Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RoBNQJ
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: Pon 16:54, 04 Lip 2011 Temat postu: Akumulator a moc |
|
|
Witam,
czy brak ładowania akumulatora podczas jazdy może spowodować utratę mocy? Wczoraj poczułem znaczną różnicę w mocy apki, a nieco później siadły mi światła podczas jazdy.
Z góry dziękuję za odpowiedź,
pozdrawiam
RoBNQJ!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 18:16, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Hmm zawór regulowany jest w sumie na prąd, więc jeżeli nie będzie miał prądu nie będzie się otwierał, więc może przez to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pon 21:04, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Może też coś być z iskrą może mniejsza czy coś albo moduł zapłonowy jakoś gorzej chodzi (on też na prąd) Nie wiem ale może coś w tym być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
natcomp712
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Pon 21:07, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jak ci światła zaczęły padać to zajrzyj lepiej do stojana bo może coś się tam zepsuło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RoBNQJ
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: Pon 21:59, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie, jesli to racja to piwo dla was... bałem się że to już koniec cylindra powoli ;x
/ no właśnie, nie da się odczuć tego momentu powyżej 7tyś, obroty rosną ale nie ma tego pierdol****, wiec być może to z tym zaworem, co ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 22:04, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, naładuj aku i zobacz jak będzie
Co do bro to trzymam za słowo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysio dnia Pon 22:05, 04 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
RoBNQJ
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: Pon 22:22, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Tzn, aku naładowałem, jakby... miał tam na ekraniku 12, ale gdy włączam światła spada do 10,6. Czym więcej jeżdże tym słabiej, więc jeździłem bez świateł cały dzień, ale ako nie naładowało się w 100%. Więc nie do końca wiem co i jak, ale skoro nie ładuje mi podczas jazdy ( chyba padło ta cewka co ładuje ) to może być nadal słabszy?
Edit : ale jeśli kręci do tych powiedzmy 10-11 tyś to nadal możliwe że zawór nie otwworzył się jak powinien? Tzn, z powodu tego co napisałeś w 1 odp?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RoBNQJ dnia Pon 22:26, 04 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
natcomp712
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Pon 22:28, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Spr regulator cewki ewidentnie masz zwalone ładowanie albo akumulator to szmelc i tylko prąd kradnie radze spr na innym bo jak jest za słabe napięcie to prawdopodobnie zawór się nie otwiera i tu cały problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 22:33, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A moto będzie ci się kręciło do tych 10-11 tys nawet bez regulowanego zaworu, tylko nie będzie miało tyle mocy po 7 tys obr..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Wto 9:12, 05 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
mi bez zaowru kreci do 10tys a z zaworem do 13tys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Wto 11:02, 05 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam stały zawór, i bez problemu wkręcała się (jak jeszcze nie była zatarta bo teraz nie wiem ) do 11 podczas jazdy,m na postoju do 13 spokojnie, ale więcej nie próbowałem
Ale nie róbmy OT...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
www
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:00, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Brak ładowania aku.
Napiecie spada do 10,6V bo jest za duże obciążenie.
Nie ma wystarczającego napięcia na cewkę i na elektronikę przez to tak szwankuje w osiagach.
Napraw to jak najszybciej, bo stabilizatory w zegarach nie będą tego powstrzymywać w nieskończoność.
Zacznij od przeglądu i przeczyszczenia styków,a później najlepiej zawieźć to do kogoś kto ma jak zakręcić tym i zmierzyć napięcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|