Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
allenn
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:21, 21 Sie 2012 Temat postu: Aprilia RS problem? |
|
|
Witam drogich forumowiczów!
Otóż w sobotę trafiła do mnie moja apunia i nasunęło mi się kilka pytań.
1. Moto przerywa przy ok. 5k rmp (tak muli) to jest moduł, tak?
2. Daje full gaz, najpierw przymuli przy tych 5k rmp, potem skok do 8k rmp chwilka trzyma te 8k i dopiero wchodzi wyżej. Też tak macie, też Wam się zatrzymuje na chwile w okolicach 8k rmp?
3. Jaka jest optymalna temperatura cieczy chłodzącej?
4. Przy ilu stopniach temperatura jest już za duża?
5. Raz się przejechałem, apka miała ok. 50stopni, przypierniczyłem ok. 120km/h przez 1,5km potem wracałem już spokojnie 1,5km (do 6k rmp) i cały czas skakała mi temperatura w przedziale 35-85 stopni. Dlaczego tak się stało, czy jest to problem?
PS; Niedługo wrzucę fotki i opis apeczki
PS2; Apka 2003r.
Ps3; Teraz też temperatura troszeczkę skacze, ale dużo mniej
Jeżdżę po takich uliczkach, z prędkością max. 45km/h i max. 2-3 kilometry ;p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez allenn dnia Wto 23:55, 21 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzeszczany
|
Wysłany: Śro 7:43, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
3. wydaje mi sie ze optymalna to cos kolo 70-90stopni, ja swoja jak jezdze to mam przewaznie ponad 70
4od 100,110
5moze masz za malo plynu w chlodnicy? albo zegar ci sie pierdzieli i zle pokazuje jak mowisz ze ci skacze 35-85 to bardzo mozliwe ze cos sie zwalilo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Śro 15:28, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
to że skacze to tylko czujnik ktoś pisał ostatnio że wystarczy go wyjąć i przeczyścić papierem ściernym i jest ok. to co Ci moto przerywa to faktycznie zobacz na ten moduł bo może być tak że masz odblokowane moto prócz tego modułu jak nie jest przecięty drucik to przetnij. optymalna temp. wg serwisówki to 73*C
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pablo910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 18:29, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
A sprawdź czy zawór wydechowy prawidłowo działa bo to terz jest bardzo ważne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Śro 22:38, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
hah. wszystko fajnie Pablo ale zaworem nie ustatkujesz skaczącej temperatury cieczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pablo910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 9:18, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
To jeszcze niech styki i kable przy termostacie trzeba sprawdzić i sam termostar czy wszystko dobrze działa. Bo moze coś Poprostu nie łączy lub przerywa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cadavre
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drogomyśl
|
Wysłany: Czw 10:21, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
1. Możliwe, bo przy 5k rpm nic mulić nie powinno, u mnie idzie równo do góry cały czas.
2. Tak, też się zatrzymuje przy 8k rpm, z tym, że czuć to jedynie na 5 i 6 biegu, na niższych się przebija fajnie. A spowodowane jest to regulowanym zaworem wydechowym, na to nic nie poradzisz, bieg w dół i kręcisz do co najmniej 10k i po zmianie już masz tą barierę przebitą.
3. 65-80 stopni
4. Mi nigdy nie skoczyła ponad 85 stopni na postoju w upale i 75 stopni podczas jazdy.
5. Jak Ci skacze temperatura non stop to wyczyść ten czujnik i wtyczkę na głowicy (od zewnątrz, nie musisz zdejmować głowicy), u mnie starczyło przetrzeć szmatką z benzyną ekstrakcyjną i działa wszystko, a miałem identyczny problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Czw 10:25, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
zły dział, przenoszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
allenn
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:33, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Serdeczne dzięki za odpowiedź.
Ale pojawił się jeszcze jeden problem
Otóż gdy moto jest zgaszony nie świeci się kontrolka N (normalnie jest bieg jałowy, normalnie zapłon jest, a kontrolka nie świeci). Zaświeca się dopiero po odpaleniu silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|