![Forum](http://s7.directupload.net/images/140115/ksk4kbb3.jpg) |
| Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowalrs
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:22, 29 Sie 2012 Temat postu: Aprilia RS 125 jak docierać |
|
|
Witam, tak jak w temacie mam apke 125 92/93 i pytanie jak docierać ile oleju, jak długo jeździć, każdą informacją nie pogardzę. Dzięki z góry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Cadavre
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drogomyśl
|
Wysłany: Śro 16:28, 29 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o nicasil, ja docierałem tak, że pierwsza jazda była 15 km, kręcenie do 6 tys, jazda ze zmiennymi obrotami cały czas. Kolejna traska 50 km, jak ogólnie było jakieś 30 km to dałem do 9 tys, pare km dalej znów i przy 50 km dałem do 11 tys i potem co jakiś czas ją tak przeganiałem do 11 tys, ale jeździłem na średnich obrotach (5-8 tys RPM), zawsze zmienne, nigdy nie trzymałem stałych obrotów i byle nie przegrzać silnika. A po 300 km już jeździłem normalnie. Sprawdzałem potem jak wygląda tłok i cylinder, zero przedmuchów, jak nówka, także dotarte dobrze.
Jeśli chodzi o olej to przez te 300 km mialem delikatnie większą dawkę na dozowniku ustawioną, potem już normalnie.
Jeśli chodzi o docieranie tulei to nie pomogę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Śro 23:20, 29 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
tuleję też tak trzeba docierać odkręcasz raz za czas a potem spuszczasz z manety żeby silnik sam wyhamował i tak sobie śmigasz obserwując cały czas temp, a z olejem to dolej sobie minimalnie do baku coś a w przestawianie dozownika by mi się nie chciało bawić, no i spotkałem się z opinią żeby na czas docierania zmienić olej na (uwaga) gorszy czyli pół syntetyk żeby się lepiej pierścienie dotarły (większe tarcie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|