Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aprilia nie pali - niska kompresja
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Sob 18:03, 21 Lip 2012    Temat postu:

Po dotarciu kompresja 9-10bar jest baaardzo dobra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Sob 20:32, 21 Lip 2012    Temat postu:

No to mam bardzo złą niecałe 8. Jak sprawdzić czy membrana jest sprawna. Mam na myśli, że może ona nie trzyma i przez to słaba kompresja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Sob 20:42, 21 Lip 2012    Temat postu:

RSke masz dotartą?.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Sob 20:54, 21 Lip 2012    Temat postu:

Tu widzisz jest problem. Piotr, który mi robił tuleję i dobierał tłoka zrobił nieco luźniejsze pasowanie z uwagi na mój sposób używania tego sprzętu. Ja na drogę mam normalny motor, a to jest tylko na tor. Piotr stwierdził, że zestaw który mi zrobił nie wymaga docierania bo został przez niego dotarty na jakimś tam urządzeniu. Nie wiem co o tym myśleć. Zrobiłem z 300 km normalnie po drodze jadąc tak jak powinno się jeździć w czasie docierania. Uważam, że to powinno wystarczyć. Następnie przyszła pora na normalną jazdę (czyli pełnym ogniem) i okazuje się że 120 i koniec 11k obr/min i dość. Zmierzyłem ciśnienie i nabrałem ochoty na zrobienie wszystkiego od podstaw jeszcze raz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Sob 21:06, 21 Lip 2012    Temat postu:

Mototocykl ma być przystosowany na tor i jest większa tolerancja tłoka?, czegoś tu nie rozumie na torze liczy się moc, a przez większy luz przecież jest jej mniej. Jaki został zastosowany tłok? i jaki jest luz?. Dla tulei i wossnera powinno być 0.06 mm

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TeDeX dnia Sob 21:07, 21 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Sob 21:25, 21 Lip 2012    Temat postu:

No właśnie. Tłok wosner. Ale nie mierzyłem jakie jest pasowanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin