Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lord Sebo
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Czw 12:05, 30 Lip 2009 Temat postu: Kupno Apki |
|
|
Siemka teraz śmigam peugeotem XR6
[link widoczny dla zalogowanych]
Niedługo zamierzam kupić apke i mam parę pytań.
Czy lepiej kupić rs gs w starej budzie czy normalną mp w średniej (do 06r)???
Czy lepiej kupić z przebiegiem 12 tys bez remontu czy 30tys ale po remoncie ....???
I na co zwrócić uwagę przy kupnie tego konkretnego modelu....
Z góry dziękuje i pozdrawiam....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 12:11, 30 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
zwroc uwage czy jest odpowiednie malowanie do roku(czy nie miala gleby)
mi sie wydaje ze lepiej po remoncie bo z przebiegiem 12 tys wszystko przed toba
wersja gs ma tylko chyba wiekszy gaznik czyli bedzie wiecej palic jesli bedziesz jej dawal po garze
a jesli chodzi o bude to juz twoj wybor choc te nowesze MOIM zdaniem jest ladniesza
z tego co slyszalem to cylindry rs-ek wytrzymuja 16tys tak samo jak plastikowe tryby
ale niech wypowiedza sie inni
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dainese92 dnia Czw 12:16, 30 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulis
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:42, 30 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
12 przed remontem się nie opłaca ;P i 30 po remoncie tak samo xD
Średnio remont się robi gdzieś ~15tyś (tak mówi teoria )
Tak jak pisze poprzednik GS ma tylko większy gaźnik (o ile się nie mylę) przez co więcej "pije" . Co do budy, to już zależy od gustu Ja osobiście wolę tą średnią
No i wg mnie lepiej kupić motocykl posiadający jaką kolwiek blokadę i zdjąć ją samemu, jesli odczuwa się taką potrzebę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lord Sebo
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Czw 14:12, 30 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
a przy remoncie wymienia się tłok pierścionki i cylek czy sam tłok i pierścionki wystarczą...
a i chyba jeszcze jakieś tryby...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 14:16, 30 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
przy remoncie wyniemia sie cylek tlok pierscienie
cylek musi byc nowy chyba ze w oryginalnym cylku mozna nalozyc nikasl
ale najblizej gdzie to robia to chyba czechy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Czw 14:58, 30 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
albo wkładasz tuleje żeliwną w cylka ogólnie tulejowanie cylindra jest tańsze niż kupno nowego cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuki100
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Czw 16:23, 30 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Nie gadajcie bzdur! jak nikasil jest w dobrym stanie to wystarczy zmienic tłok i pierścienie a czasami wystarczą same pierścienie! Chyba że np. cylinder jest porysowany to juz inna sprawa. I nie da się Nałożyć nikasilu jak pisze dainese przynajmniej ja o tym w życiu nie słyszałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
magnum460dxi
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: cieszyn
|
Wysłany: Czw 16:28, 30 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
kuki100 zgadzam się z tobą ale nikasil można zrobić na nowo ale jest to dość drogie i robią to w Czechach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulis
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:17, 30 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
kuki powiedz mi co to za remont gdy wymieniasz tylko same pierścienie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuki100
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Czw 21:03, 30 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Musi byćdobra kompresja tak? Bo chyba po to się robi "remont". tak samo mógłbyś powiedzieć co to za remont silnika bez wymiany sprzęgła i jeszcze np.korbowodu... Wymieniasz to co potrzebne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Czw 21:42, 30 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Nie można jednoznacznie napisać co znaczy słowo REMONT bo każdy rozumie to inaczej,więc szkoda się kłocić.
Lepiej zapytać sprzedającego co wymieniał,jakich firm części,przy jakim przebiegu itd,i żeby przedstawiał jakieś rachunki jeśli może. Zresztą jeden moto przy 15 będzie potrzebował tylko nowego tłoka o selekję większą a inny będzie miał do roboty sprzęgło,tłok,cylek,plastikowe zębatki,korbowód itd. Zależy jak kto jeździ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|