Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek (wlkp)
|
Wysłany: Wto 13:21, 13 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
chyba tak zrobię, bo mnie szlak trafia. Cholernie pływa ta dupa, szczególnie przy skręcaniu, że strach się położyć. Ale ta pływająca dupa w ogóle nie eliminuje drgań kierownicy, a główka ramy wydaje się być w porządku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kosa2502 dnia Wto 13:24, 13 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Wto 13:48, 13 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
a wachacz się gdzieś nie poluzował?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rysio

Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Wto 13:50, 13 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
A może po prostu masz oponę z tyłu do dupy A jak jedziesz moto powoli, po mieście, to nie masz problemów z jazdą na wprost? Drgania kierownicy mogą być spowodowane krzywym kołem, i nie musi być to widoczne gołym okiem. A to że coś piszczy w moto to nie znaczy że to jest przyczyną pływania dupy, wątpię żeby łożyska koła miały coś z tym wspólnego, prędzej te na wahaczu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysio dnia Wto 13:52, 13 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Wto 13:51, 13 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Pływajaca dupa hmmm sprawdz wszystko co odpowiada za trakcje..., łozyska, amortyator? Moze Ci sie wylal ? Wszystkie sruby, opona cisnienie wiecej moze byc przeslanek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek (wlkp)
|
Wysłany: Wto 15:44, 13 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
a więc tak. Ściągnąłem oba koła dzisiaj, nałożyłem smaru łożyskowego na ośki itp., i założyłem. Tył już nie piszczy, koło na wprost, bo zawsze ustawiam koło ze suwmiarką w ręce. Amor suchutki. Ale co mnie zastanowiło.. Powiedzcie mi czy na łożyskach jest lekki luz? bo jak przełożyłem ośkę w przednim kole i poruszałem to był, no wydaje mi się, dość sporawy ten luz. Tak ma być? czy łożyska do wymiany? Zaraz jadę sprawdzić jak moto będzie się teraz zachowywało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Wto 21:57, 13 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
według mnie nie powinno być luzu i łożyska powinny trochę ciężko chodzić ale płynnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek (wlkp)
|
Wysłany: Wto 22:48, 13 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
i ch*j.. pływa tak samo. Jak składam się w zakręt to moto reaguje tak, jakby chciało jechać w drugą stronę. Każdą dziurę czuć. Pływa jak cholerny statek. Ciśnienie w oponach w porządku a jeździ jak na flakach. Nie mam już pojęcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Śro 8:59, 14 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
no to sprawdź jeszcze ten wachacz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek (wlkp)
|
Wysłany: Śro 15:09, 14 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Dudson ten wahacz już katowałem i wszystko okej. Nie mam już pomysłów na to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Śro 15:12, 14 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Chciałem tylko zwrócić uwagę, że FZS 600 nie jest odpowiednio "stabilny" w zakręcie.
Wiele osób na to narzeka właśnie w tym moto, a o tym pisali nawet na ścigaczu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Turek (wlkp)
|
Wysłany: Śro 16:42, 14 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ale Kuchar chodzi o to,że wcześniej tego nie było. Był w miarę sztywny i nie uciekał w zakrętach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|