Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
olsen94
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:40, 10 Lip 2010 Temat postu: Chyba zablokowana... POMOCY |
|
|
Siema...) kupiel jakis tydzien temu Aprilie RS 125...) z 2006r jeszzcze ta starsza bude... wszytsko ok Tylko jest kilka problemow mam bardzo puzino rezonans... zaczyna sie dopiero po 8,5 Tys obrotow a v max jaki wyciaglem to 150km/h co moze byc nie tak POMOCY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Predator565
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 21:49, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
blokady ... sprawdź dyfuzor moduł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
olsen94
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:54, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a jak to sprawidzic bo ja nic sie nieznam wiem tylko podstawowe zeczy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cesar93
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:22, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A ile masz obrotów przy tych 150km/h??? dyfuzor zibaczysz czy ma spawy ręczne jak ma to nie ma blokady, a moduł zobacz (jest pod siedzeniem pasażera) oryginały mają zazwyczaj napis aprilia, jak ktos go zmienił to nie powien tego mieć no chyba że kupił oryginała ;D napisz jakie rpm przy 150km/h
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
olsen94
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:30, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
niecale 10rpm tak ok 9.7trpm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Nie 8:34, 11 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
wydech albo zawór.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
olsen94
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:45, 11 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a co moze byc z zaworem:))?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Nie 12:38, 11 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
zapieczony mozesz miec zawor albo wcale go nie mieć
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
cesar93
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:15, 14 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
wątpie jak by go wcale nie miała to powinna jechać na maxa, zobacz dysze od filtra i świece, jak cos mam bardzo dobrą świece, mi moto odrazu lepiej na niej jechało, nie wiem a może poprostu już to jest koniec mocy tego motorku na tym biegu,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
olsen94
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 0:11, 15 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
oj to nie głupie zoabcze ale watpie bo wiesz odpala mi z rana na dotyk bez ssania... i wgl sprezanie jest naprawde super... a jaka swiece najlepej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Czw 0:14, 15 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
coś mi się zdaje że ona nie ma zaworu wydechowego i do tego ma zablokowany dyfuzor i za to ciągnie od 8,5 rpm i nie wkręca się na wysokie obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Czw 0:56, 15 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
chodzilo mi wlasnie tak jak pisze Adverion , że moze miec języczek na stale w cylindrze.
co my tu bedziemy pierdzielić...
podnieś zbiornik , wyjmij aku i podstawke i patrz czy jest linka wchodząca do cylindra , odciągnij gumę jesli jest , poruszaj ręką za linkę jesli jezyczek chodzi to masz zawór regulowany sprawny ( chyba ze elektromagnes zepsuty )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
olsen94
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:49, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
..) chłopaki okazało sie ze zawor byl zapieczony.. juz ok... dzisiaj jechalem 165.. juz wszytsko git.. dziekuje bardzo za pomoc:)) jestescie świetni..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|