Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebol3409
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szwecja
|
Wysłany: Czw 21:03, 22 Paź 2009 Temat postu: Aprilia rs125 -08 |
|
|
siema
mam maly problem z moto jechalem okolo 130km/h okolo 10 tysiecy obrotow i mi zabraklo bezyny. motor raptownie zgasl i chyba sie zablokowalo tylko kolo ale nie jestem pewny.i co mnie zdziwilo to jak zawsze sa 3 kreski temp. to wtedy byly 4 .po 30 min nalalem benzynki i prubowalem odpalic ale cos mi sie wydawalo ze dzwiek rozrusznika troszke inaczej brzmi .no ale nic prubowalem odpalic rozrusznikiem, i na pych i nic .jak odpalam na pych to strzelalo z rury.to by bylo tyle co pamietam porsze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pucharek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 14:52, 23 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Mi się wydaję, że mogłeś zatrzeć silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Pią 18:51, 23 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Jak strzela to znaczy ze cos z gaznikiem jest. I LUDZIE NIE BADZCIE SMIESZNI!!! WSZYSTKI TAKIE POSTY TO- ZATARTY SILNIK. NAJPROSCIEJ ZATRZEC SILNIK NIE LEJAC OLEJU DO DOZOWNIKA A NIE NORMALNA JAZDA! ZATARTY CZYLI CO MASZ KONKRETNIE NA MYSLI? SKORO SIE WAL KORBOWY RAZEM Z TLOKIEM RUSZA TO NIE JEST ZATARTY ANI NIC, I TYLKO PRZEZ NIE DOLANIE OLEJU MOZNA W CIAGU JEDNEGO DNIA NO POCZUC ZE MOTO SIE ZATARLO BO MOTO NIE ZACIERA SIE Z DNIA NA DZIEN BEZ KONKRETNYCH POWODOW <LOL>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pią 19:07, 23 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
mojemu znajomemu co ma rs 2003 to on mi opowiadal ze mu rs sie zaciela bo pompka od oleju siadla i ze ona kosztowała go 700 zł i calosc wyszla 2000 ... ale to fałszywy typ ;]
a co do tej rs to moze kompreche sprawdzic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Pią 19:38, 23 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
pompka to wydatek max 100zł =P no ale rzeczywiście jak padnie pompka to oleju nie dostaje i w ciagu kilku dni się zaciera =/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Sob 11:22, 24 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Myśle że prędzej niż kilka dni bo jak długo wytrzyma tłok i pierścienie w cylku bez smarowania przy wysokich obrotach i wysokiej temp. Chwile... Tak mi się wydaje; p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Sob 12:15, 24 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
to źle ci się wydaje ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Sob 22:06, 24 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
chwila to bez przesady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebol3409
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szwecja
|
Wysłany: Nie 13:51, 25 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
jesli to cos z gaznikiem to co myslice to moze byc? i co z dzwiekiem moze mi sie tylko wydawac czy to cos tez w tym jest?bo jakos nigdy sie nie przysluchiwalm jak brzmi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Nie 14:47, 25 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli masz manometr to zmierz sprężanie w cylku. Jeśli nie to: Wykręć świece,przyłóż kciuk i docisnij do dziury w głowicy i zakręć starterem.
Napisz czy mogłeś utrzymać kciuk czy powietrze unosiło Ci palec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebol3409
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szwecja
|
Wysłany: Nie 15:31, 25 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
zalozylem gumowa rekawiczke i docislem palcem wskazujacym no i czulem ze tom pompuje ale palec nie odfrunol.to zle?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Nie 16:46, 25 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Niektórzy nie maja zielonego pojęcia o silnikach chyba... Pomyśl sobie tak na chłopski rozum co może sie stać pocierając i mocno dociskając dwa kawałki metalu do siebie bez żadnego smarowania, albo zrob test sobie w domku. Metal sie rysuje, się delikatnie ściera. I teraz pomyśl że robisz tak pare tysięcy razy szybciej. Rezultat sobie sam rozkmiń... Tylko że w cylku mamy jeszcze benzyne która jednak delikatnie smaruje ale to i tak za mało jest. Także jeżeli pompka od oleju siądzie moto się zatrze i spuchnie szybko... Poczytaj sobie kolego... No i skoro coś tam czułeś to chyba jednak sprężanie masz za słabe... Niestety remont czeka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebol3409
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szwecja
|
Wysłany: Nie 16:47, 25 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
od czego jest kontrolka EFI ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Nie 18:18, 25 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
krystek_19 napisał: |
Niektórzy nie maja zielonego pojęcia o silnikach chyba... Pomyśl sobie tak na chłopski rozum co może sie stać pocierając i mocno dociskając dwa kawałki metalu do siebie bez żadnego smarowania, albo zrob test sobie w domku. Metal sie rysuje, się delikatnie ściera. I teraz pomyśl że robisz tak pare tysięcy razy szybciej. Rezultat sobie sam rozkmiń... Tylko że w cylku mamy jeszcze benzyne która jednak delikatnie smaruje ale to i tak za mało jest. Także jeżeli pompka od oleju siądzie moto się zatrze i spuchnie szybko... Poczytaj sobie kolego... No i skoro coś tam czułeś to chyba jednak sprężanie masz za słabe... Niestety remont czeka... |
Dokładnie,moim zdaniem ale mialeś coś zwalone z olejem albo za suchą mieszankę,zasuszyło,spuchł tłok i moto zatarte, jak sam napisałeś zablokowało Ci koło co potwierdza jeszcze przypuszczenia.
Nowy cylek + tłok lub tulejowanie i nowy tłok jednak do tak nowego motorku to chyba leciej kupić nowy komplet.
A kontrolką EFI się nie przejmuj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Pon 17:26, 26 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Albo może zacięło łożyska na wale? Też istnieje taka możliwość...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|