Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kupno Apki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lord Sebo
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Czw 12:05, 30 Lip 2009    Temat postu: Kupno Apki

Siemka teraz śmigam peugeotem XR6
[link widoczny dla zalogowanych]
Niedługo zamierzam kupić apke i mam parę pytań.
Czy lepiej kupić rs gs w starej budzie czy normalną mp w średniej (do 06r)???
Czy lepiej kupić z przebiegiem 12 tys bez remontu czy 30tys ale po remoncie ....???
I na co zwrócić uwagę przy kupnie tego konkretnego modelu....

Z góry dziękuje i pozdrawiam.... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Czw 12:11, 30 Lip 2009    Temat postu:

zwroc uwage czy jest odpowiednie malowanie do roku(czy nie miala gleby)
mi sie wydaje ze lepiej po remoncie bo z przebiegiem 12 tys wszystko przed toba
wersja gs ma tylko chyba wiekszy gaznik czyli bedzie wiecej palic jesli bedziesz jej dawal po garze
a jesli chodzi o bude to juz twoj wybor choc te nowesze MOIM zdaniem jest ladniesza
z tego co slyszalem to cylindry rs-ek wytrzymuja 16tys tak samo jak plastikowe tryby

ale niech wypowiedza sie inni


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dainese92 dnia Czw 12:16, 30 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulis
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:42, 30 Lip 2009    Temat postu:

12 przed remontem się nie opłaca ;P i 30 po remoncie tak samo xD
Średnio remont się robi gdzieś ~15tyś (tak mówi teoria Razz)
Tak jak pisze poprzednik GS ma tylko większy gaźnik (o ile się nie mylę) przez co więcej "pije" Razz. Co do budy, to już zależy od gustu Smile Ja osobiście wolę tą średnią Smile
No i wg mnie lepiej kupić motocykl posiadający jaką kolwiek blokadę Smile i zdjąć ją samemu, jesli odczuwa się taką potrzebę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lord Sebo
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Czw 14:12, 30 Lip 2009    Temat postu:

a przy remoncie wymienia się tłok pierścionki i cylek czy sam tłok i pierścionki wystarczą...
a i chyba jeszcze jakieś tryby...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Czw 14:16, 30 Lip 2009    Temat postu:

przy remoncie wyniemia sie cylek tlok pierscienie
cylek musi byc nowy chyba ze w oryginalnym cylku mozna nalozyc nikasl
ale najblizej gdzie to robia to chyba czechy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Czw 14:58, 30 Lip 2009    Temat postu:

albo wkładasz tuleje żeliwną w cylka Razz ogólnie tulejowanie cylindra jest tańsze niż kupno nowego cylindra Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuki100
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Czw 16:23, 30 Lip 2009    Temat postu:

Nie gadajcie bzdur! jak nikasil jest w dobrym stanie to wystarczy zmienic tłok i pierścienie a czasami wystarczą same pierścienie! Chyba że np. cylinder jest porysowany to juz inna sprawa. I nie da się Nałożyć nikasilu jak pisze dainese przynajmniej ja o tym w życiu nie słyszałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
magnum460dxi
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: cieszyn

PostWysłany: Czw 16:28, 30 Lip 2009    Temat postu:

kuki100 zgadzam się z tobą ale nikasil można zrobić na nowo ale jest to dość drogie i robią to w Czechach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulis
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:17, 30 Lip 2009    Temat postu:

kuki powiedz mi co to za remont gdy wymieniasz tylko same pierścienie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuki100
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Czw 21:03, 30 Lip 2009    Temat postu:

Musi byćdobra kompresja tak? Bo chyba po to się robi "remont". tak samo mógłbyś powiedzieć co to za remont silnika bez wymiany sprzęgła i jeszcze np.korbowodu... Wymieniasz to co potrzebne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amadi
 
 


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skaryszew

PostWysłany: Czw 21:42, 30 Lip 2009    Temat postu:

Nie można jednoznacznie napisać co znaczy słowo REMONT bo każdy rozumie to inaczej,więc szkoda się kłocić.

Lepiej zapytać sprzedającego co wymieniał,jakich firm części,przy jakim przebiegu itd,i żeby przedstawiał jakieś rachunki jeśli może. Zresztą jeden moto przy 15 będzie potrzebował tylko nowego tłoka o selekję większą a inny będzie miał do roboty sprzęgło,tłok,cylek,plastikowe zębatki,korbowód itd. Zależy jak kto jeździ.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin