Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
19Rysio23
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:58, 07 Sie 2013 Temat postu: Cholerna RS'ka ciągłe problemy ! Proszę o Pomoc |
|
|
Otóż to już 2 cylek, tamten się przytarł, nicasil się przytarł i mam teraz tuleje, szlif nowy tłok, wsszystko jest db, na początku było wszystko dobrze, gdyż szybko nie jeździłem, od kiedy zaczołem szybciej jeździć zaczeły się problemy, dotarłem ją spokojnie, lecz gdy chciałem wstawić większą dysze 132 to nie da się jej poprostu wyregulować i kopci straszliwie i nie chce przejść przez bariere 8 tyś obrotów, włożyłem starą dysze i było dobrze, zrobiłem zawór i wszystko było dobrze, lecz gdy dłuższy czas ją kręce to nagle jakby wyłaczał mi się zapłon ? blokuje kolo i gaśnie, za sekunde odpala i jedzie, a teraz pojawił się taki problem że musze bak aż podnosić bo gdy jest mniej paliwa to wcale jej nie ciągnie, czasami szarpie, przerywa , musze jechać na ssaniu ! proszę o pomoc bo mam już tego dość !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 10:05, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
to blokowanie koła to puchnięcie tłoka, pare razy tak zrobisz i masz tłok do wymiany, a to szarpanie może być z tym związane, lecz prawdopodobnie masz za ubogą mieszanke iglica na sam dół. regulacja gaźniora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Śro 10:14, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Tłok może być źle dobrany I jakieś paliwo kiepskie też może być skoro nawet moto nie chce go brać. Moja rada, wyczyść gaźnik, wstaw starą dysze, wywal to paliwo, zalej dobre i reguluj. Można by sie pobawić w odcięcie dozownika i zalanie gotowca i wtedy regulować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciej910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 10:32, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Gdzie robiles tuleje ? i dobieranie tloka ? Powiem tak... Juz jest zatarta... nie calkiem ale juz koniec. Musisz nowy tlok szlif i docierac 1000km do 8 tys obrotow smigac ale wazne jest dobranie tloka .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Sob 11:10, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Docieraj tysiąc kilometrów-narzekaj, że v-max 140
Docierka maks. 500km, a później normalna jazda i bez żadnego cudowania we wzbogacanie mieszanki w olej bo to będzie kolejny remont
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 15:52, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
podczas docierania, warto dać większą dysze dla pewności. pozatym, tak jak pisze pan Woryna, żadne jeżdżenie do 8 tys, bo to głupota.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|