Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawlak18
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Czw 21:07, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
dzisiaj wyciągnałem tą jakby rure od filtra powietrza, sam nie wiem czemu i co mnie podkusilo ale motor o wiele lepiej przyspiesza ;O sam jestem w szoku .
oto ta rura
Filtr powietrza wygląda teraz tak :
I TERAZ PYTANIE: Czy nic sie nie stanie jak będe tak jeździł ?
PS. Filtr powietrza jest ladnie zasloniety plastikami i wgl tak jakby nic nie mialo prawa sie tam dostać (moze sie myle, licze na odpowiedzi )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawlak18 dnia Czw 21:08, 29 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kulis
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:13, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Będzie dostawało Ci się 2x więcej kurzu
Proponuję założyć ją spowrotem i wyregulować dawkę powietrza, bądź paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Czw 21:18, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Rurki napewno masz zablokowane. W temacie o odblokowywaniu rski napisałem ze zdjęciami jak to zrobić.
Tak jak będziesz jeździł to musisz częśto filtr czyścić bo inaczej to za chwilę bedziesz narzekał że się źle wkręca albo coś..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlak18
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Czw 22:15, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
no dobra jest cos takiego : " 1)Filtr powietrza - zaślepione jest 50% dolotu powietrza do puszki filtru - odblokowania polega na wycięciu gumowej części zaślepiającej, najlepiej robić to wąskim nożykiem introligatorskim, guma ta znajduje się w połowie dolotu do puszki filtru. " dalej nie rozkminiam jak to zrobic pomóżcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
David
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: OKL
|
Wysłany: Czw 22:18, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Zrób zdjęcie jak wyglądają w środku te rurki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulis
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:19, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Z tego co zrozumiałem, jest ona na środku tej "rurki"
Dopatrz się czy się tam znajduje (nie wiem, włóż palec pewnie poczujesz ) No i cała "akcja" polega na usunięciu jej ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlak18
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Czw 22:20, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Oprócz odblokowania filtra powietrza mam jeszcze jedno pytanie.
Wykreciłem wszystkie dysze z gaznika zeby je wyczyscic
Srodkowa dysza jest od paliwa , przynajmniej mi sie tak wydaje
jest Chyba ciutke za duża nie sądzicie ?
Na jaką ją wymienić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
|
Powrót do góry |
|
|
Albi
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:09, 30 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Fajna RS'ka , te w nowej budzie na prawde ładne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlak18
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Sob 14:04, 31 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
chłopaki postanowilem ze wymienie sobie na ferie tlok w rs zeby komprecha byla lepsza:) apka ma juz nalatane 14 tysiecy na jednym tloku wiec dobrze byloby go wymienic teraz pytanie jaki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Sob 14:17, 31 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Wiesz że samego tłoka nie ma sensu wymieniać? Trzeba zrobić szlif, a ty masz ciągle seryjną tuleję, więc jest pokryta powłoką nicaslu, więc trzeba wbijać nową stalową tuleję, a stalowa będzie gorsza niż ta pokryta nicasilem (czy jak to się kurwa pisze xD )
Jeżeli jesteś przygotowany na wszelki koszty (a z wyminą tulei wyjdzie pewnie z 1000zł) to kupuj tłok wossnera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Sob 15:05, 31 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jeżeli masz dobre moto to wbijanie tuleji to chyba najgorszy błąd jaki można zrobić. Jak zatarty i ktoś nie chce kupowac nowego to ok ale w takim przypadku głupota.
Poza tym Rysio nie wiem czy wiesz ale w 2t z nicasilem nie wbija się od razu tuleji tylko honowanie, dobraanie nowego tłoka o minimalnie większej średnicy i wszystko. Dopiero po uszkodzeniu nicasilu np podczas zatarcia trzeba wbić tuleję żeliwną lub położyć nową warstwę nicasilu. Ponadto z Twojego posta wynika że orgynialny cylinder w RS ma tuleję pokrytą powłoką nicasilu. A to kompletna bzdura, Cylinder oryginalny jest cały aluminiowy i w środku jest warstwa nicasilu ale żadnej tuleji orygianalnie nie ma. No i oczywiście jak już wspomniałem tuleje są żeliwne a nie stalowe a to zasadnicza różnica.
Jeśli chcesz tylko zmienić tłok to musisz zrobic honowanie, kupić nowy tłok i uszczelki. Koszt około 400zł + robocizna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlak18
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Sob 16:58, 31 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
nie chce wbijac zadnej smiesznej tuleji. Jak sie zatrze w pizdu to kupie nowy cylinder nicasylowy . Chce tylko wymienic tlok, pierscienie i uszczelki zeby byla kompresja okolo 10ciu bar. Na czym polega to honowanie ? i czy trzeba to robic jezeli pokrywa nicasylowa cylindra jest dobra ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
David
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: OKL
|
Wysłany: Sob 17:21, 31 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Ale zrozum, że kupując sam nowy tłok chuja ci to da. Jeśli bierzesz się za remont to zrób to porządnie a nie na odpierd*l. Tak jak Amadi pisze, jeżeli masz nicasil i chcesz zmienić tłok to musisz zrobić honowanie. Tak, honowanie trzeba zrobić. A honowanie jest to wygładzenie powierzni nicasilu, pomimo, że nie ma żadnych rys, coś podobnie jak szlif tak ogólnie pisząc. (Jeśli źle poprawdzie mnie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlak18
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Sob 18:13, 31 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
czyli jak wymienie sam tlok to co wgl mi sie kompresja nie polepszy ? ( zeby bylo jasne apka nie jest jakas padnieta . Zapierdala jak zla ale po prostu ma juz swoje 14 tysiecy nalatane. Mam kompreche prawie 9 bar ale chce miec wiecej .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|