Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matej
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:16, 20 Kwi 2011 Temat postu: Ciekawy problem :) |
|
|
Witam . Mianowice mam problem ze swoja rs 125 , ostatnio poskladalem caly silnik wsztko ok na sto procent nie sugerujcie sie tu ze cos zle zlozone .
Ostatnio uciekałem przed psami no i już uciekłem wszystko git jade na osiedlu , w zasadzie powoli jakies 100 na godzine . Nagle jakby koło przyblokowało lecz nie mam pewności (duzo uzywalem tej nocy) ,
zgasła . Do warsztatu (domu) miałem jakieś 100 m dopchałem ją .
Dzien pozniej proba odpalenia . Rozruch kreci , nic z tego .
Popych , strzela z wydechu konkretnie .
Pomyslalem sprawdze iskre . Iskra konkretna , nic do zarzucenia .
Sciągnałem magneto aby sprawdzic klin na wale , ale niestety caly .
Nie rozkrecałem jeszcze głowicy bo najpierw postanowiłem napisac tutaj .
Sprzeglo wysprzegla wrzuce 2 czy obojetnie jaki bieg i pochne - normalnie kolo nie blokuje .
Moge jezdzic cbrka ale to typowo pod stunt i suki dostaja padaki na moj widok ale pomijac to rs chce sprzedac .
Setup :
Cylek polini 160 z wloch (nie replica)
zawor membranowy carbon ,
gaznik 42 mm
wydech acropovic
zawor regulowany elekttronicznie (wiedzeliscie ze ten zawor mozna ustawiac przy liczniku od ile tys obrotow ma brac? tak sam do tego doszedlem)
jakies tam pierdoly , jak zloze to wstawie fotki tej suki
Jakies pomysly?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:27, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ja chce zobaczyc ten gaznik 42 i komin akrapovićia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Matej
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:37, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ok , spoko tylko twoje zachcianki nic mi narazie nie pomagaja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawciors125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 13:09, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
A kompresje sprawdzałeś ? Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzybnik
|
Wysłany: Śro 13:52, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
sprawdź kompreche a jak nie masz czym to zdejmij głowicę może tam coś nie tak, możesz jeszcze spróbować cyknąć paliwa troche pod świece i spróbować czy odpali
ja jestem ciekawy jak moduł z zaworu można regulować, weź jakoś napisz jak to zrobiłeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Śro 14:36, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy się śmiać z tej wypowiedzi czy płakac...
Jak strzela z wydechu to najprawdopodobniej ucieka kompresja przez wydech, czyli pewnie zatarta...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Predator565
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Czw 0:05, 21 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
i już nie ma włoskiego 160cm3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 9:27, 21 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdz tłok i cylinder,oraz plastikowe tryby od strony sprzęgła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamello7
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:10, 21 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Przyłapało tłok i dupa;p Kompra ucieka. Pokazesz foty wydechu i tego wielkiego gaziora?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Matej
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:59, 21 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
spoko bede rozbieral to pokaze , mam wloskie 160 kupione jakis czas temu (kilka lat ) fotki tez chcecie? ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Czw 14:26, 21 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Chce zobaczyć 3 foty nak ktorych widac:
gaznik 42 mm
wydech acropovic
I jak regukujesz ten zawor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamello7
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:00, 21 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
O ile sie nie myle to w gokartach z silnikiem rotaxa tak zawor sie reguluje;p wydeszek i gazior mnie najbardziej ciekawi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Czw 21:00, 21 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
kamello7 napisał: |
O ile sie nie myle to w gokartach z silnikiem rotaxa tak zawor sie reguluje;p wydeszek i gazior mnie najbardziej ciekawi |
Tak ale to jest zawór Rave2, było o nim na forum, działa on na podciśnienie, a nie tak jak zwykle sterowane elektrycznie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|