Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Niskie ciśnienie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemko240
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 10 Kwi 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 10:55, 18 Lip 2014    Temat postu: Niskie ciśnienie

Siemka, w mojej apce mam taki problem, że nie chce sie wkręcić powyżej 10,5k obrotów a prędkość max to ok 130-140 km (wszystkie blokady zdjęte) Dzisiaj ze znajomym mechanikiem zmierzyłem ciśnienie i wyniosło tylko 4 bary, doradził mi żeby kupić nowy tłok z pierścionkami, i tu mam pytanie, otóż jeszcze niczego nie rozkręcałem, ale jeśli okaże sie że tłok jest w dobrym stanie to mogę wymienić same pierścionki ? Z góry dzięki za odpowiedzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Pią 10:59, 18 Lip 2014    Temat postu:

Jakby miała 4 bary to by nawet nie odpalała.
Zły pomiar.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pią 22:24, 18 Lip 2014    Temat postu:

tak jak przedmówca i gdybyś miał tylko 4 bary to już sam tłok by nie wystarczył Smile skoro odblokowana to sprawdaj kompreche na innym manometrze, jeżeli będzie 8 bar + to spróbuj regulować. tak ok 150 powinna sie bujac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
panmistrz
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: Pią 22:39, 18 Lip 2014    Temat postu:

Najlepiej sprawdzic z kilkoma manometrami, w mojej pokazało niecałe 7 (aż się zmartwiłem Very Happy) co mnie zdziwiło bo osiągi ma świetne (vmax 170) i wkreca się do 13k obr na luzie. Inny manometr pokazał 9. Generalnie to remont wtedy gdy jest tak jak u ciebie - nie wkręca się, nie idzie na 6. biegu, ogólnie traci moc. Cyferkę na manometrze można sprawdzić z ciekawości ale moim zdaniem nie warto tylko jej brać pod uwagę przy decyzji o remoncie :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Sob 1:12, 19 Lip 2014    Temat postu:

Moja af1 125 miała ponad 9 bar a v-max tylko 140 bym z powodu stałego zaworu wydechowego i regulacji gaźnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemko240
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 10 Kwi 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 18:37, 19 Lip 2014    Temat postu:

panmistrz mam coś podobnego jak właśnie opisujesz z tym że na luzie gdy od razu odkręce manetke to mam 8 k muszę popuścić "rozbujać" ją troche i wtedy to 12 tys złapie, ale gdy jadę na 5 ok 130 wbijam 6 to praktycznie nic się nie dzieje prędkość podskoczy o kilka km a na obrotomierzu jest ok 10 k i więcej nie chce, a może zła regulacja gaźnika ? bo przed sezonem gdy jeszcze nic przy niej nie robiłem to bez problemowo do 12 się wkręcała, teraz na każdym biegu do 10 tys i koniec. A jeśli to już wina kompresji to nie wystarczy wymienić samego tłoka z pierścieniami bo zawsze to wchodzi mniej niż kupować jeszcze cylek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
panmistrz
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: Nie 11:54, 20 Lip 2014    Temat postu:

Żeby pociągnąć Apkę na 6 to trzeba ją dociągnąć na maxa na 5 biegu i schować się pod szybkę, ja wbijam 6 bieg jak mam 140kmh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemko240
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 10 Kwi 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 9:12, 21 Lip 2014    Temat postu:

Tylko Ty masz na wszystkich biegach więcej niż 10k i wtedy jest łatwiej a moja do tych 10 tys i więcej nie chce, tak jak by ją coś trzymało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pon 14:17, 21 Lip 2014    Temat postu:

jak 5 wykręci ponad 10k a ciężko mu idzie to potem dupa, asfalt się skończy zanim rozbuja Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dolnik1993
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

PostWysłany: Pią 18:12, 04 Wrz 2015    Temat postu:

panmistrz 6 trzeba dopiero przy 140 ??? a jak mniej jedziesz np 100 i zapniesz jej 6 to sie nie radzi ?? no to powodzenia ja lece 100 zapodaje 6 i widac ze az sie rwie wiec nie jest tak zle Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin