Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PatRs
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Nie 21:36, 01 Wrz 2013 Temat postu: Blokowanie się tylnego koła podczas jazdy |
|
|
Witam!
Posiadam Aprilie Rs 125 w wersji gs. Problem jest w tym, że gdy go trochę przegonię i później jadę spokojnie odczuwam mulenie motoru i po chwili blokuje się tylne koło wciskam sprzęgło koło kręci się swobodnie silnik jest wyłączony puszczam sprzęgło koło jeszcze przez chwile jest zablokowane i po chwili odpala dodam że mam już sprawny zawór wydechowy . Jest założony nowy tłok,cylinder i był docierany z niesprawnym zaworem wydechowym. Proszę was o pomoc bo trochę szkoda by było znowu robić remont Robię mieszankę do baku 1:50 Olej castrol power 1
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PatRs dnia Nie 21:41, 01 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzysiu11234
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:15, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
hmmm... wygląda tak jak by puchł tłok na dotarciu zawsze daje sie troche większa mieszanke rozbiez cylek i zobacz co tam sie dzieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzysiek39
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:17, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Puchnie tłok. Jak już zaczął puchnąć to raczej z tym nic nie zrobisz, znowu remont. Jedynie dolewaj więcej oleju to powinno troche pomóc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PatRs
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Nie 22:53, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Na dotarciu dolewałem więcej oleju ok 1:35. No ale jak by puchł to by nie puszczał tak szybko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PatRs
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Nie 22:54, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Aaa i ostatnio jak wyjąłem zawór to miałem taki jak by go pierścienie jakoś zahaczyły ale tak lekko
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PatRs dnia Nie 22:57, 01 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PatRs
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Nie 23:10, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
No i jak miałby puchnąć to by puchł za każdym razem wczoraj dosyć szybko jechałem przez dłuższy odcinek i wszystko było okej ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Nie 23:19, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
łożyska wału zmieniałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PatRs
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Nie 23:22, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
No właśnie nie tylko cylinder i tłok bo kupiłem ją i się "skończyła po drodze "
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Pon 10:11, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Ja wam ku.wa dam wzbogacać mieszanke. Puchnie tłok ewidentnie, więc remont
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Pon 10:37, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Też sie podpisuje pod tym, bo nic innego raczej nie blokuje koła, chyba że jak kolega wcześniej napisał łożyska ale raczej aż takiego tarcia by nie było żeby zablokować koło i po odpaleniu znowu wszystko chodziło cicho itd. Raczej na 99% tłok puchnie, a kompresje mierzyłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PatRs
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Pon 11:03, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
No tak kompresja jest okej.To się dzieje dosłownie na chwilę i potem wszystko jest znowu w porządku. A jeżeli puchnie tłok to jest słaby jakościowo ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PatRs
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Pon 11:04, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
I jeżeli tłok by staną nagle to były by duże skutki tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Pon 11:13, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Skutki...zależy, na ile siły ma kierowca, coby utrzymać, ale w najgorszym przypadku ostry szlif, dajmy na to z prędkości 100km/h, można się połamać, a można wcisnąć sprzęgło i ogarnąć turbulencje.
Jak tłok puchnie to źle dobrany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PatRs
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Pon 13:05, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Niee źle mnie zrozumiałeś nie o takie skutki mi chodziło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PatRs
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Pon 13:07, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
I co z tym teraz robić? Czy mogę wymienić sam tłok ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|