Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Nie 17:17, 17 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Kupiłem siatkę bagażową na 6 zaczepów, ktoś ma rozwiązanie jak to sensownie podpiąć w zadupku RSki ?
Dodatkowo dzisiaj trochę rozkręciłem apkę...
na stół operacyjny poszła kopułka...a mianowicie montaż brakującego termostatu (dzięki Bidon Racing Team!)
Termostat inside
Taka świeczka zamontowana: Czy jest różnica między nią a proponowaną BR10ES ??
Musiałem również spuścić olej ze skrzyni, poprzedni właściciel nalał o dobre 300ml za dużo co skutowało wypluwaniem go przez odpowietrznik, na tyle leciało że opona, felga a nawet zadupek był cały w kropkach oleju...zlałem całość, wlałem ok 550ml i teraz jest git, jeszcze trochę mokro ale zapewne ścieka to co tam było...
Dodatkowo zamontowałem brakujący klakson. Przegląd się zbliża tak więc...
To na tyle... W tym tygodniu mam zamiar wymienić jeszcze kompletny napęd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kamex
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Nie 19:39, 17 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
no to za mało wlałeś serwisówka zaleca 600ml
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Nie 19:45, 17 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Zawsze coś nie zleci... Było za dużo wywalało, teraz wydaje się być git.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mic
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 20 Sie 2014
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmińsko Mazurskie
|
Wysłany: Nie 21:20, 17 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Oleju lepiej wlać równo 600. Świeca Br10es jest do odblokowanej RS 125.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 22:21, 17 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ja wlewam zawsze do butelki ~650-700 max ,zawsze cos na butelce osiadzie etc, a jeszcze nigdy mi nie wywalilo przelewem oleju. Zawsze minimalnie więcej niż jego brak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Pon 11:56, 18 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
10es do odblokowanej to racja, moja jest odblokowana tylko pytam czy są różnice między 9 a 10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Czw 18:08, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Po montażu termostatu dolałem płynu chłodniczego do niespełna połowy w zbiorniczku wyrównawczym. Po jakimś czasie jazdy zauważyłem że spod korka zbiornika wyrównawczego cieknie płyn, było spore ciśnienie. Odkręciłem, zleciało płynu którego nagle było max i ok, wszystko zleciało, zostawiłem spowrotem płynu tak by było na ok połowę. Kilka dni jazdy i dzisiaj znowu widzę pod bakiem że cieknie i syczy spod korka ...znowu musi być tam spore ciśnienie. Uszkodzony termostat ? czy za dużo znowu płynu? Temp trzyma 3 kreski, max w korkach 4 ale po chwili ruszenia spada znowu do 3. Dogrzewa się w kilka minut. Zapowietrzone ? Między łączeniem węży jest śrubka odpowietrzająca, ktoś ma jakieś sensowe pomysły ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Czw 20:26, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Odpowietrzyłeś chociaż?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Czw 21:34, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
No właśnie chyba nie ))))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 21:55, 21 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Chłodnica ciepła ,zimna ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Pią 17:03, 22 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Wymiana łańcucha na oryginalny DID 520 VX2 oraz zmiana zębatek z 17/48 na 17/40 w celu uzyskania większej prędkości maksymalnej.... Jednak Wyszedł kwiatek pt. Bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym, pomyślałem że to uszczelka pod głowicą do wymiany. Od kilku dni nadchodziło ciśnienie, wywalało płyn spod korka. Dzisiaj to zdiagnozowałem dokładnie, zdjąłem kapę. I coś mnie tchnęło by sprawdzić śruby z góry od głowicy, no i....każdą dało radę dokręcić przynajmniej o ćwierć obrotu. Efekt taki że wpierw wszystko złożyłem, wpierw bez termostatu rozgrzałem i obserwując zbiorniczek dodawałem gazu - zero bąbelków Później zamontowałem termostat jak należy, rundka po rejonie, wszystko rozgrzane, chłodnica ciepła, temp 3 kreski, zero wycieków, żadnego ciśnienia w zbiorniczku. Oby tak zostało!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
515Bartek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 2293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pią 17:06, 22 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Gites
Zebatke wkrecales "na krzyż"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MateuszRS
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierpc
|
Wysłany: Pią 17:11, 22 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Dobry majster jesteś jak nie sprawdziłeś tego za 1 razem
Tą brudną felgę chcesz zakładać do motocykla ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Pią 18:23, 22 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Tak. Na Krzyż. Wszystko jest ok. Co miałem Sprawdzić skoro Teraz dopiero to rozebrałem. dolałem z kanistra bo miałem rezerwę już pb98.i.zaczęło szarpać i.przerywać powyżej 7.000rpm na każdym biegu Powyżej drugieg, mimo tego że wymieszane z.pb95. Zapewne Gaźnik i.świeca nie ogarnia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sajmon_LP dnia Pią 18:30, 22 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Śro 17:09, 27 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Aprilia ostatnimi czasy waliła iskrami spod fajki, przerywała powyżej 6.000rpm itd. Wymieniłem wczoraj fajkę na nową NGK oraz nowy kabel WM. Efekt? to samo ale troche mniej, nie waliło już wielkimi iskrami tylko mniejszymi ale w większej ilości. Dzisiaj kupiłem nową świece NGK BR9ES. Zamontowana. Jest git. Bałem się już że to cewka lub moduł ale jak widać jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|