Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siwy_1994

Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Wto 19:03, 18 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
szukam jakieś okazji w miare, poza tym mam czas do wiosny bo 2 zimówki mam na tych felgach i 2 letnie jakieś made in china... A tamte kupie z oponami jakimiś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Apriliars125gsExtrema
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 19:35, 18 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
aha spoko a ty masz na przod naped to na letnich oponkach przod?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Apriliars125gsExtrema dnia Wto 19:35, 18 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwy_1994

Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pią 1:15, 28 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W końcu nowy przegub i hałasy przy każdej zmianie biegów ucichły,, niebawem tzn na wiosnę łożyska z przodu jeszcze ale na razie są w miare cicho..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziś wpadły nowe żarówki (4szt) Philips +60% H1 i powiem wam polecam o niebo lepsze światło a zawsze w to wątpiłem..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Nie 0:11, 30 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwy_1994

Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pon 7:39, 31 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=_LbS0lufB4g
http://www.youtube.com/watch?v=ZAudrsBD8oY
tylko strasznie mokro i na 1 biegu traci co widać na zmianie a już z 1800obr ruszałem. Seria się okazało na hamowni 107KM wyszło, jedynie dawka większa trochę. I jechałem z 2 osobami na pokładzie z tyłu . Na suchym realne 7,5s jest osiągalne
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU, tym czasem ide pojeździć
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Pon 8:02, 31 Gru 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Apriliars125gsExtrema
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 8:07, 31 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
UU 9s do setki prawie przebiłes mi golfa ale ładnie sie wkreca juz na drugim filmiku od 110 -150 tez ładnie szedł ale 140-150 juz tak mułowato
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwy_1994

Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pon 8:14, 31 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
zbędny balast, jak bd lepsze warunki szczególnie sucho i bez obciążenia to nakręce filmik. no i jednak masz racje od 190 ciężko dobić do 220 alle daje rade dzis bo ślisko strasznie było
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Pon 8:15, 31 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Apriliars125gsExtrema
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 12:23, 31 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
no dzis slisko bardzo na drodze jak i na chodniku 3 razy prawie sie nie wywalilem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Apriliars125gsExtrema dnia Pon 12:24, 31 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
radzio668
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:30, 31 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
a u mnie 8-9C Ostatnio matki bmką 2.0d na 4 biegu 190 ;D Do 6-óstki licznik by zamkneła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Pon 13:03, 31 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
radzio668 napisał: |
a u mnie 8-9C Ostatnio matki bmką 2.0d na 4 biegu 190 ;D Do 6-óstki licznik by zamkneła  |
Ile to ma kucy? Jakies dobre wyniki jak na 2.0 i na 4 190
Ładnie siwy, ładnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
radzio668
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:05, 31 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
196 po chipie Jak będe miał okazje i matka mi pozwoli wziąc auto to nagram
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwy_1994

Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pon 14:12, 31 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
jak ja bym brał to 2,5tds-a to zacnie już chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
radzio668
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:52, 31 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Nigdy w życiu 2,5 TDS !! NIGDY !! Najgorszy silnik w BMW !!
Jeśli już to 2,5d Common rail 163 koniki, spalanie w mieście max 8
Jeśli będziesz miał okazje z 2,5 TDS to nawet bym na to nie patrzył
Miałem 2,5d Common rail to jeden z lepszych silników w BMW
Bo najlepszy to 3,0sd. 286 koni
A ten 2,0d jest w bmce serii 1 to lekkie i z 196 koni drze jak poje*ane jednym słowem
A jeśli mi nie wierzysz co do tego TDS'a to poczytaj opinie, pojedz do dobrego mechanika to żaden ale to żaden nie powie Ci żebyś brał Bmkę z tym silnikiem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez radzio668 dnia Pon 14:53, 31 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwy_1994

Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pon 16:18, 31 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
sąsiad ma 5 rok 2,5 tds-a i jeździ, fakt trochę kasy wpiernicza auto, ostatnio mu immo padło o 800zł u elektryka, pompa paliwa, ale poza tym jeździ sobie tym cały czas dużo jest mitów o tym silniku, wiem że są awaryjne i kosztowne....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwy_1994

Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwy_1994

Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Sob 22:47, 05 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Cze, mam problem od jakiegoś czasu (po zalaniu paliwa z auchan) z szarpaniem auta, do tego kontrolka świec żarowych też w tym okresie niekiedy ale nie zawsze się zapala i miga, przeważnie pomaga wyłączenie i włącznie zapłonu. Szarpanie występuje na zakresie 1200-1800obr na każdym biegu jak zimne , natomiast jak auto się zagrzeje już chodzi dużo lepiej prawie idealnie (przeważnie czasem jak ciepłe też szarpie),
Dziś po długim myśleniu to tak. Pierwsza zaniepokoiła mnie ropa w okolicach odpływów z wtrysków oraz koło 1 wtrysku, na 1 wymieniłem miedziany o-ring i jest ok, na tych odpływach miałem bardzo duże ciśnienie i dlatego te wężyki ciekły, wyczytałem że nie ma prawa tam być ciśnienia, po namyśleniu się przedmuchałem węże aż do baki i nadal nic. Następna sprawa to założyłem przeźroczysty wężyk od filtra do pompy i okazało się że tyle ile paliwa to idzie powietrza. Znowu czytanie, Wymieniłem filtr paliwa na Muller coś tam 60zł ale BEZ miejsca na podgrzewacz czy jakieś takie ustrojstwo co jest na powrotnym do baku, okazało się że on był zatkany, po wymianie 2 problemy znikły mianowicie 0 bąbelków w ropie do pompy (mam założony przeźroczysty wąż żeby móc kontrolować, a po drugie ciśnienie się straciło na tych odpływach z wtrysków, które było powodem zatkanego tego podgrzewacza. No dobra, niby gra i buczy. Na ciepłym jest ok, na zimnym poprawa (przynajmniej odpala i obroty nie falują) ale jednak na leciutkim gazie w granicach 1100-1500obr jak tak prawie puszczamy gaz to szarpie jak wcześniej. Do tego niekiedy miga mi kontrolka świec żarowych muszę od nowa odpalić auto i zgaśnie. co to może być dodam że kąt wtrysku mam do ustawienia (4,5 mam a ma być 5,2) oraz dawkę mam 3,5 czyli ok (i tak zmienię na 2,8)ale w tym wypadku nie ma to znaczenia macie jakiś pomysł bo ręce opadają....
Czytam tak sobie na forach i jak miga ta kontrolka czasem to właśnie wskazuje na nastawnik do czyszczenia a efektem jest szarpanie od 1200 do 2000tys obr tak jak u mnie to występuje.
Ostatnio na kompie wyszedł mi błąd o jakimś sterowaniu mech/elektr nastawnika pompy, mechanik twierdzi że mam wyczyścić, tylko że jak wypinałem kostkę z pompy o może załapał błąd, nie wiem przez to. W każdym razie sprawdzę smok w zbiorniku następnie jak bd komp na warsztacie wolny to wezmę się za czyszczenie nastawnika, doczytałem się jeszcze że mógł paść wtrysk sterujący. tylko że jak auto się zagrzeje chodzi prawie idealnie....auto nie wchodzi w tryb awaryjny ma moc raczej jak miało zawsze normalną, potrafi trochę kopcić ale zawsze tak było.
Na mój rozum to raczej dwie opcje
-Nastawnik pompy do czyszczenia
-wtrysk sterujący (tylko że na ciepłym jest ok w 99,9%)
-smok w zbiorniku raczej nie bo do tego wszystkiego oświeca się kontrolka świec żarowych.
Pomóżcie...bo już sam nie wiem co mogę to robię, dodam że stało się tak po zalaniu ropy z auchana która śmierdziała rozpuszczalnikiem, a jak wymieniłem i spuściłem paliwo żeby nalać nowego mogło z dna zbiornika zaciągnąć cały syf i może filtr nie wyłapał i coś przytkało, ale z tym paliwem to może być zbieg okoliczności
Może wy coś wymyślicie narazie nie wydaję kasy na mechaników dopóki nie muszę, ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|