Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Wto 12:21, 24 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dokladnie nie trzeba o.O Prawidlowo powinno sie zdjac dekiel ale i bez zdejmowania dekla przy odrobinie szczescia sie zalozy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 18:33, 24 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Rysio napisał: |
daderga napisał: |
Te rski takie są, teraz to nie kwestia robieniea, ale nie będe wsadzał Rotaxa 122 do ramy 123, i jeździł, pójdzie linka sprzęgła trzeba wykręcać silnik z ramy ;/ |
Przecież o sa takie same ramy
A zeby zmienic linke sprzegla nie trzeba silnika z ramy wyciagac |
NO chyba żartujesz . to dlaczego Rotax 122 i 123 mają inne mocowania?
nie mogę wyregulować gaźnika nawet bez podniesienia baku.
No nie łapcie mnie za słowo, chodzi o to że dekla nie zdejme bez wyjmowania silnika z ramy,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 19:33, 25 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Silnik rozpołowiony,
Awaria stała się przez wypalenie tłoka przez zbyt ubogą mieszanke.
Ale nie żadne głupie 2 śróbki wolnych obrotów,bo one tylko za to odpowiadają.
Tylko zasysanie lewego powietrza.
1 opcja zimery nie szczelne od magneta wchodziło powietrze a od przekładni olej bo kopciła też.
I za uboga mieszanka tłok od spodu wypaliło i świeca poszła.
2 opcja spawane kartery w 2 miejscach niszczelne wchodziło powietrze. to samo wypalnie tłoka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy_1994
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żory/SZO Squad
|
Wysłany: Śro 20:36, 25 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
daderga napisał: |
Ale nie żadne głupie 2 śróbki wolnych obrotów,bo one tylko za to odpowiadają.
|
No raczej nie.... jedna jest rzeczywiście od obrotów ale druga od stosunku paliwo-powietrze więc źle mówisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 21:31, 25 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Raczej tak Stosunku paliwowo powietrzenej mieszanki na niskich obrotach To one wpływają na to jak się będzie wkręcał, iGilica odpowiada za średnie obroty.
Dyskutowałem na ten temat Z panem Woryną z motor tech .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daderga dnia Śro 21:36, 25 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|