Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nokia
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:44, 02 Cze 2010 Temat postu: ogólnie o aprili rs125 |
|
|
Siema znowu mam pytania co do aprili rs 125 więc do rzeczy ile silniki wytrzymują km 40 tys 60 tys po prostu ile.2 pytanie co lubi się psuc w aprilce.3 Na jakie żeczy zwracac uwage przy zakupie opiszcie mi ogulnie bo nie chcialbym kupic bubla tylko w bardzo dobrym stanie motocykl.
Pozdrawiam
Aha i prosze mi opisac co to jest ten zawor wydechowy po co on jest
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nokia dnia Śro 14:45, 02 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sewer
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Śro 14:46, 02 Cze 2010 Temat postu: Re: ogólnie o aprili rs125 |
|
|
nokia napisał: |
Siema znowu mam pytania co do aprili rs 125 więc do rzeczy ile silniki wytrzymują km 40 tys 60 tys po prostu ile.2 pytanie co lubi się psuc w aprilce.3 Na jakie żeczy zwracac uwage przy zakupie opiszcie mi ogulnie bo nie chcialbym kupic bubla tylko w bardzo dobrym stanie motocykl.
Pozdrawiam |
Silnik wytrzymuje dużo, ale trzeba dbać. Apka rs 125 robi od 39k do 58k, ale jak się chce tyle jeździć to trzeba naprawdę dbać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sewer dnia Śro 14:46, 02 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
nokia
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:00, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
no rozumie nie jezdzic na full p.zde ja raczej jezdze spokojnie wiem jak na etz 100 i więcej nie jade
tylko odpiszcie mi na inne pytania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
linksys
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:12, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki zaworowi wydechowemu w silniku dwusuwowym wytwarza się odpowiednie ciśnienie co powoduje duży moment obrotowy.
Zawór wydechowy może być wkręcony na stałe albo regulowany - tzn. otwierany i zamykający się - zależnie od obrotów silnika, wszystko sterowane w module, do tego masz elektromagnes i linkę.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|