Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz1014212
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:43, 20 Maj 2012 Temat postu: Aprilia rs 125 obroty |
|
|
Witam mam apke rs 125 gs i nie chce mi sie wkręcać na obroty dojdzie do 8 tyś na biegu jałowym i takie jakby odciecie miała i straszny muł kompresja 8 nie mam zaworu wydechowego tylko taki dekielek na 2 śróbki
2) wlałem 2 litry paliwa i zrobiłem 12 km dlaczego tyle mi pali moja dysza to 155
3) JAKA jest dysza seryjna aprilia rs gs 125 ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Nie 13:50, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wstaw filmik jak odcina zapłon.
Najlepiej załuż dysze 120 - po sobie wiem że RSki na takiej chodzą najlepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pablo910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 14:54, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdź zawór wydechowy. I może śrubkami przy gaźniku pokręć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 15:05, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Pisał że zaworu nie ma, tylko zaślepkę. Ja też mam 155 w gs'ce, wygląda na to że to jest seryjna dysza. Wyczyść gaźnik przede wszystkim i go wyreguluj. Komprecha troche mała...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz1014212
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:49, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
moze przez to ze zaworu nie ma ? co mogę z tym zrobić gaznik regulowany czyszczony i dalej to samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Nie 20:58, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli masz zaślepke to powinna normalnei się wkręcać, no chyba ze masz zawór stały to całkiem możliwe ze blokuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz1014212
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:52, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
jak wygląda zawór stały ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Nie 21:58, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Masz blaszkę i dwie śruby trzymające a po środku 3 śruba która trzyma języczek
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak jak na foto wyżej(są wyjęte śruby mocowania - te po bokach, lecz jest ta trzymająca język).
Tutaj jeszcze jedno foto - bez blaszki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TeDeX dnia Nie 21:59, 20 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz1014212
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:16, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ja właśnie nie mam zadnego jezyczka i dekielek mam inny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Nie 22:30, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Czyli jaki?, może masz zostawioną obudowę i języczek z wersji regulowanej?
Czyli takie coś jak niżej na fotce tylko bez linki..
[link widoczny dla zalogowanych]
Najlepiej zrób zdjęcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz1014212
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:37, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
tak właśnie taki tylko ze jak rozebrałem to nie ma zadnego jezyka ani linki i wkrecona śrobka tam gdzie powinna być linka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Nie 22:43, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
W takim razie zawór(a raczej jego brak) nie blokuje obrotów, co najwyżej może przez to więcej Ci palić. Proponuję byś sprawdził zawór membranowy, możliwe że płytki są na wykończeniu lub się jedna z nich wykręciła(miałem taki przypadek), przy okazji przeczyść gaźnik i filtr, a następnie próbuj wyregulować.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz1014212
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:47, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ok jutro bede robił aha a jak mi spala 2 litry na 12 km to co moze być tego przycyną ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Nie 22:51, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Spalanie kozackie - z 16l na 100km. Na pewno brak zaworu zwiększa spalanie, rozregulowany gaźnik tez w dużym stopniu może zwiększyć, no i ten zawór membranowy jeżeli płytki są bardzo wygięte i mają mega prześwit, to też mogą one zwiększyć spalanie(i to sporo..).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TeDeX dnia Nie 22:51, 20 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz1014212
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:02, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
haha no spalanie świetne zawór musze jutro sprawdzić aha a regulacja na iglicy co to oznacza ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|