Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cadavre
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drogomyśl
|
Wysłany: Pon 12:21, 06 Cze 2011 Temat postu: Styl jazdy 2T. |
|
|
Witajcie,
jako, że wczoraj stałem się posiadaczem RS'ki to chciałem się was lekko podpytać odnośnie stylu jazdy 2T. Przeważnie jeździłem 4T, kiedyś tylko Ogarkiem no ale to nei to samo.
Z tego co wiem to raczej nie utrzymywać wysokich obrotów przy odpuszczonym gazie, bo wysokie obroty ma a dostaje mało paliwa to i mało oleju, tak? Przy zwalnianiu biegu redukować późno, tak? Jakieś wskazówki macie albo coś? Czy jeździć tak samo jak 4T z taką różnicą nie nie hamować silnikiem za dużo?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cadavre dnia Pon 12:22, 06 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pon 13:35, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
masz jeździć tak żeby nie żyłować silnika na wysokich obrotach ale i żeby go nie katować na niskich po prostu sam trochę pojeździsz to zrozumiesz i jest nie prawdą że 2T nie lubi wysokich obrotów bo dopiero wtedy pokazuje całego powera a przy 2 tyś/obr to roweru nie wyprzedzisz odwrotnie do 4T.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cadavre
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drogomyśl
|
Wysłany: Pon 13:54, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A to ja wiem że 2T ożywa przy wysokich, tylko chodzi mi i to czy moge powiedzmy jechać na 6 przy powiedzmy 8 tys. obrotów i spuścić go z gazu i niech sie toczy nei naciskając hamulca? A czy to jest normalne że przy schodzeniu z 6 tys. obrotów powiedzmy slinik tak jakby gaśnie, słychać ruchy tłoka, tak jak w 4T. Nie powinien tak lekko "podpierdywać"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pon 15:07, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
xD kolego , to wszystko normalne , hamowanie silnikiem jest jak najbardziej zalecane.
to nie litr że jest strach przed spuszczeniem gazu
pojezdzisz, zrozumiesz o co chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Pon 15:31, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
od 6tys obr to on zaczyna jechac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michu88
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Pon 16:04, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
RS-ka jest po to żeby zapi******ć, ten silnik lubi wysokie obroty i takie mają byc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 16:15, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Podstawa przy 2T to dobre oleje do mieszanki, i dobrze rozgrzać silnik przed jazdą, jeżeli nie masz czasu przed jazdą rozgrzać, to na początku w dupę nie dawaj...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cadavre
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drogomyśl
|
Wysłany: Pon 17:58, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ja wiem jak funkcjonuje silnik 2T, jak przyspiesza, że sie zawór na wydechu otwiera itp. tylko właśnie nie byłem pewny co do tego hamowania silnikiem. Czyli wszystko normalnie, mogę hamować silnikiem normalnie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cadavre dnia Pon 17:58, 06 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pon 18:33, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
michu88 napisał: |
RS-ka jest po to żeby zapi******ć, ten silnik lubi wysokie obroty i takie mają byc |
Nie do końca też tak zapierdalałem że już drugi remont robie po 1000km i nie warto, po prostu jeździj w miarę normalnie a nie piłuj jak ja 1,2,3,4 na full manecie i do 140 i znowu hample t tak na zmianę... Weź poprostu jeździj jak każdym innym moto i nie szalej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Pon 18:34, 06 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 20:07, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Jak nie szaleć to po co kupować motor sportowy w 2T?Nie lepiej zostać przy skuterku w 4T?Przynajmniej mało pali.
Ty robisz 2 remont bo z tego co pamiętam to miałeś pierwszy zrobiony chujo**, bo kompresja 7 po remoncie to nie jest dobry wynik.Jak by to było od początku dobrze zrobione, to teraz by było wszystko ok...
2T sinik jak każdy inny, można zapierdalać, można jeździć spokojnie, tylko że o te silniki trzeba dbać, bo są bardziej wrażliwe niż niż 4T
Ma ktoś coś jeszcze mądrego do dodania, bo jak nie to zamykam, temat rozwiązany i nie ma co forum zaśmiecać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|