Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WojciechRS
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 8:38, 25 Lut 2015 Temat postu: RS 125 dla kogo? |
|
|
Witam.Mam 24 lata wzrost ok 180cm waga 90kg.Chciałbym zakupić na pierwsze moto właśnie RS 125 rocznik od 2000 do 2005.Bardzo podoba mi się jej wygląd i ogólnie super się prezentuje.I tutaj moje pytanie,czy z takim wiekiem i "gabarytami" nie będę wyglądał śmiesznie na RS? Z tego co się orientuję,mocy powinno wystarczyć? Jestem tu nowy więc proszę o pomoc bardziej doświadczonych użytkowników. Pozro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WojciechRS dnia Śro 8:47, 25 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Songfulknight17
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Wrz 2013
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków :P
|
Wysłany: Śro 11:30, 25 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
180cm to wcale nie tak duzo, na RS bedzie w sam raz a co do wagi to powinna cie uciagnąć xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mlody
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 564
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Śro 14:58, 25 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ja mam 188 i wagę 84kg i wyglądam normalnie Mi przynajmniej mocy starczy, wiadomo przydałoby się więcej, ale jak na 125cc to jest i tak tej mocy w chuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WojciechRS
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 15:41, 25 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
mlody napisał: |
Ja mam 188 i wagę 84kg i wyglądam normalnie Mi przynajmniej mocy starczy, wiadomo przydałoby się więcej, ale jak na 125cc to jest i tak tej mocy w chuj |
A jak z awaryjnością?Czytając niektóre fora aż można się wystraszyć Jest aż tak żle? Remont silnika,który podobno jest nieunikniony,kosztuje ok. 3 tys??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WojciechRS dnia Śro 15:41, 25 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 16:20, 25 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Powiem tak ,jak się chce kupić rs za 3 tyś i ma się oczekiwania ,że ma to być igła to .... Remont silnika to zależy na jakich częściach chcesz robić , ale 1,5 k zl max ! żeby zrobić już to naprawdę na dobrych częściach ,może nawet mniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WojciechRS
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 16:34, 25 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
fuckout2 napisał: |
Powiem tak ,jak się chce kupić rs za 3 tyś i ma się oczekiwania ,że ma to być igła to .... Remont silnika to zależy na jakich częściach chcesz robić , ale 1,5 k zl max ! żeby zrobić już to naprawdę na dobrych częściach ,może nawet mniej |
Na RS mam ok 5 tys. Jak mówisz,ze w razie "W" 1,5 tys.starczy na remont to nie jest żle. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WojciechRS
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 19:41, 25 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
fuckout2 napisał: |
Powiem tak ,jak się chce kupić rs za 3 tyś i ma się oczekiwania ,że ma to być igła to .... Remont silnika to zależy na jakich częściach chcesz robić , ale 1,5 k zl max ! żeby zrobić już to naprawdę na dobrych częściach ,może nawet mniej |
Jeszcze jedno pytanie.Jak wygląda sprawa z cylindrem? Często się go wymienia? Bo jego koszt nie jest niski. Mógłbyś mi przybliżyć temat??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Śro 19:58, 25 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Cylindry raczej się tulejuje lub honuje.
Tuleja to około 300-400zł, honowanie 50-100zł, dobranie tłoka, uszczelki itp. Z samym remontem cylindra idzie się zmieścić w 1000 spokojnie. Remont od 15k km w górę, zależy jak kto jeździ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|