Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek2202
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Nie 19:34, 24 Kwi 2011 Temat postu: 11-12 tyś obrotów |
|
|
Mam taki problem , że rska wkręca mi się bez problemowo do 10tyś , ale potem już ciężko , do 11 domęczy ale to takie piłowane.Wiecie może dlaczego nie wchodzi do 12?Kompresja jest , Dysza 130 , zawór membranowy idealny , wydechowy chodzi wzorowo.Proszę o wypowiedź osoby , które wiedzą coś o tym.Nie czekam na odpowiedzi typu : wyreguluj gaźnik.Gówno gaźnikiem zrobię sobie.Z góry dzięki za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Franekrs
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:35, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
jak z kompresją ? zawór wydechowy w jakiej formie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 20:36, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
poszukaj było 1000000 razy a nie zakładaj bezsensownych tematów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartek2202
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Nie 20:39, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No to pakuj mi tu linkami ;] Chętnie poczytam.Bo chciałbym rozwiązać ten problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzybnik
|
Wysłany: Nie 20:45, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
prawdopodobnie zapieczony zawór, sprawdź go i później daj znać to będziemy myśleć dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartek2202
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Nie 20:51, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
zawór jest czyściutki , idealnie chodzi , otwiera się pięknie i dostaje pipy przy 8k .Ale szkoda , że do 10 ;/ Potem wyje a nie wkręca się dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartek2202
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Nie 20:59, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No , żaden temat nie pomógł mi , ani nie przedstawia mojego problemu , więc nie wiem o co Ci kolego chodzi.Mi zawór chodzi , nie dławi się do 6tyś , Słychać jak się otwiera.U mnie po 10tyś już dalej się jakby nie wkręcał tylko tak jakby go coś trzymało.Nie mam pojęcia co to może być , wątpie , że regulacja gaźnika.Czekam na dalsze propozycje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzybnik
|
Wysłany: Nie 21:08, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
blokada na dyfuzorze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 21:15, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
kamil raczej nie ja też mam blokade a kręci 12,5k
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartek2202
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Nie 21:25, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Wydech rozcinany był.Pamiętam , że kiedyś bez problemu kręciła 11.5.Jakieś inne pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 21:27, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
daj iglice wyżej no i wyreguluj gaźnik jak kiedys kręciła teraz też musi w najgorszym wypadku słabaaa kompresja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartek2202
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Nie 21:30, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Kompresja jest git właśnie . Iglica na max , jak była na połowie to było to samo.Regulacja hmm , chodzi Ci o tą śrubkę od powietrza , bo tą od obrotów to nic nie zdziałam raczej .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bartek2202 dnia Nie 21:31, 24 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Nie 21:38, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
może paliwo chujowe. Ja tak miałem raz jak tankowałem na Auchanie ^^ też na wyższe sie nie wkręcał na na mniejszych przerywał. A mówisz na max iglica tzn na samym dole? Jeśli tak może dostawać za dużo paliwa i będzie zalewać daj na 1 ząbek wcześniej czyli 3 od gory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartek2202
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Nie 21:42, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Shell V power , Orlen Verva.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|