Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aprili rotax 122 problem z silniekiem!!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michal0055
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełm

PostWysłany: Wto 18:12, 01 Lut 2011    Temat postu:

a ja robilem remont xd i na bank ci poszly lozyska na korbowodzie szykuj 250 zl ;p a jak chcesz nowy tloczek to 350 zl Smile i szlif 50zl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzybnik

PostWysłany: Wto 18:23, 01 Lut 2011    Temat postu:

szlif jak ma tuleje żeliwną, ale jak chce wbijać to znaczy że nie ma tuleji więc kolejne 350zł bodajże;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Wto 18:58, 01 Lut 2011    Temat postu:

ta łożyska na wale poszły a prawdopodobnie zaraz zrobie remont tłok 350zł tuleja 350zł wał 250zł i robota z 200zł ale proszę niech ktoś wytłumaczy mi czemu jak nie mam zatartego ani porysowanego cylindra nie mogę samego tłoka zmienić załóżmy o 0.2mm wiekszy bo ja mam 52.98 ale już widać luz tam lekki

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Wto 18:59, 01 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DamianK
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo

PostWysłany: Wto 19:04, 01 Lut 2011    Temat postu:

A czemu chcesz wał zmieniac jezeli ci łozyska poszły? zmien tylko łozyska, tłok, tulejowanie i korbowód sam a nie cały wał i posmigasz... tylko musisz miec prase do załozenia korby wału bo inaczej to trzeba cały wał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzybnik

PostWysłany: Wto 19:05, 01 Lut 2011    Temat postu:

możesz jak najbardziej, jeżeli nicasil jest w porządku wystarczy dopasować tłok i gitara, oczywiście to nie będzie to co tuleja (tuleja to tak jakbyś miał nowy cylek cały) ale efekt będzie zbliżony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Wto 19:11, 01 Lut 2011    Temat postu:

sory może źle napisałem ale same łożyska na wale bede zmieniał. a co do tulei to się okaże w jakim stanie jest cylek jak będzie miał ryski to dam tuleje. Bo ja znów słyszałem ze jak dasz nową tuleje to apka będzie słabsza bo nicasilu nie będzie ale może to nie prawda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamyq13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chojnów, DLE

PostWysłany: Wto 19:49, 01 Lut 2011    Temat postu:

nie tyle słabsza co cylinder będzie żywotniejszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Wto 19:57, 01 Lut 2011    Temat postu:

może. Jutro dzwonie do mechanika niech mi porobi te łożyska na wale i resztę simeringów. Później gdy dostane silnik to zobaczę jak wyjdę z kasą i najwyżej odeśle to motor-techu. Chyba że powiem żeby on wysłał i za jednym rozkręcaniem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryży
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:04, 01 Lut 2011    Temat postu:

Witam mam pytanko jak rozpoznać czy mam tuleję żeliwną czy zwykły nicasil ? Mam teraz odkręcona głowicie wiec mam możliwość sprawdzenia , a przydałby się remont bo kompresja dochodzi do 8-7 atmosfer .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Śro 18:02, 02 Lut 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] Silnik już na stole Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Śro 18:22, 02 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michal0055
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełm

PostWysłany: Śro 18:10, 02 Lut 2011    Temat postu:

zdj nie dziala

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gielu
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: Śro 18:32, 02 Lut 2011    Temat postu:

Za to u mnie normalnie się ładuje ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawiderr
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:38, 03 Lut 2011    Temat postu:

wymien sam tlok , cylinder daj do zmierzenia dokladnie średnicówką , i tłok bodajżę 0.03 mm luzu ma mieć albo 0.04 znajdź gdzies ja robilem remont w wakacje też sam tłok i gitara Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pon 17:19, 07 Lut 2011    Temat postu:

No elo sprwy się mają nie za dobrze a mianowicie kupić trzeba nowy korbowód wszystkie łożyska na wale i nowy tłok (regeneracja wału 360zł, tłok vertexa 360zł uszczelki na cały silnik i simeringi 200zł i robota) koszt 1000zł+ nicasyl zostaje bo jest w bdb stanie tylko tłok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin