Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pią 23:55, 11 Lut 2011 Temat postu: Nowa Honda CBR 250R |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
jak dla mnie to ten licznik jest przepiękny
ciekawe jak sie ma do kawy skoro 5KW mocy mniej ma .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adrianadernew dnia Pią 23:56, 11 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:41, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
fajne ale jezeli rozchodzi sie o 250 to 100 razy bardziej wolal bym vfr 250
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamyq13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnów, DLE
|
Wysłany: Sob 9:14, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
licznik fajny, ale nic więcej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gielu
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Sob 9:25, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Stara honda CBR 250rr to było coś, 2T i silniczek kręcił się do 20tys ;D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gielu dnia Sob 9:26, 12 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Puchaty
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Sob 11:37, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
O, zajebista jest. Widziałem wcześniej na zdjęciach, ale nie mogłem nic znaleźć na necie o niej ; d
Liczniczek też zajebisty, w sumie to myślę, że bym wolał taką cebre niż ninje 250 ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Janek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 1718
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Sob 11:53, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja bym nie chciał ani Cbr ani Kawy, jedno i drugie okropnie wygląda
W tej Cbr jedynie licznik mi się podoba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
juzio13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kobylnia k.Poznania
|
Wysłany: Sob 14:10, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dokładnie sylwetka ch*jowa nie podoba mi się strasznie widzi mi się bardzo ten licznik ale jeśli się rozchodzi o 250 to i tak wolał bym kawe ninje mimo wszystko ma potencjał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DamianK
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Sob 15:05, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Mi sie bardziej podoba RS4 125cc, honda juz troche lepiej wyglada niz CBR 125 ale jeszcze nie jest to czego bysmy oczekiwali od hondzi Mogli by pomniejszyc troche Cbr 1000rr (ten najnowszy model) włozyc silnik 125 albo 250 i napewno by sie kazdemu młodemu spodobała...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DamianK dnia Sob 15:05, 12 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
2Fast
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Pon 11:39, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dźwięk 4T w takiej pojemności to kaleczenie motocykla. Jeżeli chodzi o silnik to powinno być 2T 250cm3 ok. 70km i wtedy to była by petarda. Kto im kupi coś takiego? Kawasaki też dało d*py z ta Ninja 250R, bardzo mało tego widuje na ulicach. Tak to jest, niedługo będą produkować 600tki max do 100km, bo najważniejsze jest bezpieczeństwo, według mnie to najważniejsza jest przyjemność z jazdy, jednym słowem: "Zapierdalać trzeba".
Lewa!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Janek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 1718
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Pon 11:43, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Prędzej ktoś kupi 250cm3 w 4t, niż w 2t. Wiesz ile takie 2t pali?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 14:04, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Gielu napisał: |
Stara honda CBR 250rr to było coś, 2T i silniczek kręcił się do 20tys ;D |
To jest 4T a nie 2, porównaj ją sobie do RS 250, przecież zupełnie inny dźwięk, i nie kopci tak
Nawet na wiki pisze że to 4T xD [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:10, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
2Fast napisał: |
Dźwięk 4T w takiej pojemności to kaleczenie motocykla. Jeżeli chodzi o silnik to powinno być 2T 250cm3 ok. 70km i wtedy to była by petarda. Kto im kupi coś takiego? Kawasaki też dało d*py z ta Ninja 250R, bardzo mało tego widuje na ulicach. Tak to jest, niedługo będą produkować 600tki max do 100km, bo najważniejsze jest bezpieczeństwo, według mnie to najważniejsza jest przyjemność z jazdy, jednym słowem: "Zapierdalać trzeba".
Lewa! |
Chyba nie rozumiesz sensu powstawania takich motocykli. Powoli do ludzi dociera ze taka honda czy np kawa jest naprawde dobrym i najbardziej odpowiednim szczeblem motocyklowej drabiny. Cwiartki takiego pokroju zapewniaja odpowiednia dynamike w miescie, stacje odwiedza sie 4 razy zadziej niz ty na swojej rs, fajnie brzmi i sie nie psuje, a w rekach dobrego jeźdźca objedzie kazdego miszcza prostej na petardzie 250 2T 70 koni.
Wejdzie nowe prawko i mysle ze 125, 250 i 500 zrobia sie bardzo popularne, tak jak to ma miejsce w krajach duzo bardziej zmotocyklizowanych niz polska.
Czytajac twoja wypowiedz, mam wrazenie ze twoje pojecie o jezdzie na motocyklu sprowadza sie na odkrecaniu na prostej. Przyjemnosc z jazdy? To skrajnie subiektywne pojecie, ale mozna ja czerpac majac 15 koni a nie jak sugerujesz ponad 100.
I jeszcze tak na koniec, zparierdalac mozna z tym ze to nie jest preclowy ogien od swiatel do swiatel na lytrowej petardzie i zakrety na kwadratowo, skladajac sie tak jak moto na stopke boczna z bonusem w postaci wyciagnietego kolana.
To cos wiecej o czym twoje mega preclowe pojecie nie ma szans zrozumienia z takim podejsciem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pon 18:39, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
dokladnie tak jak pisze zielony
PS: nie mają likwidować klas 125 w zawodach i nie ma to przypadkiem przejsc na 250?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 18:50, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Adrianadernew napisał: |
dokladnie tak jak pisze zielony
PS: nie mają likwidować klas 125 w zawodach i nie ma to przypadkiem przejsc na 250? |
Tak, za rok już będą latały 250 w 4T, zamiast 125 w 2T, Honda zrobiła już prototyp, a zamiast 800ccm znowu pojawią się litry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
|
Powrót do góry |
|
|
|