Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarny281110
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:48, 07 Lip 2014 Temat postu: Aprilia rs 125 TŁOK ! |
|
|
Witam. Jaka jest różnica między zwykłym tłokiem a kutym ? Czy kuty jest bardziej wytrzymały i czy na kutym będzie mocniejszy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
czarny281110
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:27, 10 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
odświerzam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Czw 8:59, 10 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Na pewno kuty jest wytrzymalszy, ale czy mocniejszy? pewnie róznica jest nie odczuwalna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
badwino
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: żary
|
Wysłany: Pią 22:24, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
kuty tłok wiadomo ze lepszy i tez drozszy sam mam kutego wossnera 340 zł jak dobrze pamietam , roznica w mocy hmm niby jakas tam jest nie po to wkłada sie do sportowych samochodow kute tloki zeby tylko były... wiadomo kuty jest wytrzymalszy , nie puchnie podczas docierania , sprawdzałem ;p ogolnie jest lepszy jak inwestowac to w kuty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wojkowice Kościelne
|
Wysłany: Sob 7:03, 12 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
w mocy różnicy nie ma żadnej, ale jest wytrzymalszy, i po to wkłada się go do sportowych silników, bo zwykłe poprostu by się rozleciały ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamex
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Sob 8:53, 12 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Kuty zapewne jest cięższy od org troszeczkę ale to w niczym nie przeszkadza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gniady98
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 05 Lip 2013
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Równe Podkarpacie
|
Wysłany: Sob 10:37, 12 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Kuty jest wytrzymalszy i tyle, nie masz różnicy w osiagach. Zakłada sie je jak tuningujesz ale do serii też można
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gawronek12
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 10:46, 12 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Kuty twardszy ale cięższy, jednak nie jest to wyczuwalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
beniuos
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:58, 15 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
podepnę się nieco pod temat, jaka różnica między tłokiem jedno a dwu-pierścieniowym, miał ktoś z was styczność z dwoma?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamex
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Wto 22:16, 15 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Dwoa jest bardziej żywotniejszy a co za tym idzie osiągi mniejsze a znów jedno pierścieniowy jest mniej żywotniejszy ale osiągi się mogę polepszyć a dziele się tak ponieważ działa siła tarcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gniady98
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 05 Lip 2013
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Równe Podkarpacie
|
Wysłany: Śro 9:11, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
I jednopierścieniowego nie trzeba docierać chyba, bo cos slyszalem takiego. Takie w MotoGp stosują
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gniady98 dnia Śro 9:11, 16 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gawronek12
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 9:16, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
ja tam bym brał jednak dwu pierścieniowy ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gniady98
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 05 Lip 2013
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Równe Podkarpacie
|
Wysłany: Śro 12:07, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ja jak cos to tez !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamex
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Śro 14:23, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Przy agresywnej jeździe to nawet nie wiem czy wytrzyma 5k km ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|