalistą od 2t, nawet nigdy nie rozkręciłem silnika... Dlatego pisze tylko jak u mnie było, i że w moim przypadku to nie zaszkodziło |
+1
nawet sobie nie wyobrażam inaczej 2 lata w tzr 50 i 2 lata w rs i zero problemów przez to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Sob 21:37, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
+2
Jedyne co używam to miedzy gaz przy redukcji i to wszystko.
To chyba tez sporo zależy od stylu jazdy. Jakoś nie wyobrażam sobie katować sprzęgło przy hamowaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 21:39, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Jak o tym już mowa to pytanie,bo mnie dręczy nie wiem jak to działa ,ale jeśli np. odkręcę manetkę to linka ciągnie dozownik i podaje on więcej oleju,prawda.Dobra podaje ten olej w zależności od położenia manetki ,ale kurde zanim ten olej doleci w danej dawce do gaziora i dalej to obroty w ogóle bd miał inne tak ? Czy inaczej to działa . Wytłumaczta mi to .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vixen
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Sob 21:56, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
E tam, nie ważne jak działa tylko ważne że olej daje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|