|
| Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matix33
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:21, 24 Mar 2014 Temat postu: Aprilia RS 125 na torze |
|
|
Siemano,
Lata ktoś po torze kartingowym lub w Poznaniu na RS 125 ?
Szukam kontaktu z kimś kto ma jakieś doświadczenie. Mam kilka technicznsych pytań.
Jeżeli ma ktoś jakieś materiały z toru z udziałem Aprilii to proszę o podzielene się.
Trzymajcie sie !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matix33 dnia Pon 8:21, 24 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków okolice
|
Wysłany: Pon 19:33, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Jeśli jesteś w stanie przyjąć inną odpowiedź niż TAK/NIE, to pytaj. Jest tu kilku takich co jeżdżą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matix33
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:13, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Szukam kontaktu z ludźmi, którzy jeżdżą po torze i mają jakieś doświadczenie z Aprilią.
Mam kilka pytań o przygotowanie craspadów itp. W temacie plastików jestem zielony. Od kilku lat jeżdżę na wyczynach, enduro.
Byłem dzisiaj oglądać RS 125 PY. Na pewno po szlifach z obu stron. Wygląda jak wygląda, plastiki kompletne trzyma się kupy. Plastiki z rocznika 09', w dowodzie wpisane 2007. Na naklejce na ramię wybite 06'. Myślę, żę standardowo w PL wpisali w dowód datę pierwszej rejestracji dlatego jest rok różnicy. Będę dociekał po nr. VIN. Spawany lewy set, plastiki. Końcówka wydechu Arrow. Została ściągnięta z Włoch przez poprzedniego właściciela. Myślę, że za 5 000 zł jest do wzięcia. W weekend mam dać odpowiedź.
Wahacz jest przytarty na wysokości dzwigni hamulcowej, myślę że po wypadku, bo nie jest to możliwe, aby tak zetrzeć aluminium dźwignią, a na niej brak śladu
.
W prawej ladze coś stuka i na końcu goleni jest minimalny uszczerbek. Nie cieknie, ale obawiam się, że na torze przy maksymalnej kompresji zawiasu może cieknąć. Wg. mnie lagi były prostowane.
Przebieg 28 000 km. Klocki, napęd ok.
Mam mieszane uczucia, ale uważam, że docelowo na tor będzie dobrym wyborem, a później ten model będzie łatwiej odsprzedać.
Tutaj mam gorącą prośbę, aby forumowicze wrzucali materiały na temat RS 125 PY, szczególnie zdjęcia nie bitych i kombinowanych sprzętów !! Chcę kilka szczegółów porównać, któych nie jestem pewien.
Zaczynam przeglądać właśnie BikePics.
Mamy jakiś forumowiczów na Opolszczyźnie i ościennych województwach ? . Chętnie obejrzę inną RS dla porównania !
P.S Najpoważniej i zarazem najgorzej wygląda metoda naprawy prawego dekla.. zalane jakimś poxipolem i naklejona guma. Szlif na prawej stronie był więc poważniejszy pod względem napraw.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matix33 dnia Wto 14:46, 25 Mar 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|