Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
speedtia
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:43, 16 Maj 2011 Temat postu: Aprilia GS 125 poważny problem - juz sam nie wiem co robić |
|
|
Panowie mam dośc poważny problem. Otóż w poprzednim sezonie miałem problemy z mocą na niskich obrotach. Przeczekałem zimę i pojechałem do znajomego który poprzestawiał iglicę. Od tego momentu motor wkręcał się do 6 tys obr. i tam go dłuzszy czas przytrzymywało po czym zawór otwierał się i następowało nagłe przyspieszenie, silnik kręcił się spokojnie do 13 tys obr. Poprosiłem więc znowu tego kolege o pomoc, zatem kolega rozebrał zawór wydechowy, wyregulował gaźnik i... od tego momentu zaczęły się powazniejsze schody. Aktualnie motor wkręca się do tych 6-7 tyś przytrzymuje go chwilę (jakieś 6 - 10 sekund) po czym gwałtownie przyspiesza, obroty rosna do 9 - 9.5tys po czym następuje tak jakby odcięcie obroty spadają do 7 tys i tak w kółko, oczywiście co wyższy bieg tym bardziej muli i w rezultacie jak kiedys jechałem spokojnie ponad 140 kmh tak teraz maksymalna prędkość to 120kmh i jeszcze ta irytująca zwiecha przy tych 6 - 7 tys i odscięcie przy 9.5. Panowie prosze pomóżcie bo jestem juz bardzo zdesperowany, tak szczerze to jestescie moja ostatnią deską ratunku bo w pobliżu nie mam serwisu apek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
siwy_1994

Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pon 15:23, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
lol 10sec czekać żeby się przedarł przez 6tyś !!!! Wina zaworu to to nie jest bez zaworu powinien od razu dostawać pizde . Może kolega obniżył igicę.. weź śrubke od mieszanki zakręć na maxa i odkręć o 2,5-3,5 obrotu i pojeździj. Może łapie gdzieś lewe powietrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Pon 15:49, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
siwy a moglbys powiedziec co sie dzieje jak srubke od mieszanki dokrecisz? wiecej paliwa mniej powietrza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
speedtia
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:57, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
"weź śrubke od mieszanki zakręć na maxa i odkręć o 2,5-3,5 obrotu i pojeździj. Może łapie gdzieś lewe powietrze"
niestety nic to nie dało, lewe powietrze terz odpada bo wszystko jest szczelne, a może to być regulator napięcia albo moduł sterujący zaworem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwy_1994

Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Wto 13:07, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
zawór niema tu NIC do rzeczy bo nawet jeśli byś go nie miał to poinna mieć lekkiego muła a nie na 6s-10s
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
speedtia
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:09, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
a regulator napiecia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwy_1994

Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Wto 18:46, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
raczej nie może cewka? jak iskre traci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szulagw

Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Wto 21:18, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Zawór ma wiele tutaj do rzeczy.Sprawdź czy kolega go zamontował,bo to jest typowy objaw braku zaworu wydechowego ( zakelejenie otworu na niego bez języczka).
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwy_1994

Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Wto 21:30, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ale nie trzymało by go w takim długim czasie i to na niskich biegach nie mówię jakby to tylko na 5 i 6 biegu się działo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
speedtia
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:27, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie zawór jest na swoim miejscu, ponadto zauważyłem że otwiera się przy 6 -7 tys z opóżnieniem ( języczek idzie w górę) a następnie średnio przy 9.5 tys. obr. się zamyka (języczek idzie w dół) i dlatego właśnie myslałem że to może być moduł sterujący szczelony, albo regulator napięcia bo to w końcu elektronika, a tak jak pisałem wcześniej nic takiego się nie działo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siwy_1994

Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Śro 21:10, 18 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
no to coś nie tak on powyżej tych 7tyś-8tyś powinien się otworzyć i zostać otwarty do końca czyli tam 12-13tys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|