Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
XXDAVIDXX
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:26, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
o jeździe to ja pojęcie mam, to ci gwarantuje. A o oponach to nie bardzo. Ale wiem że to nie przelewki. Więc mówie szczerze że nienawidzę jak ktoś się wypowiada na temat którego nie ma zielonego pojęcia. Bo albo mu się tak wydaje albo se tak wymyślił albo mu tak mama powiedziała. Więc soorry. Zamykam temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
pimpex22
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: świętokrzyskie
|
Wysłany: Nie 21:54, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ja jestem w trakcie wymiany opny na przodzie i według mnie najlepiej kupić opone taką jaka jest orginalna i wtedy nie musze sie marwic ze nie wejdzie lub źle ię bedzie prowadzić .
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kubcyś

Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 22:25, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Wiadomo, że seria najlepsza, ale skoro kolega już wsadził na tył 160 to niech wrzuci na przód 120, przynajmniej będzie to ze sobą jakoś grało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Nie 22:46, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
yy chyba 130...
a pro po opon to gdzie mogę nabyć oponę Dunlop SportMax 150/60-17 nówkę ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kubcyś

Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 0:37, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
130 to już przesada, o ile się nie mylę to RS ma seryjnie montowane 110/70.
Co do opon to poszukaj po jakiś internetowych dostawcach, bo na allegro to same śmiecia sprzedają. Albo używane albo turystyczne kartofle.
Zastanów się też nad Michelin'ami Pilot Power 2CT czy Pirelli Diablo supercorsa, przekozak oponki, kleją się jak durne. ;]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kubcyś dnia Pon 0:41, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Pon 14:59, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
no ale chciałbym mieć taki sam bieżnik z przodu i z tyłu ?
A jaką byś polecał oponkę najbardziej ?
a no tak sorry oryginalna jest 110/70-17 z przodu ... mój błąd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kubcyś

Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 16:49, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli Michały PP 2CT są robione w taki rozmiarach jak do RS czyli 110/70 i 150/60 to byłbyś z nich bankowo zadowolony. Środek mają z twardszej mieszanki gumy, a boki z miększej. Po rozgrzaniu wgryzają się w asfalt ;] Z pirelkami jest podobnie ale one cenowo chyba wyżej stoją.
Jeszcze bardzo dobrymi oponkami są Dunlop Sportmax D209 Qualifier Race Replica, tez mają twardszą gume na środku i miększą na boku.
Ja na Twoim miejscu bym wybrał (o ile będą takie rozmiary) Michały PP 2CT.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Pon 18:55, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Zastanawiam się nad Pirelli Diablo i nad pirelli dragon supercorsa
Którą byś mi bardziej polecał bo michellin i dunlopa nie ma =/ a szukam na opony.pl może mógł byś polecić mi inną stronkę ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kubcyś

Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 19:38, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
To bierz supercorsy, tylko z nimi można często się spotkać z różnymi rodzajami mieszanki gumy. Są SC1, SC2 i chyba nawet SC0. Im mniejsza wartość tym bardziej oponka będzie się kleić i będzie się szybciej zużywać, dlatego do latania po drodze moim zdaniem najlepiej jest wybrać SC2. Chociaż jak wolisz mieć jeszcze lepszą przyczepność kosztem szybszego zużycia opony to możesz łyknąć SC1 - o ile będzie dostępna taka mieszanka w tym rozmiarze. Ale te SC1 i SC0 to już bardziej torowe opony.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kubcyś dnia Pon 19:39, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
igor003
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:05, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ja moge polecić ci pirelke diablo ostatnio taką założyłem do swojej rs. Narazie jeździłem jak padał deszcz i mogę stwierdzić, że przyczepność jest zajebista. Pozatym jak ja szukałem oponki to ta pirelka była najtańsza. A co do stron to popatrz w inter motors niektóre opony są grubo za drogie ale często mają promocje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez igor003 dnia Pon 20:06, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:16, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Kubcyś, no powiedz ile to Ty wyjezdziłes tych lat? 3, 4 lata, to jest nic. Przejezdzij 10 to moze to i bedzie o czym swiadczyc.
Nie jestem ani cwany, ani nie wymadrzam sie przez neta. Poprostu to co napisałes wyzej ma sie do prawdy nijako, podobnnie kolega adverion. Autor temtu chce zasiegnac rady, wiec ja majac prawo do wypowiedzenia swojego zdania, jak kazdy na forum, robie to. Nie ma co sie spinac i udawac znawce.
Nie jestem rossi i pewnie nigdy nie bede, ale jako takie pojecie mam. Pojecie ktore mam od innych ludzi wiedzacych cos na ten temat i nie tylko.
Nie sa to domysły, dopowiedzenia czy moje wymyslone z przed 5 min teorie typu: "skoro kolega już wsadził na tył 160 to niech wrzuci na przód 120". Kubcyś przyznaj ze to co napisałes wyzej jest to tylko i wyłacznie twoj domysł nie oparty na faktach. Pokaz mi kogos kto np sciga sie zawodowo i poprze twoje teorie. Gdyby tak kazdy wymyslał swoje i udawał znawce to pomyslcie sami co to by było.
Moja wypowiedz poprze kazdy kto jest obeznany w tym teamcie, gwarantuje wam to.
Na koniec taki mały przykład, moze ktos z was słyszał o cbr125 cup. Chłopaki smigaja małymi cebrami własnie na oryginalnych roziarach opon i nikt nie kombinuje, czy snuje teorie z nikad. Tak jest i juz, ze moto najlepiej prowadzi sie na oryginalnych rozmiarach opon, nie probujcie byc madrzejsi od inzynierow. I na koniec powiem ze czasy uzyskiwane w cbr125 cup na tych wymiewanych rowerowych oponach nie były by w zasiegu reki dla was na rs 125 fp nawet na gumach od litrow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pon 20:52, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Pirelli Diablo mają RS ( np moja z 2009) w oryginale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kubcyś

Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 21:09, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Na dwóch kółkach jeżdżę nie 3,4 lata, a nieco ponad 10. To raz.
Po drugie, przejedź się na motocyklu z tylnim laczkiem szerszym od seryjnego i żeby na przodzie miał oryginalny wymiar zamontowany, zobaczysz jak będzie się zachowywać niepewnie w zakręcie. Skoro kolega już założył na tył 160tke to uwierz mi, że motocykl będzie lepiej zachowywał się w zakręcie w momencie założenia szerszej opony na przód. Nie piszę czegoś "bo tak" "bo tak mi tato powiedział" tylko to co pisze jest poparte moim doświadczeniem jakie zdobyłem w tym krótkim czasie.
W poprzednich tematach o oponach doradzałem żeby zakładać seryjne wymiary ale w tym przypadku zmiana przodu na szerszy nie przyniesie ze sobą negatywnych skutków.
I nikomu nie zabraniam się wypowiadać, każdy ma swoje zdanie i ma do tego pełne prawo. Tylko wkurza mnie jak ktoś chce wygłosić swoją opinie na dany temat "skacząc" do osoby która ma odmienne zdanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:23, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
To gratuluje, jednak nie chodzi mi o 7 lat jazdy komarkami i skuterami z tych twoich ponad 10.
Nie pewne zachowanie w zakrecie to dosc ogolne stwierdzenie. Na dobra trakcje motocykla skłąda sie wiele czynnikow.
Ok niech robi co chce, ale ja dalej obstaje przy tym ze nie masz racji.
Nie znam jakosci twojego doswiadczenia, ani poziomu technika jazdy, ale czytajc twoje posty mam wrazenie ze nie masz pojecia w temacie i tylko chcesz wyjsc z twarza znawcy z dyskusji.
Zakładam ze dyskutuje z osobami inteligentnymi wiec na nikogo nie "skacze". Inna sprawa jak Ty to odbierasz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kubcyś

Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 21:33, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Przez te ponad 10 lat jazdy to jedynie przez 3 lata jeździłem motocyklami/motorowerami poniżej 125ccm, ale to wyrocznią nie jest. Nie ważne.
Jeśli nie mam racji udowodnij to.
Każdy ma prawo do błędu i jeśli to ja go popełniłem nie będę się tego wstydzić. Wystarczy, że w jakiś sposób uzasadnisz swoją teorie. Niestety jest tak, że zarówno moja jak i Twoja teoria jest ciężka do uzasadnienia przez forum internetowe.
"Znawcą" się nie uważam i szczerze mówiąc nie zależy mi na tym aby być tak postrzeganym. Dla przykładu, praktycznie w ogóle nie udzielam się w dziale serwis bo mam powierzchniowe pojęcie o mechanice i budowie silników 2T. Zabieram głos jedynie w tematach w których mam pojęcie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kubcyś dnia Pon 21:34, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|