Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin11
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:42, 28 Sie 2015 Temat postu: Brak mocy |
|
|
Witam. problem jest z rs 125 PY. nie miała komprechy wiec dałem do zrobienia cylinder i zalozony został nowy tłok vertex, modul odblokowany, jest jeszcze jeden ducati energia i prawde mówiąc nie wiem do czego on jest, swieca NGK BR10EG, wydech pusty, zawor caly czas otwarty, filtr stożkowy, dysza 128, apka na początku dochodziła do 5 tys obrotów, kombinowałem z iglica i najlepiej było jak była calkiem opuszczona i dochodziła do 8 tyś obrotów, potem założyłem stożek i do 10 tyś, wtedy oddałem go do tego mechanika z tym tlokiem i miał sprawdzic dlaczego nie ma mocy... poległ. jedyne co mi doradził to żeby podmienic gaznik i zobaczyć czy będzie dobrze jak bedzie to po prostu kupic inny tylko ze nia mam żadnego znajomego co ma rs'ke. z góry dziękuje za pomoc i przepraszam za ewentualne błedy gdyż jestem dyslektykiem i zdarza mi się to bardzo często.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcin11 dnia Pią 16:31, 28 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Twoja Generacja
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 03 Lip 2015
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Sob 11:13, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
jaka kompresja po remoncie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin11
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:33, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
ok 6 przed i 9 od razu po zalozenie tloka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kolorusek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:50, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
9 po remoncie?! To przyznam Ci, że wspaniale zrobiłeś remont...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pi0trek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Prudnik
|
Wysłany: Sob 12:13, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
O ile cylinder jest na tulei to kompresja moze nie taka najgorsza, po dotarciu wzrośnie, jak jest na nicasilu to faktycznie trochę mało. No i na 9 barach mimo wszystko powinna chodzić normalnie a nie krecić do 8tys max.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin11
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:57, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
A ja myślę, żę 9 to nie najgorzej mimo to powinna zap%$rd@&ć...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcin11 dnia Wto 15:37, 01 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin11
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:16, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
jakieś pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cre3d
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 13 Sie 2015
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:30, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Jakie masz objawy kręcenia do 10? Odkręcasz manetkę na maksa, leci do 10k i stoi czy się dławi czy jak?
Na każdym biegu jest tak samo?
Na luzie jest tak samo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin11
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:04, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
dlawi sie miedzy 5-7k ciagnie do 10 na luzie moze troszke więcej. na kazdym biegu tak samo, sprawdzałem jeszcze poziom paliwa w komorze plywakowej i zaworek i jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|