Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aprilia RS4 125 - parę pytań

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pit Stop
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 04 Kwi 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:12, 06 Kwi 2015    Temat postu: Aprilia RS4 125 - parę pytań

Siema zakupiłem parę dni temu praktycznie nową aprilię RS4 125, i mam parę pytań do was ponieważ nie wiem o tym sprzęcie praktycznie nic, więc do rzeczy:

- Chciałem obniżyć trochę ten motocykl i zastanawiam się czy jest możliwość jego obniżenia na tylnym amorze bo wydaje mi się że z przodu lagi można by trochę wpuścić, moja żona ma 161 cm wzrostu i w prawdzie dostaje do ziemi ale podpiera się tak całymi palcami a przydało by się żeby ten kontakt z podłożem był pewniejszy.
- Jaką najszerszą oponę można zainstalować na tą standardową felgę (tył, przód)
- Czy ten motocykl posiada jakieś blokady które można by zdjąć aby trochę lepiej śmigał, oraz co ogólnie można w nim zmodyfikować jakieś mody kity ulepszenia aby mogła lepiej za moja R1 nadążać (wiadomo nikt nie chce aby jeździć na łeb na szyję, chciał bym tylko troche dynamike poprawić)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 11:53, 06 Kwi 2015    Temat postu:

Z tego co wiem to amor z tylu jest tak jak w RS z możliwością regulacji , oponę na tyle 150tkę widziałem,ale to nie ma w ogóle sensu bytu ... Co tu modyfikować ? możesz wstawić większy cylinder i tu się kończy pole do popisu ,ale jeśli oczekujesz cudów to nie ma na co liczyć. To jest 4t w 125 nawet jak wsadzisz cylek 170ccm to prędkość max będzie można szacować na +/- 150km/h a osiąganie takiej prędkości też pozostawi sporo do życzenia. Blokad RS4 125 nie miały

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fuckout2 dnia Pon 11:54, 06 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Pon 12:46, 06 Kwi 2015    Temat postu: Re: Aprilia RS4 125 - parę pytań

Pit Stop napisał:
co ogólnie można w nim zmodyfikować jakieś mody kity ulepszenia aby mogła lepiej za moja R1 nadążać


Hahah, jedyna szansa to chyba sprzedać. Smile
Było RS125 to by na pewno trochę lepiej nadążała, ale też bez polotu. ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Pon 16:03, 06 Kwi 2015    Temat postu:

Hmm moim zdaniem to najlepiej będzie chyba, żeby Żona się przyuczyła na 125 zrobiła prawko A2 w między czasie no i coś na A2 np sv650 wtedy moglibyście spokojnie latać a tak to w trasie więcej jak 110 zbytnio nie polatacie...

A jeżeli chcesz zostawiać apke no to właśnie z tyłu powinna być regulacja chyba na taki klucz ząbkowy, ale to trzeba sprawdzić. A z modów to właśnie ciężki temat, jedyne co można to właśnie kit na większą pojemność i dawkę paliwa i tyle, ale to chyba mija się z celem skoro motocykl jest praktycznie nowy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork

PostWysłany: Pon 16:51, 06 Kwi 2015    Temat postu:

W 4t co do modowania zostaje
PowerComander, kompletny wydech, innny "wdech" (dolot), no i większe kity


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Janek
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 1718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pionki

PostWysłany: Pon 18:02, 06 Kwi 2015    Temat postu:

a wydech da tyle że....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mic
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 20 Sie 2014
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko Mazurskie

PostWysłany: Pon 19:17, 06 Kwi 2015    Temat postu:

Można zmienić cylinder, wydech, moduł ale te części z Aprili i tak mocarza nie zrobią. Bedzie tylko kilka koni więcej a koszt tuningu duuużżżyyy.
Tu masz sklep z częściami jak byś się jednak zdecydował coś zmieniaćSmile
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pit Stop
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 04 Kwi 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:46, 06 Kwi 2015    Temat postu:

Jak by to miało być dla mnie to pewnie wziął bym 2T ale wiecie jak jest z kobietami moto musi być ładne, a nie ukrywajmy że akurat Aprilie ze wszystkich chyba 125 są najładniejsze i wybór padł właśnie na RS4 125, więc pozostaje żeby podszkoliła się sezon zrobiła A i się jakieś nowsze R6 kupi bo też na nią choruje Smile, a puki co to pokombinuję tylko z zawieszeniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 20:03, 06 Kwi 2015    Temat postu:

Zawias tył to się reguluje dużą nakrętką,po prostu ją dokręcasz i tyle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pit Stop
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 04 Kwi 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:14, 07 Kwi 2015    Temat postu:

fuckout2 napisał:
Zawias tył to się reguluje dużą nakrętką,po prostu ją dokręcasz i tyle


A możesz podesłać jakieś foto albo coś bo ja tam żadnej nakrętki do regulacji nie widzę dodam że pytam o możliwość jak w temacie czyli w motocyklu Aprilia RS4 125. Pytam czy ktoś coś takie coś robił bo teoretycznie to wiadomo że wysokość zawieszenia tylniego reguluje się za pomocą specjalnych dystansów, jarzemek, pół księżyców itp. a jak to się ma to pytam was bo ja z aprilią wcześniej styczności nie miałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 17:14, 07 Kwi 2015    Temat postu:

A sorrki , myślałem ,że w RS4 też siedzi zawias Sachs , jak patrzę na amorki z rs4 to nie mają możliwości regulacji . Mój błąd Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin