Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aprilia RS full power race???
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Turek1997
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie 23:22, 29 Gru 2013    Temat postu: Aprilia RS full power race???

Siemka niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem Aprili RS 125 Replica Tetsuya Harada z 2001r.

Zacząłem czytać forum co do odblokowanie RS-ki i mam mentlik w głowie więc mam parę konkretnych pytań Smile

Wyczytałem że gdy mam linkę do zaworu wydechowego to mam wersje tzw.Full Power Race-Prawda to?

Mam niestety słabe warunki warsztatowe i narazie rozebrałem tylko bak paliwa i przy ślimaku w który wchodzi linka gazu od manetki są 2 inne linki domyślam się że jedna idzie do silnika a druga do zaworu wydechowego-Dobrze kombinuje???

I wkońcu gdyby była to wersja z regulowanym zaworem wydechowym to czy mam jeszcze jakieś blokady??

acha i jeszcze pytanko chodzi mi o umiejscowienie elektromagnesu gdzie on sie dokładnie znajduje??

aaa i moto kręci się do czerowego pola wiecej nie próbowałem a v-max nieznany bo musze wymienić ślimak prędkościomierza Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Turek1997 dnia Nie 23:24, 29 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Nie 23:47, 29 Gru 2013    Temat postu:

Turek1997 napisał:
Siemka


Cześć!

Turek1997 napisał:
Wyczytałem że gdy mam linkę do zaworu wydechowego to mam wersje tzw.Full Power Race-Prawda to?


Zawór wydechowy w tych rocznikach o niczym nie świadczy.

Turek1997 napisał:
Mam niestety słabe warunki warsztatowe i narazie rozebrałem tylko bak paliwa i przy ślimaku w który wchodzi linka gazu od manetki są 2 inne linki domyślam się że jedna idzie do silnika a druga do zaworu wydechowego-Dobrze kombinuje???


Źle, jedna jest od gazu druga od pompy oleju.

Turek1997 napisał:
I wkońcu gdyby była to wersja z regulowanym zaworem wydechowym to czy mam jeszcze jakieś blokady??


Możliwe.

Turas1997 napisał:
acha i jeszcze pytanko chodzi mi o umiejscowienie elektromagnesu gdzie on sie dokładnie znajduje??


Wyjmujesz akumulator potem jego półke i po prawej masz elektromagnes.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TeDeX dnia Nie 23:48, 29 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Nie 23:58, 29 Gru 2013    Temat postu:

Fachowa odpowiedź TeDeX Cool Brawo

To, że masz zawór nie oznacza, że jest sprawny. Przy odpalonym moto musisz zaobserowac czy linka sie rusza czy nie i czy ona w ogole jest a powinna znajdować się nad świecą i być przymocowana do języczka który jest w obudowie o ile dobrze pamiętam. Moc czujesz tylko powyżej 7-8 tys konkretne pierdyknięcie czy już z dołu jest dobrze? np jak bys jechał na 4 biegu na 3 tys obrotów czy bez redukcji dojdziesz do konca obrotów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork

PostWysłany: Pon 0:26, 30 Gru 2013    Temat postu:

Brain, że tak jeszcze się doczepie do pytającego. Jak z dołu dosyć słabo ciągnie a potem od 6-7 k rpm ładnie ciągnie to o czym świadczy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 0:41, 30 Gru 2013    Temat postu:

No w 2t jest takie cos jak rezonans :d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork

PostWysłany: Pon 0:46, 30 Gru 2013    Temat postu:

No to wiem ;D Ale jak ciągnie od dołu to jest zablokowany czy jak? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 0:59, 30 Gru 2013    Temat postu:

Zablokowany czy nie znaczenia tu niema zawór o ile sie orientuje ma pomagać sie zebrać wlasnie z tych dolnych obrotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork

PostWysłany: Pon 1:07, 30 Gru 2013    Temat postu:

To właśnie mam taki problem że apka po (wg. mnie normalnym, niedużym) dodaniu gazy i odpuszczeniu sprzęgła (czyli starcie ;p ) schodzi do bardzo niskich obrotów, dopiero później się zbiera. Poza tym jak jadę powiedzmy 3 biegiem około 4-5 k rpm to strasznie ciężko się podnosi. Jak jadę już na tych 6-7 k rpm to reaguje na gaz spoko. Coś do porobienia? :/
Z początku uznałem że to normalne, że dziko się jeździ, i mam nadzieję że wszystko git jest


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 1:16, 30 Gru 2013    Temat postu:

No na starcie to normalne,ze spadaja tzn jak dobrze sprzęgło puścisz i dobrze obroty weźmiesz to ładne wystarrujesz,co do zbierania sie to jak jedziesz na 4 i 4k obrotów to sie niedziw,ze sie wolno zbiera,bo wał dostaje w dupę i powoli sie rozkręca.w takiej sytuacji redukcja biegu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork

PostWysłany: Pon 1:19, 30 Gru 2013    Temat postu:

To że spadają obroty to wiem, ale żeby aż tak? Wg mnie niepokojące aż Razz A co do biegów, to owszem, redukcja i jadym ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 1:29, 30 Gru 2013    Temat postu:

Może ujowo sprzęgło puszczasz .nwm ja niejestem jakimś mechaniorem,poczekaj aż ktoś inny sie wpowie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork

PostWysłany: Pon 1:47, 30 Gru 2013    Temat postu:

Sprzęgło napewno git, jeździłem na niejednej biegówce i zawsze dawało radę bez czegoś takiego ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiterMaster1
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 2:19, 30 Gru 2013    Temat postu:

Ogólnie to w apce trzeba wystartować z troche wyższych obrotów żeby całkiem spoko się zbierała, wszystko to kwestia tego jak ruszasz, spróbuj wystartować z 5-6 k rpm i zobaczysz różnicę Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PiterMaster1 dnia Pon 2:19, 30 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Moksiu
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno

PostWysłany: Pon 3:42, 30 Gru 2013    Temat postu:

To że się nie zbiera z dolnych obrotów oznacza brak zaworu. Zawór właśnie odpowiada za wkręcanie silnika na obroty za pomocą tego że się wsuwa(zamyka) i wysuwa (otwiera) wylot spalin z cylindra do dyfuzora. Tyle ja wiem. Fachowcy się doczepią, ale na chłopski rozum zrozumiesz Wink (wiem tylko gdzie się znajduje i jak się porusza zawór i, że bez niego właśnie Apka łapie od 7-8 obrotów, na logike, w biegówkach 50cc tak samo czuć "moc" od 7-8 k, bo w 50cc nie ma zaworu)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Moksiu dnia Pon 3:48, 30 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rimmonize
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 15 Gru 2013
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Pon 19:49, 06 Sty 2014    Temat postu:

Doczepię się do tematu pytankiem. Od niedawna mam RS 125 z 2003 i nawet nie wiem czy mam zawór wydechowy. Jak to sprawdzić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin