Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szrot czy cud miód
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skolsik13
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 04 Cze 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:55, 19 Cze 2012    Temat postu: Szrot czy cud miód

Witam. Po wakacjach zbieram sie do kupna rs 125 i mam dylemat. Na allegro jest pełno apek i sprzedawcy piszą, ze lepszej nie znajdzie się, ideał, po remoncie silnika... Lepiej jest kupić taka aprillie 125 z starszym rocznikiem 99-03 taką za 2 tysiące i samemu wyremontować cały silnik czy za 4 tysiące taka już po remoncie. Bardziej bym reflektował na taką rozpadającą sie bo bym mógł poznać dokładnie budowę silnia i w razie konieczności wiedzieć co się popsuło. Kolejne pytanie to czy remont skrzyni to tylko wymiana łożysk i niektórych trybów czy jeszcze coś? Chciałbym wiedzieć na czym stoję jak już kupie, bo sprzedawca na pewno będzie zachwalał i twierdził, że jest to ideał. Po zakupie takiej apki rozpadającej się mam w planach:
-Tulejowanie cylindra
-Nowy tłok i pierścienie
-Nowe łożyska całego silnika
-Nowe sprzęgło
-Nowe łożyska ramy, polerka całej ramy.
-Odłączenie dozownika oleju.
-Wymiana płytek zaworu membranowego.
-Wymiana całego napędu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skolsik13 dnia Wto 17:56, 19 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika

PostWysłany: Wto 18:54, 19 Cze 2012    Temat postu:

Jak jesteś ogarnięty i masz warunki to sam zrób sobie remont silnika wychodzi ok 1000 zł. Jedno pytanie na h*j chcesz odłaczyc dozownik ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michu88
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Wto 20:00, 19 Cze 2012    Temat postu:

Żeby być pewnym, że na pewno dostaje olej. Szczególnie po remoncie. Poza tym jest wiele sytuacji kiedy zatkał się dozownik. Lepiej samemu mieszać jezeli to nie przeszkadza posiadaczowi Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michu88 dnia Wto 20:00, 19 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skolsik13
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 04 Cze 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:24, 19 Cze 2012    Temat postu:

Obecnie jestem posiadaczem Derbi Gp1 Racing. Mam w nim cylinder 70 i po zimie gdy odpalilem go padła pompka oleju i zatarł sie cylinder. Nie chce kolejny raz powtórzyć tego błędu.


Zdolnosci i narzędzia mam wiec jednak kupie szrota sprowadzonego, żeby potem zarejestrować go na motorower.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniel13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 705
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Rudka City k. Lublina

PostWysłany: Wto 20:29, 19 Cze 2012    Temat postu:

Ze w jednym padło nie znaczy ze w tym tez padnie ;p jak się napierdoli syfu do dozownika to będzie się zapychać ;p Nie odłączaj dozownika i nic z nim nie kombinuj dbaj o czysty olej i będzie wszystko działać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika

PostWysłany: Wto 20:41, 19 Cze 2012    Temat postu:

daniel13 napisał:
Ze w jednym padło nie znaczy ze w tym tez padnie ;p jak się napierdoli syfu do dozownika to będzie się zapychać ;p Nie odłączaj dozownika i nic z nim nie kombinuj dbaj o czysty olej i będzie wszystko działać.


+1 Dokladnie

Z tymi dozownikami jest tak jak z 2 w R6 i rama w kawie. Jak dbasz tak masz. Dozownik jest po to zrobiony by działać, tylko trzeba sprawdzać od czasu do czasu czy syfu nie ma w oleju i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skolsik13
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 04 Cze 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:02, 19 Cze 2012    Temat postu:

Ok, a co powiecie o remoncie skrzyni. Same łożyska starczą jak tryby w miare dobrym stanie bedą? Nie powinny sie zużyć bo cały czas w oleju wiec tarcie małe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniel13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 705
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Rudka City k. Lublina

PostWysłany: Wto 21:18, 19 Cze 2012    Temat postu:

Tak jak mówisz olej miała to nie ucierpiała no chyba ze już taki wyjebany jak dziwka na emeryturze ;p Jak nie są zdarte to powinny być git wystarczą łożyska ale żeby skrzynie zajechać to już trzeba na prawdę mieć talent.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matjag556
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 21:40, 19 Cze 2012    Temat postu:

Kupuj RS z około 2000-2002 sprowadzonego z ogarniętymi plastikami i prostego i rób go pod siebie i lataj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skolsik13
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 04 Cze 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:07, 19 Cze 2012    Temat postu:

Dobra z silnikiem juz wiem co i jak teraz czas na ramę i cale zawieszenie. Jakieś łozyska należało by wymienic tylko nie wiem jakie tam są. Podpowie ktoś?

Łożyska główki ramy to z pewnością i w wahaczu tez jakieś muszą być


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniel13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 705
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Rudka City k. Lublina

PostWysłany: Śro 6:45, 20 Cze 2012    Temat postu:

Główki jak mają luz i lata kierownica to tak wahacza są ale one zazwyczaj trzymają trochę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skolsik13
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 04 Cze 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:51, 24 Cze 2012    Temat postu:

Panowie jakąs stronkę z cześciami do Apki dostane?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Janek
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 1718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pionki

PostWysłany: Nie 22:00, 24 Cze 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] ; [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 0:22, 25 Cze 2012    Temat postu:

Ja Ci powiem tylko żebyś wiedział że taka apka może Cię wyjść dużo więcej niż inna w podobnym stanie. Z tym że wszystkie części będziesz miał nowe i moto zrobione pod siebie. Ja właśnie kupiłem swoją gs'ke można powiedzieć że szrot bo za 1800. Teraz jest warta jakieś 2500 i jeździ, ale zrobienie jej na cacy, każdy szczegół itd wyjdzie nawet ponad 6 tys. A przy sprzedaży na pewno tyle nie dostanę za 97 rok xd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skolsik13
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 04 Cze 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:49, 25 Cze 2012    Temat postu:

Mi chodzi głównie tak o silnik zeby był cacy i zawieszenie. Optyka nie musi byc za piękna.

Na remont szykuje ok 1500zł i tak siedząc dzis z nudów przeglądałem cześci.

Tłok Wossnera- 300 zł
uszczelki silnikowe 90zł
łożyska wału + uszczelniacze 130zł
tarcze sprzęgła 140zł
napęd 400zł
łożyska kół 140zł
uszczelniacze lagów 25zł

do tego trzeba doliczyć oleje i jeszcze cos o czym zapomnialem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin