Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:21, 16 Wrz 2012 Temat postu: Co ile wymienia sie tłok w rs 125 ? |
|
|
Witam, apka ma przebieg 39 tyś km, oryginalny silnik, nic nie było wymieniane od nowości . Kompresja 8,4 Bara. Co trzeba wymienić jak na taki przebieg?. Zablokowana od nowości . Rok 1998 MP. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
fullpower
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:13, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
nie chce mi się wierzyć że przy tym przebiegu nic nie było wymieniane a normalnie tłok powinien być wymieniany przy 15k
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Nie 19:22, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
japier***e jak to prawda to ściągaj cylinder i zmieniaj tłok jak najszybciej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
fullpower
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:26, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
to chyba troche jest nie realne żeby przy tym przebiegu była orginalny tłok i miał jeszcze 8,4 bara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 20:44, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
No chyba że miałeś ją tak zablokowaną że 6k max kręciła...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Amadi
![](http://img39.imageshack.us/img39/7089/moderator2r.png)
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Nie 21:03, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli faktycznie jest zablokowana to może to być prawdą. A zmieniać tłok (przy ciśnieniu 8.4) tylko ze względu "przebiegu" to totalna głupota.
Ale jak widać to dla większości "przebieg" jest wyznacznikiem remontu itp Śmiech na sali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Nie 21:16, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Amadi napisał: |
Jeśli faktycznie jest zablokowana to może to być prawdą. A zmieniać tłok (przy ciśnieniu 8.4) tylko ze względu "przebiegu" to totalna głupota.
Ale jak widać to dla większości "przebieg" jest wyznacznikiem remontu itp Śmiech na sali ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/Yellow_Light_Colorz_PDT_15.gif) |
Przy tym przebiegu ściągnął bym cylinder żeby zobaczyć tlok, bo wątpię zeby mial jeszcze poprzeczne rowki. A kompreche głownie trzymają pierścienie i możne być tak ze tok juz lipa a pierscienie jeszcze bija 8 bar .
Lepiej sprawdz stan tloka zanim ci sie jeszcze nie zatarla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Janno
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia-mazury
|
Wysłany: Pon 14:11, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mam w NSR'ce 45 tys przebiegu też musze sprawdzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:29, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
z tym co napisalem to powaga, kupilem ja niedawno od właściciela który nią jeździł od kąd ja kupił, tylko plastiki byly w nie najlepszym stanie ale za 2 tyś idealnie chodzący motorek to okazja, co nie ? jeszcze opłaty do konca 2013 ^^ Pali on na strzał tylko jak przez chwile trzymam go na wysokich obrotach to zaczyna starsznie kopcic;/ i jeszcze musze blokady posciagac do to zasrane 110 mnie dobija. Ja od niego kupilem apke z 3 tygodnie temu i juz zrobilem 1100km
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Woj3250 dnia Pon 15:31, 17 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
fullpower
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:46, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
nie no czasami cuda się zdażają a tu też się zgodze z amadi że zmiana części ze względu przebiegu to głupota bo jak chodzi elegancko wszystko to po co pchać pazury i szukać (za przeproszeniem) miodu w dupie a jeszcze mam pytanie do ilu się kreci twoja apka?????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Pon 19:15, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
fullpower napisał: |
nie no czasami cuda się zdażają a tu też się zgodze z amadi że zmiana części ze względu przebiegu to głupota bo jak chodzi elegancko wszystko to po co pchać pazury i szukać (za przeproszeniem) miodu w dupie a jeszcze mam pytanie do ilu się kreci twoja apka????? |
Przeczytaj jeszcze raz co napisałem wyżej. Bo widzę ze według was jak po ok 20 tys km jest dobra kompresja to tlok jest super i można jeździć( nie mowie ze tlok musi isc do wyrzucenia ale lepiej ściągnąć cylinder i zobaczyć w jakim stanie jest tlok po takim przebiegu) poczytajcie dokładnie jak jest smarowany tłok w 2 suwie bo potem płaczecie ze wam sie aprilie zacierają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 6:13, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
na postoju kreci sie do 12-13 ale jak jest zimny na cieplym ma muła i do setki rospedza sie w 14 sekund max 110
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Pablo910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 9:24, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Holew ma rację. Ja bym wymienił tłok zrobił honowanie cylindra wymienić simeringi i łożyska na wale. Bo jak się zatrzeć to trzeba drugie tyle kasy wladowac.
To jest tak samo jak olej w silniku jak nie wymienisz w porę to zaj...esz silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
maciej910
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 21:04, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Pierdolicie powinno sie zmieniac co 15 tys tlok z pierscieniami. Kumpel zatarl przy 18 k ... tyle. Serwis przewiduje co 15 k
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 6:06, 19 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
a dlaczego na postoju kreci sie do 13 tys obr a jak jade to do 7,8 no max 9
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
|