Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe moto :D
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:14, 04 Mar 2015    Temat postu:

ehh nie wypał.. do wymiany 3 tarcze plus pewnie klocki więc jakieś 2000zł.. szukamy dalej Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Śro 21:20, 04 Mar 2015    Temat postu:

Za tą kasę to wiadomo, że ideał nie będzie.
Tarcze używki nadające się do jazdy byś tanio połapał, a koleś może z tej ceny był skory upuścić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
515Bartek
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 2293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Śro 21:23, 04 Mar 2015    Temat postu:

Kuchar napisał:
Za tą kasę to wiadomo, że ideał nie będzie.
Tarcze używki nadające się do jazdy byś tanio połapał, a koleś może z tej ceny był skory upuścić.


+1


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:34, 04 Mar 2015    Temat postu:

Wiadomo, że ideał nie ale tarcze to akurat jeden z najważniejszych elementów.. nie wybrzydzam typu:bo obrysowana czy coś.. do tego przednia oponka, pewnie jakaś regulacja plus rejestracja na A2.. serio? za to co bym w to włożył miałbym np fajną kawe typu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Używane tarcze do nich ciężko wyłapać i pytanie czy byłby dobre..
Rozmawiałem z kumplem może uda mu się coś pochytać dla mnie w dobrej cenie, poczekam jeszcze na olx co raz większy ruch Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
515Bartek
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 2293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Czw 0:09, 05 Mar 2015    Temat postu:

ale w tej kawie tez na pewno bedzie cos do roboty ..... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Janek
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 1718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pionki

PostWysłany: Czw 0:36, 05 Mar 2015    Temat postu:

Tylko jak oglądasz sześćsetki to pytaj sprzedawców czy na koło stawiali, bo jak tak to trzeba się szykować na wymiane silnika Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:08, 05 Mar 2015    Temat postu:

515Bartek napisał:
ale w tej kawie tez na pewno bedzie cos do roboty ..... Smile


Wątpię, żeby aż taka kosztowna robota..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Czw 23:19, 05 Mar 2015    Temat postu:

Będziesz miał problem znaleźć coś. :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:23, 05 Mar 2015    Temat postu:

A powiem Ci, że ja jestem lepiej nastawiony teraz niż wcześniej Very Happy Na prawdę, co raz więcej moto które mnie interesują, po prostu zawsze jest jakiś mankament (ostatnio np. moto okazało sie 1 osobwe.. Razz) albo juz sprzedane, albo za daleko.. zawsze coś ale w sumie widzę, że jest coś do ogarnięcia, kwestia czasu, nie napalam się Smile Pożyjemy zobaczymy, może uda się coś wymyśleć Smile nie, nie ideał.. ale jakieś moto którym coś pojeżdżę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:52, 13 Mar 2015    Temat postu:

Panowie jutro jadę oglądać kawe z '96, jest coś szczególnego na co mam zwrócić uwagę ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
515Bartek
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 2293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Pią 21:04, 13 Mar 2015    Temat postu:

Rama – nie można tego ująć inaczej: w pierwszym i zwłaszcza drugim modelu lubiła pękać. Powoli, po cichu, aby nagle się po prostu zniszczyć. Aluminiowa rama (debiutancka wśród motocykli fabrycznych) nie była najlepszą konstrukcją. Pękać lubił też aluminiowy tłumik. Obydwie te rzeczy koniecznie trzeba sprawdzić przy oględzinach.

Łożyska – zarówno łożyska główki ramy, jak i łożyska w kołach lubią się rozsypać relatywnie szybko. Rzecz jasna częstotliwość tego typu awarii jest wprost proporcjonalna do częstotliwości jazdy na gumie i zapału w odwijaniu gazu.

Napinacz łańcucha rozrządu – lubi się wysypać, co objawia się bardzo głośnym grzechotem łańcucha rozrządu

Zimne poranki – w niskich temperaturach ujawniały się dwie wady Kawy. Po pierwsze – słaby akumulator, potrafiący się sam z siebie rozładować i odmówić posługi. Po drugie – jeśli jednak silnik odpalił, to w zimny poranek pracę układu zasilania (gaźniki) trudno było nazwać płynną i harmonijną.

Zawieszenie – problem ten dotyczy głownie pierwszego modelu z 1995 roku. Tylny amortyzator po 25 tys. km był u kresu swojej żywotności, a przedni widelec okazał się zbyt miękki. Te niedomagania poprawiono w 1998 roku.

Kupując Kawasaki ZX6R koniecznie trzeba sprawdzić stan ramy. Zrobić to należy pedantycznie. Nikt nie chce głośnego „trach!” i zaparkowania w Daewoo Espero. Rdza na kolektorach wydechowych, popękane wydechy i kiepska farba to raczej standard. Druga sprawa, że Kawasaki ZX6R jest stosunkowo tanim motocyklem. Dziesięć tysięcy wystarczy na sztukę z 2000 roku w dobrym stanie lub dwie z 1995 w nieco gorszym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 0:34, 14 Mar 2015    Temat postu:

Dzięki Bartek! Wink
ogólnie mam jeszcze oglądać dwie f3, wszyscy namawiają mnie na cbr ale kurde coś mnie kusi do tych kaw.. się zobaczy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Sob 0:41, 14 Mar 2015    Temat postu:

Zmienisz na cebrę jak będzie trzeba ramę heftnąć na szczęście użytkownicy tego forum mają już w tym fach więc coś ogarniemy. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 0:55, 14 Mar 2015    Temat postu:

hah zawsze można na was liczyć Laughing Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Songfulknight17
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Wrz 2013
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków :P

PostWysłany: Sob 13:09, 14 Mar 2015    Temat postu:

No własnie to moze by tak CBR F3 - [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin