Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Strupek99
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobrzyń nad Wisłą
|
Wysłany: Pon 21:24, 14 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Olej 10w40 większość osób na nim lata i go sb chwali zresztą ja też, masz napisane na silniku ile oleju wlać .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Pon 21:33, 14 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ok, a co z modułem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 21:43, 14 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ja lałem taki jak serwisówka głosi 75w90 mobila biegi jak masełko,zgodnie z serwisówką 600 ccm wchodzi ,ale ja tam dolałem kapkę więcej,wrazie czego to wyleci przelewem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Wto 20:22, 15 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj trochę więcej brudniejszej roboty, po wymianie świecy na NKG BR10EG przyszła pora na odblokowanie dyfuzora.
Motocykl rozebrałem jak widać tak by dostać się do mocowań dyfuzora, udało się zdjąć, następnie przeciąłem go w odpowiednim miejscu na pół, w środku była rura wraz z "katalizatorem" i pierścieniem.
By wywalić rurkę do samego końca trzeba było dodatkowo przeciąć rurkę przy samym wylocie dyfuzora, i wypalić palnikiem mocowanie ścianek tak by wywalić zgrzewaną w tym miejscu rurkę która blokuje i zawirowuje spaliny.. Dodatkowo wywaliłem kolanko które widać na zdjęciach, one również blokuje dość znacznie układ wydechowy.
Całość pospawałem, wyszlifowałem i pomalowałem czarnym DenBravenem high temperature.
Wrażenia? ciężko ocenić, nadal mam zablokowany moduł który steruje całością... szukam cały czas schematu podłączenia odblokowanego modułu nippodenso pod RSkę !
Sprawdziłem również olej w skrzyni... było może 300ml i do tego szary że fuj...
nie dziwię się że po puszczeniu sprzęgła buczało...Miałem pod ręką mobila 10w40, tak więc wlałem go do skrzyni, manal zalewa 75w90 ale dopuszcza również 10w40. Teraz sprzęgło pracuje ciszej, słychać je ale jest wyraźnie ciszej.
Zapomniałbym dodać że zmierzyłem również ciśnienie w cylindrze.
Manometr z gumową główką - nie wkręcaną ale dał radę myślę.
Na zimnym silniku 9bar, na ciepłym może 9,2bar.
Zrobiłem również próbę olejową, wlałem kilkanaście ml oleju na tłok i zakręciłem nim, efekt ? 12.5 bara.
Cieszę się że nie jest 8 albo poniżej 8bar.
9.2bar to niezły wynik uważam.
To by było na tyle
ps.Kupię odblokowany moduł nippodenso !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sajmon_LP dnia Wto 20:23, 15 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kamex
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Wto 20:35, 15 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Samemu sobie możesz przeceiż odblokować moduł nipodenso chyba ze masz już coś w nim grzebane ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 20:36, 15 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
No z wydechem u mnie tak samo ,tylko że poszedł dalej ,bo w chałupie nie miałem palnika, no i w moim dyfku nie było tej ślepej kiszki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Wto 20:51, 15 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Kamex napisał: |
Samemu sobie możesz przeceiż odblokować moduł nipodenso chyba ze masz już coś w nim grzebane ;p |
Niestety ale mam alpha technik, szukam nippondenso, ktoś ma? może być odblokowany, może być zablokowany, to sobie sam odblokuje, problemu nie ma
jednak szukam schematu kabelków by podłączyć, bo kostki są inne w alpha oraz w nippondenso.
A co myślicie o kompresji ? chyba tragedii nie ma ?
Zawór ogólnie mam na lince wiec nie jest zablokowany jakoś mega, zresztą vmax 80km/h na ramie widnieje a leci 120
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Śro 14:02, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Przód zębatka 13, tył norma 40. Czyli wiem już dlaczego przy 100km/h na 6 biegu mam aż 9.000rpm.
Teraz pytanie, łańcuch mam w dobrym plus stanie. Krążą opinie po internecie że wymieniając przednią zębatkę należy od razu tylną i cały łańcuch, nie wiem trochę co robić, ponieważ napędy mam okej, ale jest zblokowany na przedniej która ma tylko 13 zębów.
Jakby ktoś miał, to chętnie odkupie przednią zębatkę, 16, 17 ? jaką kupić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kamex
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Śro 14:18, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
17 lepiej... Każdy mówił a ja myślę inaczej "Zjebie się to się kupi nowy złoty dida " ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Śro 14:29, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
U mnie jest prawdopodobnie DID z tego względu że jest mocno złoty i wygląda na prawdę konkretnie, widać zresztą na zdjęciach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Czw 13:48, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
RSka zasłużyła !
Motul 710 oraz zestaw nowych narzędzi.
To pierwsze zawsze potrzebne, to drugie lepiej żeby jak najmniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gniady98
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 05 Lip 2013
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Równe Podkarpacie
|
Wysłany: Czw 14:54, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Nie ma oszczędzania haha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Czw 15:35, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Zębatka na przód JT 17 zębów zamówiona !
Moduł Nippondenso odblokowany 100% zamówiony !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 19:59, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Sajmon czasem nie zmieniaj tylko 1 zębatki teraz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Pią 20:50, 18 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ale tyłu nie ma sensu ruszać z racji iż jest normalna 40, łańcuch mam DID'a złoty, brak luzów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|