Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sureas
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Wrz 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:42, 30 Wrz 2013 Temat postu: Aprilia rs 125 Tłok |
|
|
Witam jestem nowy na forum wiec z góry przepraszam jeżeli zły dział W przyszłym roku kończę 16 lat i planuje kupić jakaś 125 zastanawiałem się właśnie nad aprilia rs 125. Lecz wyczytałem gdzieś , że jest awaryjna tzn po 15.000 km trzeba wymieniać tłok . Czytałem też gdzieś , że komuś podczas jazdy wyłaczył sie silnik i mechanik powiedzial ze sie zatarl (dlaczego?). Gdyby ktos mial też jakieś pytania prosze się przypinać pomozecie mi tez . Z góry dzięki za wszystko .
Lewa !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Pon 18:54, 30 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Użyj funkcji SZUKAJ było juz 1243216437345678458 takich tematów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sureas
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Wrz 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:07, 30 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Domyślam się ale po drodze dodawał bym pytania których nie ma na forum . Domyślam sie też ze odblokowana wiecej ciągnie wiec chcialem sie dokładnie dopytać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kamex
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pon 19:23, 30 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
jak kazdy 2t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sureas
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Wrz 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:39, 30 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
@ Kamex to ześ sie rozpisał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:51, 30 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Sory kolego ale naprawdę pytasz o takie podstawy podstaw, że naprawdę łatwiej będzie wszystkim jak użyjesz opcji szukaj tym bardziej, że nie jeden temat był z twoimi pytaniami..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bibosh343
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:11, 30 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Jak będziesz wymieniał dokładnie wszystkie oleje(olej silnikowy, skrzyni biegów,) płyn chłodniczy, hamulcowy i do tego wszystkiego będziesz robił mieszankę paliwa 1;50 to posłuży Ci dobry szmat czasu, nie będzie mowy o żadnym zatarciu silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kamex
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Wto 19:19, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Nooo coo ja CI mam napisać ? Jeśli kupujesz moto w 2t które ma więcej niż 12k i nic nie było robione to musisz się liczyć ze trzeba kupić tryby plastikowe koszt (500zł do 20k wytrzymują ;P ) Jak chcesz sprawnie latać to kupujesz do tego tłok Wossnera za 320zł Jeśli Cylinder nie ma jakiś większych średnich rysek nie trzeba go oddawać do Hanowania... Sprawdzasz czy jest luz na wale jeśli tak to musisz kupić łożyska najlepiej SKF C4 a gdy już wyciągniesz to zeby 1000 razy nie rozbierać dobrze było by zebyś wymienił korbe albo łożyska na korbie, nooo hmmmm powiedziałem co wiedziałem, więcej nie wiem co mógłbym Ci napisać l;P
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|