Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pon 14:34, 08 Gru 2008 Temat postu: RS 125 czy awaryjna? |
|
|
Witam wszystkich,jak napisalem w temacie , chcialbym sie zapytać czy Aprilia rs 125 jest awaryjna?
osobiście gadałem z 2 kolesiami to mi ją odradzają ( jeden ma z 2008 i juz mu sie zatarła ) a drugiemu z 2007 roku wycieka olej z lagów przednich.
Jak to jest z tymi RS?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kubcyś
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 15:44, 08 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
2008r i zatarta? wow chyba oleju nie lal do niej
Co do przednich lagów to koleś chyba za dużo na kole lata.
Ja powiem Ci na moim przykładzie. Kupiłem RS jak miała 12 tys. przebiegu, zrobiłem nią w ciągu jednego sezonu 6 tys. km i wymieniłem jedynie plastikowe tryby od strony sprzęgła. Cylinder z tłokiem oryginał i jak na razie ma dobra kompresje. Co prawda ja nie katuje RS, nie latam na kole, ani nie pale gumy ale myślę, że jak szanujesz sprzęt to będzie służył Ci przez wiele tys. km. i to w moim przypadku się sprawdza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pon 19:22, 08 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
heh dzieki
przez dzień zrezygnowalem z apek i przezucilem sie myslami na yamahe yzf r 125 ;P
mam nadzieje ze w wakacje RS bedzie stac w garazu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuki100
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Pon 19:36, 08 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
uu yzf r125 to tylko 15KM Pozwole sobie zacytować:
Kierowca katamarana, widząc w lusterku pojedyncze światło plastika, pospiesznie zjeżdża na bok, ustępując mi miejsca.
Super! Nie wie, że coś co widział za potwora, nie pojedzie więcej niż 120km/h. Bo to stodwudziestkapiątka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kubcyś
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 19:43, 08 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
YZF 125R jest świetny od strony wizualnej ale niestety silnikowo padaczny... 15KM czyni go ospałą, zamuloną 125'tką w porównaniu do innych 125 w 2T. Kupuj co chcesz ale uwierz mi, że jeśli kupisz taka Yamahe to znudzi Ci się ona po paru miesiącach jazdy....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pon 21:09, 08 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
więc jednak aprilia rs 125
aktualnie szukam jakiejś TYLKO w nowej budzie powyzej 2006 roku.
i ciężko mi to idzie bo mało jest atrakcyjnych w dobrej cenie
a tak poza tym to co myślicie o tym malowaniu SPAINS?
nie jest zbyt szpanerskie jak na bzyka 125 ? jak sie prezentuje?
nie widzialem go w realu i nie wiem ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kubcyś
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 21:34, 08 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Malowanie SPAINS'a jest ładne ale imo ładniejsze są te standardowe kolorystyki. Nie wiem czemu ale RS z malowaniem SPAINS'a przypomina mi chińskie skutery xD ale to chyba tylko moje spostrzeżenie...
Gdybym miał kupować sobie ta nowa RS to kupiłbym w obojętnie jakim malowaniu i przemalował całą na czarno takie już moje zboczenie - każdy mój motor musi być czarny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
koji406
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rawicz
|
Wysłany: Śro 17:19, 10 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
ja osobiście już nigdy w życiu nie kupie rs , gdy kupiłem moją po zrobieniu 15 km pekł mi korbowód , remont kosztował mnie 2 tys bo przy okazji poszły kartery , tłok , cylek , wał , zrobiłem 4000 km i mi się zatarła , bo pekł zawór wydechowy i sciął mi tłok , i ogolnie cały czas coś sie pieprzy
ODRADZAM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kubcyś
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 17:42, 10 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Post wyżej jest idealnym przykładem na to, że wszystko zależy jak się użytkuje moto.
koji406 - widocznie któryś z poprzednich właścicieli dojechał ja ile weszło. Albo u Ciebie nie miała łatwo. Może też po prostu masz pecha. Nie żebym miał jakieś pretensje czy coś, nie odbierz źle tego posta
Aprilie potrafią na oryginalnym cylku, tłoku i korbowodzie dojść do 30tys. km, wszystko zależy jak były użytkowane.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kubcyś dnia Śro 17:44, 10 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pią 21:25, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
czekam na więcej opini ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kubcyś
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 19:45, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Przeniosłem do odpowiedniego działu. Na przyszłość pomyślcie czy wasz temat będzie pasował do jakiejś kategorii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tuplex
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:28, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
To ja mam pytanie co ile tyś km trzeba wymieniać pierscionki i ogólnie co trzeba wymieniać co ileśtam tyś km i jakbyście mogli to napiszcie ceny materiałów/robocizny i czy ew można to samemu zrobić bo też sie spotykałem z takimi opiniami że Rski strasznie wyżyłowane są...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Sob 20:45, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
no , to tez chcialbym wiedziec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kubcyś
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 20:51, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
wiec tak:
Cylinder, tłok, pierścienie - wszystko zależy jak traktowana jest RS. Jak ktoś nie oszczędza i katuje to wytrzyma może z 15tys. km, natomiast jeśli dba się o nią (czyli nie kręcenie silnika do granic jego możliwości) i nie katuje (palenie gumy, wheelie itp.) to wytrzyma nawet 30tys. Koszt takiej naprawy to około 1000zł, jeśli bedziesz chcial wszystko nowe to wyjdzie jakieś 1500zł. Ja polecam kupienie nowego tłoka, pierścieni i nabicie tulei na cylinder.
Plastikowe tryby od strony sprzęgła - one nie zależnie od traktowania maszyny wytrzymują do 20 tys. km. Koszt takich trybów to około 400-500zł, jeśli zamówisz u polskiego importera Aprilii zabulisz aż 700 coś złotych. Ja pojechałem po nie do Austrii i kupiłem je w serwisie Aprilii za 130 euro. (żeby było śmieszniej to po powrocie z trybami do PL znalazłem nowe, oryginalne tryby na allegro za 450 zł...)
Ślimak prędkościomierza - nieobliczalne są, nie ma określonej liczby km dla nich. Jeśli jednak się zepsuje to trzeba wydać max 300 zł.
Wał i korbowód - to już wymienia się razem z remontem silnika jeśli jest taka potrzeba oczywiście. Ceny nie podam bo nie wiem.
Hmmm, więcej chyba nie ma rzeczy które trzeba co jakiś czas wymieniać.
Jak coś to mnie poprawić jak coś nakręciłem!
Robocizna - hmmm, ja wszystko robię sam przy mojej RS. Wystarczy ściągnąć sobie plany silnika z neta i robisz co chcesz. Naprawdę silnik w aprilce jest banalnie prosty w naprawach (przynajmniej jak dla mnie) Jeśli natomiast nie chcesz sam grzebać przy silniku to dasz ją do jakiegoś zaufanego mechanika motocyklowego to powinien zrobić. Odrazu mówię, że żaden mechanik z Yamahy, Hondy czy Suzuki nie weźmie się za Aprilie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kubcyś dnia Sob 20:56, 13 Gru 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|