Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azuri666
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:35, 28 Gru 2012 Temat postu: automatyczna odcina lub gaśnięcie |
|
|
witam. posiadam aprilie rs 125 rok 2004... od niedawna mam takowy problem że odpala ładnie ale na małych obrotach nie da sie ruszyc i sama gasnie (nawet na luzie) a jak doda sie gazu i obroty przekroczą 6 tysięcy (tego słynnego kopa łapie od 8 tyś dopiero wiec to chyba nie to) to sama sobie takjakby wciska gaz do końca i dobija do 14 tysięcy obrotów mimo że manetka nie jest odkręcona. jakby ktoś miał jakieś pomysły czym to może być spowodowane to proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Pią 16:15, 28 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Gaźnik trzeba wyregulować, tak myśle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Nie 18:46, 30 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Gdzieś lewe powietrze, regulacja gaźnika lub rozsypujący się simmering wału.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Juri
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:03, 01 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
a co ma rozsypujący się simmering na wale z tym wspólnego? mi się właśnie rozsypał ostatnio i takich objawów wgl nie było, tylko się jeszcze łożysko rozsypało i zablokowało koło.. A z lewym powietrzem i regulacja gaźnika się zgodzę jak najbardziej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Śro 19:58, 02 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
W niektórych przypadkach daje to, że obroty falują, jest spadek mocy, ciężko uruchomić silnik, nie da się ustawić niskich obrotów (trzeba cały czas machać manetką) a jak się ju trochę wkręci silnik to obroty ida na max, mimo, że dopiero co zamknąłeś przepustnicę, takie chwile zostają po czym silnik gaśnie. Wszystko zależy od stopnia "kończenia się" simmeringu, silnika, regulacji gaźnika, stopnia zużycia pozostałych części, gęstości i temperatury powietrza, kąta przyspieszenia zapłonu, zmiany kąta w zależności od obrotów czy obciążenia silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|