Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zx6r czy thundercat 600r?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turek (wlkp)

PostWysłany: Wto 20:31, 12 Mar 2013    Temat postu: zx6r czy thundercat 600r?

Czołem chłopy Smile mam dylemat, planuje skroić sobie jakieś moto na sezon, w sumie nie jeden bo na 3 Smile tyle, że wlazły te nowe przepisy i a2 Sad dlatego planuje przytargać coś z Niemiec blokowane do 25kW, żeby można było zarejestrować na a2. Mam upatrzone dwa sprzęty a mianowicie Kawe zx6r 1999r. pierwsza rejestracja w 2000, 55k km przebiegu, 2 właściciel i tylna kanapa tylko do wymiany bo zniszczona. Po zdjęciach wydaje się całkiem ok, wystawiona za 5,3tys pln a drugi to Yamaha thundercat 600r 1997r. 78k km przebiegu, moto niby po przewrotce w garażu, nie ma otarć jak po ślizgu tylko delikatną wgniotkę na baku i lekko pęknięty boczny plastik, wystawiona za 6,6tys pln. Co myślicie? który sprzęt byście wybrali? Powiem, że średnio mnie obchodzi rocznik, tzn. nie musi być powyżej 2000, dlatego, że mój budżet to 7k i tak naprawdę nie wyrwę nic dobrego w nowszym roczniku. Oba sprzęty mi się podobają, oba mają podobną moc, thundercat trochę wygodniejszy i mniej pali, za to zx6r bardziej agresywne. Tak wiem o wypadających dwójkach w Kocie i pękających ramach w Kawach. Każdy moto ma swój mankament. Zx6r ma jeden z użytkowników, Rysio jak się nie mylę, tylko pewnie w nowszym roczniku. Moglibyście się wypowiedzieć nt. tych dwóch sprzętów? Plusy, minusy, co byście wybrali.. Już się sporo naczytałem i chwalą oba sprzęty. Nowym nabytkiem chce latać przez kolejne 3 sezony, także który sprzęt będzie mniej podatny na awarie? Liczy się każde zdanie ! ;p Pozdro Smile


Edit:
linki do moto:
Thundercat:
[link widoczny dla zalogowanych]
Kawa:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kosa2502 dnia Wto 20:32, 12 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Wto 21:06, 12 Mar 2013    Temat postu:

Jasne że zx6r Wink I nie mówię tego tylko jak użytkownik Kawy Wink
Po pierwsze Kawa jest nowszą konstrukcją, znacznie lżejsza (co przy ograniczonej mocy ma znaczenie Wink ) Po odblokowaniu będziesz miał z niej kupę zabawy Razz
I Kawa lepiej się prezentuje w porównaniu do Yamahy. Ma oryginalne malowanie (z tego co widzę po zdjęciach ale nie są najlepsze) Yamaha strasznie pokiereszowana, cała malowana.
Poproś o więcej lepszy zdjęć zx6r to ci ją lepiej ocenię Wink Pękającej ramy nie masz co się bać, jeżeli nie była bita to wszystko powinno być ok, bo raczej nie ma co się obawiać że z tą mocą była jeżdżona na gumie Razz A tą kanapę to sobie kupisz za parę złoty w PL z jakiejś rozbitej Wink
A co do mojej to jest rok starsza niż ta co chcesz kupić Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubcyś
 
 


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 21:51, 12 Mar 2013    Temat postu:

Miałem taką ZX6R i moim zdaniem nie ma nawet porównania do Thundercata. Kawa lepiej wyważona, lepsze heble i ma żwawy piecyk.

A co do pozycji, z tego co sam zaobserwowałem to pozycja na ZX6R nie odbiega specjalnie od Thundercata. Jedno i drugie oferuje zbliżony poziom "komfortu".

Osobiście gdybym miał kupować to bym się nie zastanawiał i z tych dwóch brał ZX6R, bo w porównaniu z Thundercatem, Kawa jest po prostu o półkę wyżej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kubcyś dnia Wto 21:53, 12 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turek (wlkp)

PostWysłany: Wto 22:20, 12 Mar 2013    Temat postu:

dzięki chłopaki Smile Rysio szczerze mówiąc byłem święcie przekonany, że nowszą ;p Nie kminie za bardzo niemieckiego, bo nie tego języka się uczę, więc jak rozkminie kogoś kto poszprecha mi w tej sprawię to poproszę gościa o więcej dokładnych fot. A co myślicie o cenie? godna? bo kawałek po nią jest, ok 800-850km w jedną stronę. Warto?

Ps. Rysio jak ze spalaniem? ile łyknie? I co myślisz o tym przebiegu? nie będzie się moto sypać? przynajmniej wiem, że realny a nie kręcony z 5 razy ;p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kosa2502 dnia Wto 22:23, 12 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
515Bartek
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 2293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Wto 22:28, 12 Mar 2013    Temat postu:

a czy musisz maszyne sciagac z niemcowni? zobacz ile za tranport Cie to wyniesie... poszukac cos u Nas Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Wto 22:32, 12 Mar 2013    Temat postu:

Wiesz, będzie różnica w tym wszystkim, bo moto ma ograniczoną moc. Mi kawa pali od 6l do 8-9 (ale to już przy systemie 0-1 Razz ) Co do przebiegu, do większość motorów sprowadzanych ma taki przebieg Razz myślę że tu nie masz się czym przejmować, jeżeli moto było dobrze eksploatowane to jeszcze polata Wink Z tego co mi wiadomo to przy około 70 tys. trzeba zmieniać łańcuszek rozrządu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turek (wlkp)

PostWysłany: Wto 22:53, 12 Mar 2013    Temat postu:

515Bartek chce z Niemiec, bo tam są blokowane i zarejestruje na a2 u nas nie znajdziesz. W PL znalazłem Kota z 1996r. z dwójką do roboty ale gościu chce 5,5tyś., dwójka pewnie ze 2k i do tego bankowo po szlifie bo cały malowany włącznie z ramą i wahaczem. ;] a przebieg 38k to woła o pomstę do nieba, realny pewnie z 70k. Jeszcze nie mogę się doprosić zdjęć od 4dni.

Fakt Rysio, plus jest taki, że blokowana i na pewno nie była katowana. Także myślę, że sprzęt nie będzie zajechany. Ciekaw jestem ile źre zupy przy tych 34 km ;D myślę ze za jakieś 1150euro jakbym wyhaczył to byłbym szczęśliwy Smile Lubie sprzęty z zachodu bo są realne, przynajmniej 80% bardziej niż nasze. Tylko spalanie Kawy przy spalaniu Kota to jest trochę różnica ;p ludzie piszą, że w thundercatach zamykają sie przy 4,5-5l/100km.

Rysio jakieś szczególne wskazówki na co zwracać uwagę w zx6r przy ewentualnych oględzinach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Śro 10:20, 13 Mar 2013    Temat postu:

Podstawa to sprawdzenie czy moto nie było bite. Odległość koła od owiewki, stelaż czachy itp. sprawdzić czy nie były spawane. Zobacz czy owiewki nie były czasem malowane, ułożenie naklejek, ich odcienie itp. jeżeli moto nie było bite to rama powinna być cała, ale na wszelki wypadek przyjrzyj się jej (okolice airboxu, czyli tak pod bakiem) początkowo jest mała czarna ryska, potem zmienia w pęknięcie. Jeżeli moto miało by problemy z wkręcaniem się na obroty powyżej 8 tys. zobacz czy pod owiewką nie spadł taki gumowy przewód, odpowiada za jakieś tam doładowanie Razz Oglądałem jedną kawę, i za cholerę nie chciała się wkręcić wyżej jak 8 tys. obr. Okazało się że to właśnie taka drobnostka Razz
[link widoczny dla zalogowanych] tu masz oryginalne malowania wszystkich zx6r
Teraz tak patrzę na tą kawę co dałeś, i brakuje jej naklejek na czaszy, ma zmienioną szybkę, to może o czymś świadczyć, ale nie musi. Nie widać też za bardzo zadupka, ale wydaje mi się że są tam czerwone naklejki zx6r a nie złote


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubcyś
 
 


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 10:53, 13 Mar 2013    Temat postu:

Co do ramy, to przy oględzinach warto też podnieść bak i zerknąć na nią od środka w okolicach airboxu, czasem zdarza się, że zaczyna pękać od wewnątrz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin