Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cholerna RS'ka ciągłe problemy ! Proszę o Pomoc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
19Rysio23
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:58, 07 Sie 2013    Temat postu: Cholerna RS'ka ciągłe problemy ! Proszę o Pomoc

Otóż to już 2 cylek, tamten się przytarł, nicasil się przytarł i mam teraz tuleje, szlif nowy tłok, wsszystko jest db, na początku było wszystko dobrze, gdyż szybko nie jeździłem, od kiedy zaczołem szybciej jeździć zaczeły się problemy, dotarłem ją spokojnie, lecz gdy chciałem wstawić większą dysze 132 to nie da się jej poprostu wyregulować i kopci straszliwie i nie chce przejść przez bariere 8 tyś obrotów, włożyłem starą dysze i było dobrze, zrobiłem zawór i wszystko było dobrze, lecz gdy dłuższy czas ją kręce to nagle jakby wyłaczał mi się zapłon ? blokuje kolo i gaśnie, za sekunde odpala i jedzie, a teraz pojawił się taki problem że musze bak aż podnosić bo gdy jest mniej paliwa to wcale jej nie ciągnie, czasami szarpie, przerywa , musze jechać na ssaniu ! proszę o pomoc bo mam już tego dość !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 10:05, 07 Sie 2013    Temat postu:

to blokowanie koła to puchnięcie tłoka, pare razy tak zrobisz i masz tłok do wymiany, a to szarpanie może być z tym związane, lecz prawdopodobnie masz za ubogą mieszanke iglica na sam dół. regulacja gaźniora

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Śro 10:14, 07 Sie 2013    Temat postu:

Tłok może być źle dobrany Wink I jakieś paliwo kiepskie też może być skoro nawet moto nie chce go brać. Moja rada, wyczyść gaźnik, wstaw starą dysze, wywal to paliwo, zalej dobre i reguluj. Można by sie pobawić w odcięcie dozownika i zalanie gotowca i wtedy regulować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciej910
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 10:32, 10 Sie 2013    Temat postu:

Gdzie robiles tuleje ? i dobieranie tloka ? Powiem tak... Juz jest zatarta... nie calkiem ale juz koniec. Musisz nowy tlok szlif i docierac 1000km do 8 tys obrotow smigac ale wazne jest dobranie tloka .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Sob 11:10, 10 Sie 2013    Temat postu:

Docieraj tysiąc kilometrów-narzekaj, że v-max 140 Razz

Docierka maks. 500km, a później normalna jazda i bez żadnego cudowania we wzbogacanie mieszanki w olej bo to będzie kolejny remont Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 15:52, 10 Sie 2013    Temat postu:

podczas docierania, warto dać większą dysze dla pewności. pozatym, tak jak pisze pan Woryna, żadne jeżdżenie do 8 tys, bo to głupota.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin