|
| Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
litwin94
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:01, 24 Lip 2011 Temat postu: 3 Awarie mojej aprili.. PROSZĘ O POMOC !!! |
|
|
Witam, Mam kilka problemów z motorkiem. Kupiłem aprilię rs 125 , 2008r , z bardzo małym przebiegiem 4,5 tys km w listopadzie 2010 roku. Była odblokowana , więc pomykała do 166 km/h. Po pewnym czasie zaczęła się dziać dziwna rzecz. Aczkolwiek moto nie mógł jechać więcej niż 127 km/h. Po chwili naprawiło się to, ale później znowu się zepsuło i tak już na stałe... Nie wiem co się stało, wydaje mi się że moduł jest ok, został prawidłowo rozwiercony lecz nie był zasilikonowany jak ją dostałem... Może mi ktoś powiedzieć co muszę zrobić , aby działała poprawnie ?
- Druga sprawa - zahaczyłem prawym przednim kierunkiem o lampe golfa IV, nic się nie stało z moto , tylko jedynie kierunek odpadł . Później po założeniu go , kierunki zaczęły migać bardzo szybko (na pewno wiecie co mam na myśli), myślałem że spalił się przerywnik , ale jak włączę kierunek to normalnie "cyka". Co się stało ? Jak naprawić ?
- Ostatni problem jest strasznie dziwny. Wybrałem się dziś na przejażdżkę , dopadł mnie deszcz ( taki fest ) i czym prędzej zmykałem do domu, nie miałem daleko (3 km). Później jak już przestało padać , pojechałem jeszcze raz i zaczął mi świrować prędkościomierz (mam elektryczny). Gdy stałem w miejscu prędkość mi wariowała, skakała od 1 km/h do 199 km/h tak różnie , nie że km po km tylko chaotycznie. Lecz zegar mierzył mi dobrze kilometry. Znowu pomyślałem że może to jest chwilowe i jechałem dalej, po przejechaniu 4 km prędkościomierz stanął i pokazywał cały czas 0 km/h, przestało mi nabijać kilometry. Nie wiem co jest grane ... Zalał się ? Czy może coś ze ślimakiem??? PROSZĘ O POMOC !!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lustrous
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: Nie 18:00, 24 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
litwin94 napewno nic ze slimakiem jak chodzi skakanie kilometrow na postoju, ewentualnie jak teraz ci nic nie pokazuje mozesz sprawdzic czy linka sie w srodku obraca jak napedzasz kolo na, a pozniej sciagnij slimak i zobacz jak tam wyglada.
Co do kierunku sprawdz kable czy nie jest jeden jakos przerwany i gdzies nie dotyka.
a w 1 przypadku zasilikonuj ten modul. albo jesli asmz mozliwosc pozycz od kogos i zaloz do swojej rsa zobaczy czy poleci ci te 166 jasli tak wiadomka ze do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lustrous dnia Nie 18:01, 24 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawciors125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 0:21, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
1. Kreci ci się do tych 11 tyś ? jak tak to moduł jest dobrze rozblokowany.
2. A żarówka jest ta sama ? nie wiem posprawdzaj tak kable to nie jest jakaś rozbudowana elektryka.
3. Weź rozłącz akumulator na parę minut a później podłącz może zresetowanie pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pon 8:59, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
1. Po pierwsze powiedz mi , czy masz regulowany zawór czy stały?czy świeci ci czerwona kontrolka na wyświetlaczu lub/i napis EFI?
( co to zawór to nawet nie pytaj jeśli nie wiesz tylko wyszukaj tutaj: https://apriliars125.fora.pl/search.php ) podpowiem tylko że jesli masz regulowany to od cylindra powinna ci wychodzić linka. Wydaje mi sie , że masz regulowany i pewnie języczek się zasyfił i czas na czyszczenie.
2.pawciors125- masz apke w nowej budzie a nie wiesz ze kierunki mamy diodowe a nie na żarówki......? litwin94- jak kierunki migają szybko to MUSI ci po prostu jeden nie działać , albo pare diodek lub coś. może nawet nie patrzyłeś. ale ja innej opcji nie widze skoro mówisz że tylko kierunek sie obłamał i nic więcej.
TROCHE nie rozumiem tego co piszesz, najpierw ze szybko miga a pozniej ze normalnie cyka?....
3.Prędkościomierz masz cyfrowy ^^ musisz sprawdzić czujnik przy tylnym kole który jest odpowiedzialny za poprawną prędkość, mógł ci sie poluzować , albo zepsuć.
druga sprawa, wystaw apke na słońce( wiem , od ponad miesiąca nie wiemy co to znaczy słońce bo non stop leje ) niech troche podeschnie.
trzecia sprawa , w co wątpie , mógł ci sie ślimak spalić, nowe apki mają elektroniczne ślimaki. ja bym obstawiał na czujnik przy kole.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
litwin94
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:13, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Lustrous napisał: |
litwin94 napewno nic ze slimakiem jak chodzi skakanie kilometrow na postoju, ewentualnie jak teraz ci nic nie pokazuje mozesz sprawdzic czy linka sie w srodku obraca jak napedzasz kolo na, a pozniej sciagnij slimak i zobacz jak tam wyglada.
Co do kierunku sprawdz kable czy nie jest jeden jakos przerwany i gdzies nie dotyka.
a w 1 przypadku zasilikonuj ten modul. albo jesli asmz mozliwosc pozycz od kogos i zaloz do swojej rsa zobaczy czy poleci ci te 166 jasli tak wiadomka ze do wymiany. |
1-->hym , ślimaka nie mam , ponieważ mam 2008 rok apki więc już działa tylko elektryka.
2--> tak zrobie
3--> mam zasilikowany, i niestety nie mam możliwośći przełożenia , nikt nie ma takiego ... ;/ Może jest ktoś z okolic Nowego Sącza ?????
pawciors125 napisał: |
1. Kreci ci się do tych 11 tyś ? jak tak to moduł jest dobrze rozblokowany.
2. A żarówka jest ta sama ? nie wiem posprawdzaj tak kable to nie jest jakaś rozbudowana elektryka.
3. Weź rozłącz akumulator na parę minut a później podłącz może zresetowanie pomoże. |
1--> Kręci się do 9 tyś.
2.-->Tak jak powiedział adrian , kierunki mam diodowe, sprawdze dokładnie czy każda działa. Kable również.
3. SPRÓBUJE
Adrianadernew napisał: |
1. Po pierwsze powiedz mi , czy masz regulowany zawór czy stały?czy świeci ci czerwona kontrolka na wyświetlaczu lub/i napis EFI?
( co to zawór to nawet nie pytaj jeśli nie wiesz tylko wyszukaj tutaj) podpowiem tylko że jesli masz regulowany to od cylindra powinna ci wychodzić linka. Wydaje mi sie , że masz regulowany i pewnie języczek się zasyfił i czas na czyszczenie.
2.pawciors125- masz apke w nowej budzie a nie wiesz ze kierunki mamy diodowe a nie na żarówki......? litwin94- jak kierunki migają szybko to MUSI ci po prostu jeden nie działać , albo pare diodek lub coś. może nawet nie patrzyłeś. ale ja innej opcji nie widze skoro mówisz że tylko kierunek sie obłamał i nic więcej.
TROCHE nie rozumiem tego co piszesz, najpierw ze szybko miga a pozniej ze normalnie cyka?....
3.Prędkościomierz masz cyfrowy ^^ musisz sprawdzić czujnik przy tylnym kole który jest odpowiedzialny za poprawną prędkość, mógł ci sie poluzować , albo zepsuć.
druga sprawa, wystaw apke na słońce( wiem , od ponad miesiąca nie wiemy co to znaczy słońce bo non stop leje ) niech troche podeschnie.
trzecia sprawa , w co wątpie , mógł ci sie ślimak spalić, nowe apki mają elektroniczne ślimaki. ja bym obstawiał na czujnik przy kole. |
1--> Prawdopodobnie mam stały...
2--> Chodzi mi o to , że z przerywnika wydobywa się dźwięk (nazwałem go cykaniem) i chodziło mi o to że normalnie słychać cykanie , więc wątpię że powodem awarii był by spalony przerywnik.
3--> Tak wiem , mam cyfrowy W którym dokładnie miejscu jest ten czujnik ??
DZIĘKI WSZYSTKIM ZA RADY , BĘDĘ WSZYSTKIEGO PRÓBOWAŁ !!! MOŻE W KOŃCU SIĘ UDA Dzięki!!! Proszę o dalsze wypowiedzi, im więcej wskazówek tym lepiej , a teraz idę zrobić co chłopaki napisali wyżej
pozdrawiam !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
litwin94
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:06, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
1---> Nadal nie wiem co zrobić
2---> W przednim prawym kierunku nie świeci jedna dioda akurat ten co mi odpadł Wie ktoś może gdzie dostanę takie diody?
3---> Nie mogę znaleźć tego cholernego czujnika prędkościomierza... gdzie on jest ? najlepiej zdjęcie z zaznaczonym czujnikiem .... PRZYPOMINAM NOWA BUDA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Pon 14:15, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
2. Kup żarówke i wszytsko powinno wrócić do normy. To są żarówki nie diody, żebys się w sklepie nie pomylił..
3. Czujnik prędkościomierza masz przy wahaczu, po lewej stronie, dochodzi do niego kabel z 3 przewodami bodajże. Czujnik jest przykręcony do wahacza
1. Jak moto Ci się wkręca na postoju? Chodzi mi o przebieg wkręcania się ale także do ilu się kręci itd
A jak na biegach? Sprawdź na 1ce, na 3ce i na 5 lub 6ce. Opisz wtedy sytuacje.
Odnośnie prędkościomierza,
one czasem np pod wpływem upałów i nagrzania wariują czasem i pokazuja dziwne rzeczy. Nie wiem czemu u Ciebie to poszło w deszczowy dzień, może gdzieś sie woda dostała, sprawdź przewody przy liczniku oraz przy czujniku. Mogłeś też gdzieś zahaczyć o czujnik i mógł się uszkodzić, jak kiedyś sobie uszkodziłem jak stawiałem moto na stojaku motocyklowym, zahaczenie o czujnik i przestał działać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:26, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Amadi napisał: |
Mogłeś też gdzieś zahaczyć o czujnik i mógł się uszkodzić, jak kiedyś sobie uszkodziłem jak stawiałem moto na stojaku motocyklowym, zahaczenie o czujnik i przestał działać. |
ale latwo go naprawic, tam jest plytka, trzy przewody. Oczyscilem, przylutowalem zakleilem czarnym sylikonem i jak nowka sztuka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pon 21:05, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
o to sorry, mój błąd. zawsze myślałem że to są diody w kierunkach.... sorry jeszcze raz.
dokup żarówkę jak mówią chłopaki i na pewno pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
litwin94
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:04, 26 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
PODSUMOWANIE waszych wskazówek:
Adrianadernew:
Niby logiczne , że trzeba sprawdzić czy wszystkie żarówki w kierunkach działają , mimo to mi wypadło z głowy, a okazało się że to jest przyczyną awari, DZIĘKUJE!!!
pawciors125:
Pomysł z rozłączeniem akumulatora okazał się sukcesem, ale myślę że myśl Adrianadernew o podsuszeniu motocykla też coś w tym pomógła. (stałem z kumplem z 4 szuszarkami i jechaliśmy po przewodach i wszystkim co mogło by się zalać ;x ) Również dzięki.
Jak widać , został jeszcze tylko problem z moją ograniczoną prędkością , ale właśnie idę na pogrzeb , i po pogrzebie sprawdzę co i jak z tym kręceniem się na poszczególnych biegach
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez litwin94 dnia Wto 13:05, 26 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Wto 13:12, 26 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
LITWIN
sprawdź czy masz tą linkę wychodzącą z cylindra.
żeby ją zobaczyć musisz podnieść zbiornik, wyjąć akumulator, odkręcić podstawke akumulatora i tyle.
jak zobaczysz linkę ktora wychodzi z cylka to masz regulowany.
jak nie to po prostu nie:P
na moje oko to takie objawy jak by języczek ci sie zablokował.
PS:pochwal się apką w dziale galeria albo nasze maszyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
litwin94
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:13, 26 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Zaraz pójdę cyknąć foty. Sprawdzę jaki mam zawór, i takie info małe...
Miałem stary kierunek , ponieważ kupowałem nowy po ślizgu, i wziąłem z niego żarówkę, myślę że numeracja żarówek w tych kierunkach nie ma znaczenia, wymieniłem żarówkę i chwile pomigały kierunki normalnie, ale zaraz potem jak wyjechałem znowu zaczęły migać jak głupie ... Teraz to już naprawdę nie wiem co jest grane... Kable od kierunków są bardzo dobrze zaizolowane, więc ciężko będzie każdy centymetr kabla sprawdzić... A czy jak podpiąłem kabelki bezpośrednio do kierunka na odwrót , to czy ma to jakieś zanczenie ?
EDIT:
Sprawdziłem i zaraz pod gumową pokrywą od akumulatora wystaje linka. Ciągnie się ona do urządzenia (nie wiem jakiego). Czy to oznacza że zawór jest regulowany ?
I wie ktoś gdzie znajduje się przycisk MODE , który trzeba wcisnąć aby usunąć klucz serwisowy z licznika ????
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez litwin94 dnia Wto 16:22, 26 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawciors125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 17:30, 26 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ten Przycisk masz przy lewej rączce pod tymi przełącznikami od świateł i migaczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
litwin94
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:43, 26 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Chodzi o to dodatkowe urządzenie firmy LEONELLI ???? Jak tak to (KU*WA) , niestety nie mam go podpiętego i za jasną cholerę nie wiem gdzie podpiąć ... ;//
EDIT:
Wie ktoś może gdzie dokładnie ma być podpięty kabelek od tego urządzenia ?
EDIT2:
Amadi prosiłeś o podanie jak się kręcą obroty na 1, 3, 5 lub 6.
NA:
1 - 10 tyś obr
2 - 10 tyś obr
3 - 10 tyś obr
4 - 9 tyś obr
5 - 9 tys obr
6 - 9 tys obr
jak kręcę na full i wrzucam w końcu 3 , wyskakuje czerwona kontrolka z wykrzyknikiem i napis EFI.
I nie rozumiem o co chodzi , jak się kreci na postoju ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez litwin94 dnia Pią 17:46, 29 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Sob 11:20, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
[size=12]dobra, napisze Ci krok po kroku.
[size=18]PRZYCISK
litwin- chodzi o podstawowe urządzenie w każdej aprilii rs 125.
przycisk MODE , znajduje się w lewej manetce , jest przystosowany do wciskania go kciukiem. ( taki malutki pipek , jak kucniesz to go zobaczysz )
porozłączałeś coś że Ci nei działa? , kabel - o ile jako tako musi być, to musi mieć połączenie PRZYCISK-LICZNIK i to koniec. jesli Ci sie odpieło przy przycisku to po prostu wsadź go.
WSZYSTKO POWINNO DZIALAC! tylko trzeba czasmi mocniej przycisnąć.
ZAWÓR
litwin , zrób tak.
dostań się do zaworu, wyjmij elektromagnes, wyjmij linkę z języczkiem i obudową. wszystko wykręć.
później wyczyść języczek. ja zawsze używałem odtłuszczacza do hamulców BRAKE PARTS i papierków ściernych. Zaczynałem od grubszych do drobniejszych aż język błyszczał się jak lusterko, wyczyść szmatką i płynem obudowe zaworu, sprężynę , linkę ( jak do pancerza linki nalejesz odtłuszczacza to też nie zaszkodzi)
PIERWSZE PRIMO- więc zawór+linka wyczyszczony
ZAWÓR część 2- elektromagnes.
sprawdź działanie elektromagnesu, najpierw go wyjmij i sprawdź czy bolec lekko chodzi, poruszaj nim palcami, powinno jak po maśle jeździć wszystko.
jeśli tak nie jest, ja również tutaj stosowałem odtłuszczacz, pryskałem na bolec i jedną ręką jak barman potrząsałem szybko elektromagnesem tak aby bolec wysuwał się i wsuwał. ( jesli nie wiesz jak to zrobić, przypomnijmy sobie wszyscy proces masturbacji ^^ ) taki joke
!!!!!PODPUNKT A!!!!!!
następnie,podłącz elektromagnes , podepnij na krótko akumulator, TRZYMAJ GO W RĘKU TAK ABY TEN BOLEC SWOBODNIE CI OPADAL W TĄ STRONĘ GDZIE POWINNA BYC PODPIĘTA LINKA (zeby sie swobodnie wysuwał ) odpal apke, daj gazu , odpuść gaz. ponownie daj gazu i przrzekrocz to 8-9 tyś obrotów i sprawdź czy wciągnęło ci języczek. później zejdź z obrotów, niech będzie na wolnych . powinno ci co raz wciągać i wypuszczać języczek( wypuszczać siłą grawitacji , bo nie ma linki i sprężyny którą wyjąłeś )
jeśli wszystko działa to super, jeśli nie...sprawdź okablowanie elektromagnesu, kabelki za tą gumą lubią się przerywać.
PO DRUGIE PRIMO- ELEKTROMAGNES POWINIEN DZIALAC.!
więc teraz, zamontuj wszystko tak jak wcześniej było.
jesli to zrobiłeś, sprawdź ręką działanie zaworu, wciągaj linkę BOLCEM z elektromagnesu ,( nie naciągaj gumki na obudowe zaworu , pomoże ci to w obserwowaniu języczka, będziesz widział ten taki... patyczek , powinien pokazywać się i chować itd) wtedy będziesz pewien że języczek nie blokuje się w kanale.
powinna sama odbijać i bolec powinien sam wracać do swojej pozycji( po to jest ta sprężyna w obudowie przy języczku ) jeśli tak nie jest - a ja miałem tak czasami TO NIE DOBRZE, nie wiem od czego to zależało , ale zawsze rozkręcałem i jeszcze raz skręcałem zawór aż zadziałalo ;////
JESLI PORUSZASZ RĘKĄ I WSZYSTKO CHODZI TO SUPER!
Podepnij elektromagnes pod kostkę, ( nie zakładaj jeszcze tej gumki na obudowe zaworu ) podepnij akumulator i JESZCZE RAZ SPRAWDŹ PRAWIE WSZYSTKO TAK JAK W ::::::: ,, ,,, !!!!!PODPUNKT A!!!!!! ,,,,,, teraz zawór niech będzie podpięty , elektromagnes zamocowany we właściwym miejscu, wystarczy teraz tylko obserwować czy dobrze się porusza, nic nie musisz trzymać w ręku.
jesli wszystko ładnie się porusza, możesz spokojnie założyć gumkę na obudowę zaworu,założyć podstawkę aku, założyć aku ... i jezdzic;)
WSKAZÓWKI- UWAŻAJ NA JĘZYCZEK PRZY WYJMOWANIU go z cylindra! mi raz pękł, nie dość że 200-300zł w plecy , czekałem na niego miesiąc, i pieprzyłem się godzine żeby go wyjąć. musisz delikatnie go podważać jeśli sam nie chce wyjść.
wskazówka nr 2- języczek jest tak zbudowany , że aby go wyjąć musisz obsunąć tą gume z obudowy, obrócić języczek o 180 stopni - wtedy zobaczysz taką dziurke i linkę, wysuń linkę z dziury i wtedy swobodnie wyjmieszj języczek.
tak samo jak wkładasz, najpierw wsuń , włóż linkę w dziurkę i obkręć jezyczek o 180 stopni - to zabezpieczenie , żeby linka ci nie wypadła.
wskazówka nr 3- wyczyść również wejście do cylindra , tam gdzie wchodzi języczek
wskazówka nr4- przy elektromagnesie masz specjalne śrubki służące do regulacji linki ! nimi trzeba wyregulować wychlanie się języczka jak i jego wciąganie. powinieneś obczaić o co chodzi.
zależnie od tego jak wyregulujesz długość linki , tak zawór będzie sie sprawował, jak wyregulujesz ciulowo, to może ci albo zle przyspieszać(jeśli za mocno podciągniesz) albo nie osiągać prędkości maxymalnej.(jesli za mało podciągniesz)
[/size][/size]
mam nadzieje ze wszystkim się przyda, pozdrawiam Adrianadernew.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adrianadernew dnia Sob 11:22, 30 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|